Må nok det ja..Du får ringe å mase i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må nok det ja..Du får ringe å mase i morgen!
Ikke sant! Ja det er detSå stor forskjell! Jeg har alltid tenkt at den ikke er ferdig når den fortsatt er rosa, men vet ikke om den kan bli sterkere av å ligge lenge
Må være frustrerende å ikke vite om den faktisk har værtDu må vel bare teste videre å se om de blir svakere igjen?
Ja, skal ta en ny imorgen så får vi se da 
Jeg tok å sjekka forskjellen her forrige måned tror jeg det var, og jeg hadde fin stigning på babyplan sine mens rfsu var jo klar negativ, stor forskjell. Legger ved bildeHar lest på de testene jeg har brukt at de ikke skal leses av etter 5 minså da har jeg ikke gjort det, de er jo fremdeles litt sånn rosa på det hvite når eg tar bilde på akkuratt 5 min.. så fargestoffer har jo ikke trukket seg helt sammen.. men som du sikkert såg så var jo noen av de som var tørket veldig sterke.. baby plan testene har blitt positive på flekken men disse bruker jo laaaang tid
blir gal.. så nå er jeg jo litt redd for at jeg faktisk har hatt el uten å ha merket det. Tok en til nå og den ble sånn rett etter 5 min, ikke helt fordelt fargen ferdig den heller, bilde 2 er av etter fargen har fordelt seg
![]()

Måtte bare si at dette hørtes så romantisk utDette er så surt!! Det er nesten så jeg vurderer å kjøre de timene til samboer bare for å få lagt inn aksjer idagVi snakket litt om det i går og at det kanskje hadde vært mulig at han kjører i møte med meg (hans forslag!)
Siden positiv test kommer kommer to dager før tiden, så må jeg bare krysse fingrene for at ting ellers fungerer normalt. Dvs. at jeg har positiv test i morgen også og eggløsning på fredag. Hvis eggløsninga skjer i morgen er jo det litt kjipt..

Tror jeg kan melde meg inn her, ganske sikker på at EL har vært
GardsHulder - 35 - B2 - pp 14 (pp 4 etter sa)- EL 25/4 - IKM 9/5
Velkommen til dere!Wohoo da skal vi i gang igjen og jeg kan melde meg inn i IKM-gruppe
FruHåpefull82 - 40 år - B2 - PP1 - EL ca. 27.04 - IKM forventet ca 12.05.

Jeg tok å sjekka forskjellen her forrige måned tror jeg det var, og jeg hadde fin stigning på babyplan sine mens rfsu var jo klar negativ, stor forskjell. Legger ved bilde Vis vedlegget 404332
Hvorfor ikke make sure?skal aldri bruke make sure sine igjen.. men når du hadde kjemisk, fikk du el etterpå da? Evt hvor sent? Mener jeg husker du la ut om noe sånt i en tidligere ikm gruppe?
Pp etter kjemisk prøvde kroppen flere ganger på el, men den kom ikke. Så fikk jeg en form for blødning, og da fikk jeg endelig starte på nyttskal aldri bruke make sure sine igjen.. men når du hadde kjemisk, fikk du el etterpå da? Evt hvor sent? Mener jeg husker du la ut om noe sånt i en tidligere ikm gruppe?
men hadde en kjemisk tidligere også hvor pp etter at el kom til vanlig tid, så har jo opplevd begge deler. 
Jeg vet ikke om det veier opp for manglende aksjelegging dagene før akkurat 
Han vet å være positiv. Jeg er så heldig som har han 

Kan se slik ut ja. Så da er du snart i dpo landTror jeg kan gå ut i fra at eggløsning er i dag på CD16, eller hva tenker dere? Lurer på om jeg skal tørre å begynne på progesteron i morgen dersom tempen begynner å stige.
Vis vedlegget 404365

Wihuu! Da er det bare å prøve å kontrollere testetøsa frem til ihvertfall 11dpoKan se slik ut ja. Så da er du snart i dpo land![]()

Jeg er 4 dpo og sliter med å skal holde meg til 9 dpoWihuu! Da er det bare å prøve å kontrollere testetøsa frem til ihvertfall 11dpo![]()

Egentlig fordi de har brukt veldig lang tid på å bli «ferdig», et par av testene jeg hadde kastet var så og si positive når jeg plukket de opp fra bosset for å kjikke litt, så er redd jeg har gått glipp av en evt peak, var ikke sånn med babyplan sineHvorfor ikke make sure?

SkjønnerPp etter kjemisk prøvde kroppen flere ganger på el, men den kom ikke. Så fikk jeg en form for blødning, og da fikk jeg endelig starte på nyttmen hadde en kjemisk tidligere også hvor pp etter at el kom til vanlig tid, så har jo opplevd begge deler.
Dette var da ikke make sure sine el tester, det er rfsu og babyplan. Jeg brukte make sure sine denne syklusen og fikk positiv el test når jeg skulle![]()