IKM uke 19 ❤️

Hvor tidlig kan man få ev symptomer hvis man er gravid?
Fordi, i dag har jeg gått med kvalme av og på. Og det som er veldig merkelig, er at jeg elsker lasagne, men i dag måtte jeg trompe den i meg. Men inbiller meg det er for tidlig å kunne få noe symptomer. Pluss at jeg også har delvis hodepine. Det husker jeg at jeg hadde veldig tidlig forrige svangerskap, men husker ikke om det var før antatt mens ellet etterpå, siden det var et uplanlagt svangerskap…

Kan egget ha sluppet allerede i går? Eggløsningsdagen er egentlig i dag, men hadde masse el-smerter i går kveld, oppblåst osv.. I dag kjenner jeg ikke noe spesielt, litt støl/småstikninger i livmorområdet bare.

Screenshot_20230430_155915_Premom.jpg

Vedlegg

• Screenshot_20230430_155915_Premom.jpg
    Screenshot_20230430_155915_Premom.jpg
    562,4 KB · Visninger: 49
Tenker det ikke er en umulighet hvertfall. Men går likevel ut i fra el i dag og 1 dpo i morgen :wacky:

Hvordan går det med deg? Testet noe mer? Morsomt vi er i samme IKM-gruppe igjen :joyful: Hva blir evt termin?
Hehe :angelic: Spennende da:joyful:

Jeg er 6 dpo i dag. Ikke testet i dag, tenker å ta en test i morgen, på 2.urin :joyful: jaaa veldig gøy med samme ikm gruppe, kanskje får vi samme termingeuppe også? Jeg har regnet ut at hvis det klaffer blir det 19.januar:smiley-angelic001 jeg har jo egentlig bestemt meg for at jeg skulle bli gravid denne gangen, så kanskje jeg må gå å tenke at jeg er gravid? Kanskje det hjelper ?:hilarious:

Men jeg føler meg faktisk gravid da. Tisser oftere. Mer trett. I dag opplevde jeg kvalme. Og jeg som elsker lasagne måtte trompe den i meg, og det er ikke normalt. Pluss at jeg føler meg så full i magen. Så, krysser fingra!

Hva blir i så fall din termin?

Jeg er 6 dpo i dag. Ikke testet i dag, tenker å ta en test i morgen, på 2.urin :joyful: jaaa veldig gøy med samme ikm gruppe, kanskje får vi samme termingeuppe også? Jeg har regnet ut at hvis det klaffer blir det 19.januar:smiley-angelic001 jeg har jo egentlig bestemt meg for at jeg skulle bli gravid denne gangen, så kanskje jeg må gå å tenke at jeg er gravid? Kanskje det hjelper ?:hilarious:

Men jeg føler meg faktisk gravid da. Tisser oftere. Mer trett. I dag opplevde jeg kvalme. Og jeg som elsker lasagne måtte trompe den i meg, og det er ikke normalt. Pluss at jeg føler meg så full i magen. Så, krysser fingra!

Min blir 24 januar, så januar på begge da :joyful: Krysser fingrene for deg :joyful: Skader hvertfall ikke å tenke det :hilarious: Blir spennende med testing! Ikke mange dagene unna fasiten du nå :woot:

Hvor tidlig kan man få ev symptomer hvis man er gravid?
Fordi, i dag har jeg gått med kvalme av og på. Og det som er veldig merkelig, er at jeg elsker lasagne, men i dag måtte jeg trompe den i meg. Men inbiller meg det er for tidlig å kunne få noe symptomer. Pluss at jeg også har delvis hodepine. Det husker jeg at jeg hadde veldig tidlig forrige svangerskap, men husker ikke om det var før antatt mens ellet etterpå, siden det var et uplanlagt svangerskap…
7-8 dpo er det tidligste jeg har hatt symptomer. hvor mange dpo er du? Egget fester seg i gjennomsnittet på dag 7, men alt fra dag 3 til 12 er mulig.

Ååå, spennende med tester i gruppa snart! Jeg må leve gjennom dere andre for jeg skal prøve å ikke teste tidlig denne gangen :hilarious:

Jeg fikk endelig smilefjes på el testen i dag. I dag som jeg har hatt konfirmasjon for barnet mitt. er dritsliten. Men vi må jo bare jobbe på vettu.

Jeg har en veldig frykt for at egget ikke slapp og at jeg dermed begynte på lutinus for tidlig. Jeg har ingen grunn til å tro det egentlig, men sitter med skikkelig angst. Jeg trooor egget slapp på fredag CD16, og jeg begynte med Lutinus CD17. Tror kanskje jeg er så redd fordi jeg aldri har hatt el så tidlig før! Har noen noe beroligende ord å komme med :nailbiting:

Ps, stresser meg også at tempen droppet litt i dag.
Vis vedlegget 404446Vis vedlegget 404447Vis vedlegget 404448
Nå har jeg litt mer ro i sjela for FF flyttet el til CD16 med fast kryss :D

Minera - 34 (straks 35 år) - B5 - PP1 - EL 24/04 - IKM 10/05

Første barn med ny mann, så ekstra spennende denne gangen

I dag er jeg 7 dpo. Tok en tidlig test på 2.urin. Skimter en skygge, lik som den jeg fikk 5 dpo. Er jo alt for tidlig enda, så tror verken eller. Men, synea tempen holder seg unormalt høy ift alle de andre gangene jeg har vært i dpo land. Aldri hatt høyere enn 36,7 ca, men nå har den vært over 37 og 36,86 som i dag. Så dette blir ekstra spennende :smiley-angelic001
I tillegg våkna jeg og var så kvalm på morgenen i dag (noe jeg huske fra sist svangerskap at jeg var i 2-3 uker før det gikk over).
IMG_7351.jpeg
IMG_7350.jpeg
IMG_7349.jpeg

Jeg har mine to barn i samme månede :)
Jeg mente at meg og Snuppelupp94 begge får termin i januar om det klaffer :hungry: Men ser setningen kunne misforstås! Barnet jeg har fra før er født i februar, men de vil likevel få bursdager nærmt hverandre om jeg blir gravid nå med termin i slutten av januar.
Hvordan løser dere tette fødselsdager? :happy:

Back
Topp