Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Tusen takk!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!

Åh, økt utflod var nok mitt første symptom og. Og det blir ikke mindre etter hvert akkuratBegynte å mistenke at jeg var gravid pga økt utflod, trøtthet, stikk i brystene og halsbrann. I tillegg kommenterte mannen at håret mitt så finere ut, samt at puppene mine struttetMen alt er veldig mildt altså!

Nei, det er ett styrÅh, økt utflod var nok mitt første symptom og. Og det blir ikke mindre etter hvert akkurat![]()
nå har jeg hjertebank og er småkvalm.Yaaaaay, graviiiiiid

Dette fikk opp mitt håp! Fikk også bare til en runde denne ppJa, helt utrolig at det gikk med aksjelegging kun en gang!hvordan går det med deg?
![]()
Sniker fra uke 20! GratulererJeg kan foresten settes på gravid @LillaDrøm![]()

Det er håp! Da sønnen min ble unnfanget fikk vi også bare tio en runde, og det var den dagen el testen ble negativ igjen! Jeg var sikker på at det var for sent og hadde null håp. Men det gikk!Dette fikk opp mitt håp! Fikk også bare til en runde denne pp![]()
Å, så dumtMitt håp går ned - tok en test til nå i kveld, og både jeg og mannen var enige om at vi ikke kunne se noe! Gadd ikke ta bilde engang![]()
Å, det var leitDa kan jeg settes på tr![]()
Tusen takkSniker fra uke 20! Gratulerer![]()

Fortsatt like blenda i dagÅ, så dumtdu var 10dpo, ikke sant? Jeg har tidligere hatt blenda 10dpo og positiv 11dpo, så det er jo mulighet fremdeles!

Gratulerer så mye!! Utrolig gøy at det klaffet så raskt for dere etter SA og pausenSer ut som det øker!
Vis vedlegget 405040
håper denne sitter helt til Januar TakkGratulerer så mye!! Utrolig gøy at det klaffet så raskt for dere etter SA og pausenhåper denne sitter helt til Januar
![]()
progesteron hjelper veldig for meg! Men jeg sitter egentlig litt å venter på en ny SA 
Skjønner det må være vanskelig når du har mistet førTakkprogesteron hjelper veldig for meg! Men jeg sitter egentlig litt å venter på en ny SA
![]()