IKM uke 19 ❤️

Jeg er ikke personen til å gi styrke for å ikke teste, jeg sprekker alltid aaallt for tidlig selv om jeg tidligst har fått positiv test 10dpo :hilarious:
10 dpo i morgen og frister helt sykt å teste :hilarious: Vært litt små uggen noen dager, trøtt og tett nese! Men alt dette kan skyldes pollen og progesteron

10 dpo i morgen og frister helt sykt å teste :hilarious: Vært litt små uggen noen dager, trøtt og tett nese! Men alt dette kan skyldes pollen og progesteron
Imponerende at du har holdt ut så lenge! :D krysser fingrene for at du får positiv test :Heartred

Bare vent til i morgen/torsdag! Da så iallefall jeg veldig stor forskjell :Heartbigred (Altså, jeg tok 4-5tester om dagen, mente ikke at du IKKE skulle teste på to dager:hilarious: jeg så bare veldig forskjell etter to dager)
Altså jeg burde egentlig ikke teste hver dag, men jeg ryker på et par tester daglig :hilarious: skal spørre om hcg hos fastlegen i morgen!

Tenker på å teste hele tiden:dead: skal prøve å vente til imorgen kveld med neste test:rolleyes:

Vedlegg

• 476ACE47-AC21-4961-A191-4EE79549D413.jpeg
    476ACE47-AC21-4961-A191-4EE79549D413.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 120
Føler med deg, like blenda her :inpain: hvor mange dpo?
11 dpo i dag, så kan jo fortsatt skje noe, men tviler… Hvor mange dpo er du da?

Jeg har fortsatt ømme bryster, og har fått flere kviser på steder jeg aldri har det hatt før - har generelt lite kviser ellers. Så klarer ikke helt å la håpet dø heller.

11 dpo i dag, så kan jo fortsatt skje noe, men tviler… Hvor mange dpo er du da?

Jeg har fortsatt ømme bryster, og har fått flere kviser på steder jeg aldri har det hatt før - har generelt lite kviser ellers. Så klarer ikke helt å la håpet dø heller.
9 dpo. Har kun de vanlige pms-symptomene.. Testet positivt 10 dpo sist jeg var gravid, så morgendagen blir spennende ..

Ja, håpet er absolutt ikke ute! Krysser fingrene for deg :happy:

9 dpo. Har kun de vanlige pms-symptomene.. Testet positivt 10 dpo sist jeg var gravid, så morgendagen blir spennende ..

Ja, håpet er absolutt ikke ute! Krysser fingrene for deg :happy:
Da håper jeg du får fin strek på test i dag :Heartred
Her var det blenda i dag og! Men, ny sjanse neste måned uansett da.

Og på den positive siden så bor vi veldig ugunstig til med lang og bratt privat vei som jeg ikke ser frem til å kjøre med nyfødt baby på vinterstid… :oops::hilarious: Så ideelt sett hadde aprilbaby vært knall:joyful:

Back
Topp