guttemamma5
Glad i forumet
Sååå fine tester! Gratulerer så mye
Mine var helt like 11 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå fine tester! Gratulerer så mye
Mine var helt like 11 dpo
10 dpo i morgen og frister helt sykt å testeJeg er ikke personen til å gi styrke for å ikke teste, jeg sprekker alltid aaallt for tidlig selv om jeg tidligst har fått positiv test 10dpo![]()
Vært litt små uggen noen dager, trøtt og tett nese! Men alt dette kan skyldes pollen og progesteronÅ, takk! Det var godt å høre! Føler folk har så sterke tester så jeg tenker liksom at noe er galt med mineSååå fine tester! Gratulerer så myeMine var helt like 11 dpo
![]()

Imponerende at du har holdt ut så lenge!10 dpo i morgen og frister helt sykt å testeVært litt små uggen noen dager, trøtt og tett nese! Men alt dette kan skyldes pollen og progesteron

Bare vent til i morgen/torsdag! Da så iallefall jeg veldig stor forskjellÅ, takk! Det var godt å høre! Føler folk har så sterke tester så jeg tenker liksom at noe er galt med mine![]()
(Altså, jeg tok 4-5tester om dagen, mente ikke at du IKKE skulle teste på to dager
jeg så bare veldig forskjell etter to dager)Altså jeg burde egentlig ikke teste hver dag, men jeg ryker på et par tester dagligBare vent til i morgen/torsdag! Da så iallefall jeg veldig stor forskjell(Altså, jeg tok 4-5tester om dagen, mente ikke at du IKKE skulle teste på to dager
jeg så bare veldig forskjell etter to dager)
skal spørre om hcg hos fastlegen i morgen!Åh, herregud, takk, følte meg 10 kg lettere alleredeJeg husker st jeg hadde mer murring og stikking I det svangerskapet som gikk bra, enn i de som gikk dårlig![]()

Føler med deg, like blenda herKveldens test, ingenting å juble over her![]()
hvor mange dpo?11 dpo i dag, så kan jo fortsatt skje noe, men tviler… Hvor mange dpo er du da?Føler med deg, like blenda herhvor mange dpo?
Håper detJeg synes det ser ut som begynnelsen på babystrek![]()
klør etter å fortsette å teste 
9 dpo. Har kun de vanlige pms-symptomene.. Testet positivt 10 dpo sist jeg var gravid, så morgendagen blir spennende ..11 dpo i dag, så kan jo fortsatt skje noe, men tviler… Hvor mange dpo er du da?
Jeg har fortsatt ømme bryster, og har fått flere kviser på steder jeg aldri har det hatt før - har generelt lite kviser ellers. Så klarer ikke helt å la håpet dø heller.

Omg! Så fin strekDagens test på morgenurinVis vedlegget 405106
Jeg klarer ikke helt å tro på det endaOmg! Så fin strek![]()

Nei, det er litt surrealistiskJeg klarer ikke helt å tro på det enda![]()

Da håper jeg du får fin strek på test i dag9 dpo. Har kun de vanlige pms-symptomene.. Testet positivt 10 dpo sist jeg var gravid, så morgendagen blir spennende ..
Ja, håpet er absolutt ikke ute! Krysser fingrene for deg![]()
Så ideelt sett hadde aprilbaby vært knall