I går og i for i gårs hadde jeg altså de sjukeste eggløsningssmertene. Jeg vet ikke om jeg kjenner det ekstra fordi jeg kjenner etter hele tiden
Men det har stukket godt i høyre side et par dager nå, men har roa seg igjen i dag. Så var det bare det å vite om man har smerter før, under eller etter EL da
Krysser fingrene for at jeg skjenner det akkurat under EL, for mannen var hjemme i er døgn, og vi la inn aksjer i går, så nå håper jeg på januarbaby

Krysser fingrene for at jeg skjenner det akkurat under EL, for mannen var hjemme i er døgn, og vi la inn aksjer i går, så nå håper jeg på januarbaby

Testene fra babyplan har gitt utslag innen 5 min, men disse fra make sure har vært supersvake og tydligvis blitt veldig sterke etter det har gått 5 min.. noen erfaringer?

Hun må jo ringe imorgen tenker jeg. Hun har brukt å ringe seinest to dager etter jeg har tatt prøvene. Så typisk det er akkurat nå det skal trekke ut..
så da har jeg ikke gjort det, de er jo fremdeles litt sånn rosa på det hvite når eg tar bilde på akkuratt 5 min.. så fargestoffer har jo ikke trukket seg helt sammen.. men som du sikkert såg så var jo noen av de som var tørket veldig sterke.. baby plan testene har blitt positive på flekken men disse bruker jo laaaang tid