Det gjør vi da, men krysser fingrene for degOk, da blir vi i samme ikm gruppe neste gang da om tr dukker opp hos oss![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør vi da, men krysser fingrene for degOk, da blir vi i samme ikm gruppe neste gang da om tr dukker opp hos oss![]()

Så dumt!
var det konsentrert urin du tok testen i?
har holdt meg i 5 timer, men drukket litt.Skal detDet gjør vi da, men krysser fingrene for degmå holde oss oppdatert
men bruker du kun EL eller temper du også? Ikke helt skjønt meg på temping men
![]()
Like svak på dagens teste, i går tok jeg tidligtest og idag vanlig, så kan vel kanskje være det? Kjøper digital på mandag bare for å være 100% sikker
Vis vedlegget 324301
Føler jeg ser en liiiiten veldig svak strek???? Flere som ser eller er det en ønskestrek?![]()
Jeg ser!! Hvor mange dpo er du?![]()
Jeg ser ogsåFøler jeg ser en liiiiten veldig svak strek???? Flere som ser eller er det en ønskestrek?![]()

Åå så gøy!!! Er 13dpo så veldig sent egentlig? Håper det er en babystrek
Åå så gøy!!! Er 13dpo så veldig sent egentlig? Håper det er en babystrek
synes ikke den er svak til å være før ikm 
Testet temp og El-tester så tror jeg har truffet EL ja!Nei unnskyld, tidlig på morgenen, jeg tenkte 12dpo var ikmsynes ikke den er svak til å være før ikm
![]()

Jeg ser strek! Har også ikm i morgen og fikk en svaaaak strek i dag. Så kanskke det bare har tatt litt lenger tid med oss to? Ser mange får positiv 9dpo osv men jeg har testet negativt frem til nå! Håper det er en babystrek for oss beggeHei! Har hatt forumpause en stund. Er i PP9 og har hittil hatt 1 SA og 2 kjemiske. Har ikm i morgen og fikk svakt positiv på to tidligtester i dag (det vil sikkert ikke synes på bildet). Burde disse vært sterkere (hvis egget virkelig er befruktet)? Har også mensmurringer, så tviler veldig, men håper jo samtidig![]()

Det hadde vært helt fantastisk! Tvi tvi til oss beggeJeg ser strek! Har også ikm i morgen og fikk en svaaaak strek i dag. Så kanskke det bare har tatt litt lenger tid med oss to? Ser mange får positiv 9dpo osv men jeg har testet negativt frem til nå! Håper det er en babystrek for oss begge![]()

Men gir ikke opp håpet enda! Normalt har jeg truffet bra med magefølelsen, jeg pleier verken å tro det ikke går når det går eller at det går når det ikke går. Så vi får se! Alt føles hvert fall helt likt som sist gang jeg var gravid