IKM uke 19 ❤️

Lurer på om jeg må bestille noen ekstra tester i kveld sånn at jeg har liggende i tilfelle det blir to streker til uka. Har makesure strimmeltester. Tenkte på billigetester.no. Hvor pleier dere å bestille?

Lurer på om jeg må bestille noen ekstra tester i kveld sånn at jeg har liggende i tilfelle det blir to streker til uka. Har makesure strimmeltester. Tenkte på billigetester.no. Hvor pleier dere å bestille?
Jeg har alltid vært fornøyd med babyplan vanlige strimmeltester :happy: Men makesure er favoritten! Helt klart! Liker clearblue digitale, men er ikke noe glad i de vanlige for jeg syns det er vanskeligere å se blå streker enn rosa, selv når de er kjempesterke :hilarious:

Jeg fiksa det selv, haha :hilarious:

Altså… ikke for å friste deg, men her er min test 5 dpo :hilarious: Man ser en svak skygge :wacky:
IMG_7531.jpeg

Jeg skulle holde meg til 9 dpo, endte med å teste 5 dpo :hilarious: Men denne gangen var det ekstra gøy å sprekke:joyful:
Uff, kommer så sykt til å sprekke. Men jeg vet jo at jeg aldri har fått positiv test før 10/11dpo tidligere så har ikke noe forhåpninger. I dag har jeg hatt flere episoder med hjertebank. Har fått det alle de tre gangene tidligere jeg har vært gravid også. Fallhøyden er stor nå!

I artikkelen står det jo at egget fester seg 6 dpo hos typ 0,5% av kvinner bare! Sykt at du fikk svak strek så tidlig! o_O Tvillinger på gang og mye hcg? :hilarious:
Har selv lekt med tanken om tvillinger :hilarious: Også fordi jeg er så innmari kvalm og sliter med å spise.
Skal bestille time til tidlig ultralyd da

Apropos symptomer, jeg har fått skikkelig ømme bryster, liksom akkurat rundt brystvortene. Kan ikke huske at jeg har hatt det på denne tiden av syklusen før :oops:
Og litt svake mensmurringer! Men det har jeg kjent på før i det håpefulle dpolandet:hilarious:

Og elsker at det er en så aktiv ikmgruppe! Gjør ventetiden hakket bedre :love7

Apropos symptomer, jeg har fått skikkelig ømme bryster, liksom akkurat rundt brystvortene. Kan ikke huske at jeg har hatt det på denne tiden av syklusen før :oops:
Og litt svake mensmurringer! Men det har jeg kjent på før i det håpefulle dpolandet:hilarious:

Og elsker at det er en så aktiv ikmgruppe! Gjør ventetiden hakket bedre :love7
Oi oi, spennende! Jeg merka ikke noe på brystene mine før i dah faktisk :hilarious: Gøy når symptomene er ulike/kommer på ulike tidspunkt.

Helt enig! Så artig med aktivitet :joyful:

Oi oi, spennende! Jeg merka ikke noe på brystene mine før i dah faktisk :hilarious: Gøy når symptomene er ulike/kommer på ulike tidspunkt.

Helt enig! Så artig med aktivitet

Vet ikke hvor mye jeg kan stole på disse symptomene men, var sikker på at jeg var gravid sist måned og :hilarious: Hadde dog ikke ømme bryster 9 dager før ikm

Back
Topp