IKM uke 19 ❤️

I dag er jeg 7 dpo. Tok en tidlig test på 2.urin. Skimter en skygge, lik som den jeg fikk 5 dpo. Er jo alt for tidlig enda, så tror verken eller. Men, synea tempen holder seg unormalt høy ift alle de andre gangene jeg har vært i dpo land. Aldri hatt høyere enn 36,7 ca, men nå har den vært over 37 og 36,86 som i dag. Så dette blir ekstra spennende :smiley-angelic001
I tillegg våkna jeg og var så kvalm på morgenen i dag (noe jeg huske fra sist svangerskap at jeg var i 2-3 uker før det gikk over).
Vis vedlegget 404489Vis vedlegget 404490Vis vedlegget 404491
Blir veldig spennende de neste dagene dette :woot: Ser skyggen!

Ååå, spennende med tester i gruppa snart! Jeg må leve gjennom dere andre for jeg skal prøve å ikke teste tidlig denne gangen :hilarious:
Når tenker du å begynne testingen? Jeg starter med progesteron i morgen og hvis mensen ikke kommer skal jeg prøve å vente til 12.mai. Men det er jo en hel evighet og enda lengre til :hilarious:

I dag er jeg 7 dpo. Tok en tidlig test på 2.urin. Skimter en skygge, lik som den jeg fikk 5 dpo. Er jo alt for tidlig enda, så tror verken eller. Men, synea tempen holder seg unormalt høy ift alle de andre gangene jeg har vært i dpo land. Aldri hatt høyere enn 36,7 ca, men nå har den vært over 37 og 36,86 som i dag. Så dette blir ekstra spennende :smiley-angelic001
I tillegg våkna jeg og var så kvalm på morgenen i dag (noe jeg huske fra sist svangerskap at jeg var i 2-3 uker før det gikk over).
Jeg ser strek! :nailbiting:

Når tenker du å begynne testingen? Jeg starter med progesteron i morgen og hvis mensen ikke kommer skal jeg prøve å vente til 12.mai. Men det er jo en hel evighet og enda lengre til :hilarious:
Jeg vil ihvertfall prøve å vente til 9. Mai, da er jeg 11dpo! Det er veldig lenge til :(

Det blir herlig! :love017 I dag har jeg ikke veldig stor tro på at det har klaffet siden vi bare fikk lagt inn aksjer en gang, så håper den følelsen vedvarer for da blir det lettere å ikke teste:hilarious:
Samme her! Men er allerede gira på å teste :hilarious: hvor mange dpo er du nå?

Jeg begynner nå å få halsbrann… jeg bruker jo medisin i mot dette, så rart det skal dukke opp :hilarious:

Håper sånn at dette viser seg å være terminispire!!!!:woot:

Tror el er nå så jeg må flytte IKM-gruppe ... Jeg må bare slettes fra lista for uke 19 :-)

Back
Topp