Jeg ser streken!Tok bilde, men usikker på om dere kan se![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser streken!Tok bilde, men usikker på om dere kan se![]()

Så spennendeFolkens, jeg var nettopp på do, og da var det én dråpe blod i truseinnlegget!
Er 8dpo, og i går hadde jeg murringer og øm korsrygg nesten hele dagen! I går tenkte jeg feste, og i dag er ikke den tanken noe mindre!![]()

Lurer på mellom 6 og 11-ish dpo? Mener jeg har lest at snittet er 9-10? Tror jeg må Google litt!Når er det egentlig vanlig at egget fester seg ?![]()
Fant dette: "Det befruktede egget fester seg i livmorslimhinnen ca. en uke etter befruktning"Når er det egentlig vanlig at egget fester seg ?![]()
Så spennende, håpe det er var festeblødning da og spireLurer på mellom 6 og 11-ish dpo? Mener jeg har lest at snittet er 9-10? Tror jeg må Google litt!

Så spennendeOj sann! 9 DPO og svak strek på babyplan tidligtest![]()
Syns jeg ser strekenVis vedlegget 324240 Bildet blir litt dårlig her inne, men var mer rosa strek i virkeligheten![]()
Takk, fått mye skygger tidligere, men denne var sterkere enn skyggene jeg har fått, får bare vente noen dager å ta en ny enSyns jeg ser strekenmen nå har ikke jeg sånn kjempe streksyn akuratt heller da. Men syns jeg så din
![]()
Ikke vanskelig å se strek her!!! ❤❤❤ det må da være babystrek!Vis vedlegget 324240 Bildet blir litt dårlig her inne, men var mer rosa strek i virkeligheten![]()
Jeg ser også en strek!!! Håper den blir sterkere om noen dagerVis vedlegget 324240 Bildet blir litt dårlig her inne, men var mer rosa strek i virkeligheten![]()

Håper det!Så spennendeDa er det nok en liten spire
![]()
Vis vedlegget 324240 Bildet blir litt dårlig her inne, men var mer rosa strek i virkeligheten![]()
Så kjedelig. Men du har jo ikke fått tr enda og det er bra12 dpo idag. Ikke testet i dag siden testen i går var heelt hvit... masse menssmerter så er nok TR. Men kroppen er rar og bare føler meg slik som sist jeg var gravid... håper tr bare kommer slik vi kan begynne på ny! Men har enda et lite håp frem til hun dukker opp![]()
Ganske sikker på tr kommer her også... Men var så sinnsykt kvalm i dag tidlig brakk meg hele tia og greide nesten ikke bevege meg, reagerte på alle lukter. Men blir aldri sånn til vanlig ved tr.. Kun litt rosa på papiret i går. Men stusser litt.. For kom brått litt rosa i går etter å vært på do + hard i magen... Brått da murringer og kvalme. Resten av natta, og hele dagen frem til for 1 time sia ikke en dråpe eller merke når jeg tørka meg frem til jeg måtte på do og var hard i magen igjen  
så nå venter jeg på mere eller oftere og TR