Lurer på om jeg må bestille noen ekstra tester i kveld sånn at jeg har liggende i tilfelle det blir to streker til uka. Har makesure strimmeltester. Tenkte på billigetester.no. Hvor pleier dere å bestille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fiksa det selv, hahaTestetrangen er helt sykt sterk nå! Kan noen minne meg på hvor tåpelig det er å teste 6dpo?![]()
Jeg har alltid vært fornøyd med babyplan vanlige strimmeltesterLurer på om jeg må bestille noen ekstra tester i kveld sånn at jeg har liggende i tilfelle det blir to streker til uka. Har makesure strimmeltester. Tenkte på billigetester.no. Hvor pleier dere å bestille?
Men makesure er favoritten! Helt klart! Liker clearblue digitale, men er ikke noe glad i de vanlige for jeg syns det er vanskeligere å se blå streker enn rosa, selv når de er kjempesterke 
Jeg og begynner å kjenne veldig på det nåTestetrangen er helt sykt sterk nå! Kan noen minne meg på hvor tåpelig det er å teste 6dpo?![]()
og jeg er bare 4dpo 
Sender deg styrke! TWW er tøfft!Jeg og begynner å kjenne veldig på det nåog jeg er bare 4dpo
![]()
jaSender deg styrke! TWW er tøfft!
har "heldigvis" arbeidshelg foran meg, så helgen går fort i det minste
avtalt testing med mannen på mandag, 8dpo, kommer jeg til å klare å holde meg til det? tvilsomt 
Altså… ikke for å friste deg, men her er min test 5 dpoJeg fiksa det selv, haha
![]()
6 DPO: Symptoms & Likelihood of BFP
It's unlikely that you would experience any pregnancy symptoms at 6 DPO. Why? Because even if conception has occurred, you are not technically pregnant yet.www.avawomen.com
Man ser en svak skygge
Nei, nå ødela du
søren, nå kommer jeg til å sprekke!Jeg skulle holde meg til 9 dpo, endte med å teste 5 dpoNei, nå ødela dusøren, nå kommer jeg til å sprekke!
Men denne gangen var det ekstra gøy å sprekke
Uff, kommer så sykt til å sprekke. Men jeg vet jo at jeg aldri har fått positiv test før 10/11dpo tidligere så har ikke noe forhåpninger. I dag har jeg hatt flere episoder med hjertebank. Har fått det alle de tre gangene tidligere jeg har vært gravid også. Fallhøyden er stor nå!Jeg skulle holde meg til 9 dpo, endte med å teste 5 dpoMen denne gangen var det ekstra gøy å sprekke
![]()
Jeg kan minne deg på det med min blendahvite test lenger opp, hahaTestetrangen er helt sykt sterk nå! Kan noen minne meg på hvor tåpelig det er å teste 6dpo?![]()
I artikkelen står det jo at egget fester seg 6 dpo hos typ 0,5% av kvinner bare! Sykt at du fikk svak strek så tidlig!

Slenger meg med @Gorro og viser til min test tatt i dag på 9 dpoTestetrangen er helt sykt sterk nå! Kan noen minne meg på hvor tåpelig det er å teste 6dpo?![]()

Har selv lekt med tanken om tvillingerI artikkelen står det jo at egget fester seg 6 dpo hos typ 0,5% av kvinner bare! Sykt at du fikk svak strek så tidlig!Tvillinger på gang og mye hcg?
![]()
Også fordi jeg er så innmari kvalm og sliter med å spise.Skal se dette blir den ikm tråden med masse tester

Blir spennende å se!Har selv lekt med tanken om tvillingerOgså fordi jeg er så innmari kvalm og sliter med å spise.
Skal bestille time til tidlig ultralyd da

Oi oi, spennende! Jeg merka ikke noe på brystene mine før i dah faktiskApropos symptomer, jeg har fått skikkelig ømme bryster, liksom akkurat rundt brystvortene. Kan ikke huske at jeg har hatt det på denne tiden av syklusen før
Og litt svake mensmurringer! Men det har jeg kjent på før i det håpefulle dpolandet
Og elsker at det er en så aktiv ikmgruppe! Gjør ventetiden hakket bedre![]()
Gøy når symptomene er ulike/kommer på ulike tidspunkt.
Oi oi, spennende! Jeg merka ikke noe på brystene mine før i dah faktiskGøy når symptomene er ulike/kommer på ulike tidspunkt.
Helt enig! Så artig med aktivitet
Hadde dog ikke ømme bryster 9 dager før ikm