Hvor tidlig kan man få ev symptomer hvis man er gravid?
Fordi, i dag har jeg gått med kvalme av og på. Og det som er veldig merkelig, er at jeg elsker lasagne, men i dag måtte jeg trompe den i meg. Men inbiller meg det er for tidlig å kunne få noe symptomer. Pluss at jeg også har delvis hodepine. Det husker jeg at jeg hadde veldig tidlig forrige svangerskap, men husker ikke om det var før antatt mens ellet etterpå, siden det var et uplanlagt svangerskap…
Fordi, i dag har jeg gått med kvalme av og på. Og det som er veldig merkelig, er at jeg elsker lasagne, men i dag måtte jeg trompe den i meg. Men inbiller meg det er for tidlig å kunne få noe symptomer. Pluss at jeg også har delvis hodepine. Det husker jeg at jeg hadde veldig tidlig forrige svangerskap, men husker ikke om det var før antatt mens ellet etterpå, siden det var et uplanlagt svangerskap…

Hva blir evt termin?
jeg har jo egentlig bestemt meg for at jeg skulle bli gravid denne gangen, så kanskje jeg må gå å tenke at jeg er gravid? Kanskje det hjelper ?

Men ser setningen kunne misforstås! Barnet jeg har fra før er født i februar, men de vil likevel få bursdager nærmt hverandre om jeg blir gravid nå med termin i slutten av januar.