IKM uke 18 :)

Folkens, jeg var nettopp på do, og da var det én dråpe blod i truseinnlegget!

Er 8dpo, og i går hadde jeg murringer og øm korsrygg nesten hele dagen! I går tenkte jeg feste, og i dag er ikke den tanken noe mindre! :rolleyes::angel8

Lurer på mellom 6 og 11-ish dpo? Mener jeg har lest at snittet er 9-10? Tror jeg må Google litt!
Så spennende, håpe det er var festeblødning da og spire :) Jeg har ingen erfaring med festeblødning, hadde ikke det med første. Jeg sitter bare å venter på TR etter blenda hvit test i går og i dag, og litt rosa på papiret i går kveld, kvalme og murringer. Ekstremt kvalme og murringer i dag. Men enn så lenge ikke noe mer rosa :sour::sorry:

1F041391-4E93-4C0F-98CF-1FFD77DB4471.jpeg
Bildet blir litt dårlig her inne, men var mer rosa strek i virkeligheten :nailbiting:

12 dpo idag. Ikke testet i dag siden testen i går var heelt hvit... masse menssmerter så er nok TR. Men kroppen er rar og bare føler meg slik som sist jeg var gravid... håper tr bare kommer slik vi kan begynne på ny! Men har enda et lite håp frem til hun dukker opp:excited001

12 dpo idag. Ikke testet i dag siden testen i går var heelt hvit... masse menssmerter så er nok TR. Men kroppen er rar og bare føler meg slik som sist jeg var gravid... håper tr bare kommer slik vi kan begynne på ny! Men har enda et lite håp frem til hun dukker opp:excited001
Så kjedelig. Men du har jo ikke fått tr enda og det er bra :Heartred Ganske sikker på tr kommer her også... Men var så sinnsykt kvalm i dag tidlig brakk meg hele tia og greide nesten ikke bevege meg, reagerte på alle lukter. Men blir aldri sånn til vanlig ved tr.. Kun litt rosa på papiret i går. Men stusser litt.. For kom brått litt rosa i går etter å vært på do + hard i magen... Brått da murringer og kvalme. Resten av natta, og hele dagen frem til for 1 time sia ikke en dråpe eller merke når jeg tørka meg frem til jeg måtte på do og var hard i magen igjen   :bored: så nå venter jeg på mere eller oftere og TR
Men frem til nå virker det ut som det kun har kommet litt rosa / brunt når det har blitt trykk for magen .  krysser fingrene for deg. Og ja hold håpet der frem til TR kommer for fult :Heartbigred

Back
Topp