IKM uke 19 ❤️

5 dpo og har absolutt ikke trua :p hamstret til og med tester på tilbud her om dagen :p
 
Jeg fikk en sånn merkelig sultfølelse (sulten og litt uggen rett etter jeg hadde spist) allerede fra 4-5 dpo sist jeg var gravid, og den merker jeg ingenting til nå, så derfor har jeg ihvertfall ikke trua.. :p
 
Snapchat-648925096.jpg
endelig:)
 
Nesten positiv EL test, cd14 :)

F6E2E754-6C3D-465C-9F35-42E3CFD93744.jpeg
 
Du kan forandre meg [emoji4]Fjernkontroll - pp8 - B3 - EL 27.04 - IKM 10.05
 
Noen som har begynt å kjenne på testetrangen? Er 6 dpo idag og har egentlig tenkt å holde meg til torsdag. Vi får se :p:p
 
Noen som har begynt å kjenne på testetrangen? Er 6 dpo idag og har egentlig tenkt å holde meg til torsdag. Vi får se :p:p

Oooom jeg har ja. Og jeg er bare 3dpo :p Under forige graviditet klarte jeg å vente med å teste til 2 dager over ikm. Nå vil jeg teste 3dpo :hilarious:
 
Har ikke tester hjemme, så foreløpig går det bra:) venter på en del i posten både fra komplett og eBay :angelic: et bære 5/6dpo så burde holde meg 4 dager til. Men ryker nok en test så fort de kommer :hilarious:
 
Jeg har ingen tester hjemme så får ikke testet :) Kan egentlig være like greit da jeg ikke føler det klaffet denne måneden heller..
Er 6dpo idag :)
 
Røk på en smell idag 7 DPO, var nok negativ. Føler seg ser noe, men det gjør jeg hver mnd så er nok bare streksyn :p
 
Har ikke tester hjemme, så foreløpig går det bra:) venter på en del i posten både fra komplett og eBay :angelic: et bære 5/6dpo så burde holde meg 4 dager til. Men ryker nok en test så fort de kommer :hilarious:
Venter også en ladning fra komplett, men har en del i skuffen allerede også :rolleyes:
 
Jeg har ingen tester hjemme så får ikke testet :) Kan egentlig være like greit da jeg ikke føler det klaffet denne måneden heller..
Er 6dpo idag :)
Tror ikke det har klaffet jeg heller, men jeg kommer til å teste som en gal :hilarious:
 
Back
Topp