IKM uke 18 :)

8 DPO her i dag, har klart å la være å ta noen tidligtest i dag :) har på en måte en sterk følelse av at dette heller dessverre ikke blir min måned :( :(

Det gjør vi da, men krysser fingrene for deg :) må holde oss oppdatert :D men bruker du kun EL eller temper du også? Ikke helt skjønt meg på temping men :banghead:
Skal det:D Både temper og brukt EL test!
Temperaturen øker kraftig dagen etter EL. Måler hver morgen med en gang jeg våkner for å finne rett temp. ;) Så skjønte med en gang at EL hadde vært i og med at temperaturen plutselig steg voldsomt:)

Like svak på dagens teste, i går tok jeg tidligtest og idag vanlig, så kan vel kanskje være det? Kjøper digital på mandag bare for å være 100% sikker :P

D34FABDA-1AC4-46EF-B874-D53287D41011.jpeg

Føler jeg ser en liiiiten veldig svak strek???? Flere som ser eller er det en ønskestrek?:wtf::D

Vedlegg

• 7A19DB7C-D78D-4F06-86D8-59536BDE98A6.jpeg
    7A19DB7C-D78D-4F06-86D8-59536BDE98A6.jpeg
    12,3 KB · Visninger: 136
  • 2E4F57FA-FF85-4896-BC5A-06BC5B1C1341.jpeg
    2E4F57FA-FF85-4896-BC5A-06BC5B1C1341.jpeg
    12,6 KB · Visninger: 133
Rakk jammen en test i dag morges også jeg :laughing002 ingen strek her i dag heller gitt

Vedlegg

• C7873366-B52B-4758-B6D8-9FD3B59C9B28.jpeg
    C7873366-B52B-4758-B6D8-9FD3B59C9B28.jpeg
    23,5 KB · Visninger: 123
Åå så gøy!!! Er 13dpo så veldig sent egentlig? Håper det er en babystrek :happy093

Kanskje litt svak til å være ikm, men har du testet etter EL og vet når den var? Hvis ikke kan jo EL ha vært litt forsinket, eller egget har brukt litt tid på å feste seg bare ❤️

Hei! Har hatt forumpause en stund. Er i PP9 og har hittil hatt 1 SA og 2 kjemiske. Har ikm i morgen og fikk svakt positiv på to tidligtester i dag (det vil sikkert ikke synes på bildet). Burde disse vært sterkere (hvis egget virkelig er befruktet)? Har også mensmurringer, så tviler veldig, men håper jo samtidig :happy090

Vedlegg

• 34D5BD04-CC01-4D8A-BD30-EDEB9D8D26DB.jpeg
    34D5BD04-CC01-4D8A-BD30-EDEB9D8D26DB.jpeg
    16,2 KB · Visninger: 159
Hei! Har hatt forumpause en stund. Er i PP9 og har hittil hatt 1 SA og 2 kjemiske. Har ikm i morgen og fikk svakt positiv på to tidligtester i dag (det vil sikkert ikke synes på bildet). Burde disse vært sterkere (hvis egget virkelig er befruktet)? Har også mensmurringer, så tviler veldig, men håper jo samtidig :happy090
Jeg ser strek! Har også ikm i morgen og fikk en svaaaak strek i dag. Så kanskke det bare har tatt litt lenger tid med oss to? Ser mange får positiv 9dpo osv men jeg har testet negativt frem til nå! Håper det er en babystrek for oss begge :Heartpink

Jeg ser strek! Har også ikm i morgen og fikk en svaaaak strek i dag. Så kanskke det bare har tatt litt lenger tid med oss to? Ser mange får positiv 9dpo osv men jeg har testet negativt frem til nå! Håper det er en babystrek for oss begge :Heartpink
Det hadde vært helt fantastisk! Tvi tvi til oss begge:Heartred

9dpo, fortsatt blenda tidligtest :(
Sist fikk jeg svak strek på vanlig på 9dpo, men vet jo av erfaring at det ikke er likt hver gang.

Har jo følelse av at det har gått denne gangen, kanskje fordi jeg er småøm i brystene og fordi jeg såvidt spotta og kjente murringer 7 og 8 dpo, men følesen har sitt i lengre. På den anna side, ønsketenkning kan jo fremkalle de utroligste følelser(også fysiske!) i denne prosessen :hilarious: Men gir ikke opp håpet enda! Normalt har jeg truffet bra med magefølelsen, jeg pleier verken å tro det ikke går når det går eller at det går når det ikke går. Så vi får se! Alt føles hvert fall helt likt som sist gang jeg var gravid :rolleyes:

Kan sette meg opp på ikke gravid. Her har TR kommet for fult ser det ut som..

Da blir det å teste hver dag når TR går over for å se om man blir klokere. Og håpe det klaffer i mai. Hvis ikke får man vente til Juni neste år :nailbiting:

Back
Topp