IKM uke 18 :)

Okei.. Oppdatering etter svar på blodprøven: Hcg var på 23 :smiley-bounce012 :think005

Hvordan er det mulig, å gå fra hcg på 3 til hcg på 23 med to dagers mellomrom :oops: tvillinger?:hilarious:

Noen meninger?
Gurimalla! Det er jo kjempebra! :happy093 ja, tenkt om det er to! :gen113:love017

Hei! Så kjekt å lese at noen allerede har fått positive svar ❤️ Gratulerer så masse!! Jeg tok meg en forumpause de to siste dagene og har kost meg ute i finværet sammen med familien, deilig å tenke litt på noe annet. For min del ble det ikke positiv el-test nå heller. Det så ut som den skulle bli positiv hvert øyeblikk, men den sank igjen rimelig kjapt. Så det ser ut til å ta tid dette her for min del. Litt kjedelig men, jeg gleder meg til å se enda flere positive tester i denne gruppen her i dagene som kommer! ❤️❤️

Glemte å legge ved bilde

Vedlegg

• 432E1371-344D-42D9-80F7-47F5D3499C99.png
    432E1371-344D-42D9-80F7-47F5D3499C99.png
    66,4 KB · Visninger: 93
Men! Det jeg derimot kan er å skimte strek på babyplan tidligtest!! Kan være det bare er skygge, men hvis dere husker tok jeg en test til sammenligning for noen dager siden som var helt uten skyggestrek, fra samme pakken. Jeg legger ikke for mye i det, siden jeg eventuelt er maks 7dpo, og det meget mulig er en skygge. Men man får jo litt håp da? :angelic:

Første bildet er originalt, andre bilde er redigert. Ser dere noe antydning her?

Vedlegg

• 8B6B8BA5-3557-4A9D-98D9-C74AEECA10C1.jpeg
    8B6B8BA5-3557-4A9D-98D9-C74AEECA10C1.jpeg
    44,3 KB · Visninger: 111
  • 46CE88FC-A3DD-4485-90DE-4799B57C9CBE.jpeg
    46CE88FC-A3DD-4485-90DE-4799B57C9CBE.jpeg
    48,2 KB · Visninger: 121
Hei! Så kjekt å lese at noen allerede har fått positive svar ❤️ Gratulerer så masse!! Jeg tok meg en forumpause de to siste dagene og har kost meg ute i finværet sammen med familien, deilig å tenke litt på noe annet. For min del ble det ikke positiv el-test nå heller. Det så ut som den skulle bli positiv hvert øyeblikk, men den sank igjen rimelig kjapt. Så det ser ut til å ta tid dette her for min del. Litt kjedelig men, jeg gleder meg til å se enda flere positive tester i denne gruppen her i dagene som kommer! ❤️❤️
Er godt med forumpauser innimellom når det er sånn ❤ Jeg trengte det samme forrige pp da el lot vente på seg.

Jeg håper du hadde el (siden du hadde stigning og brå nedgang, el-testen må ikke bli positiv selv om det er normalen). Men det er nok greiest å ikke ha for store forventningene når man har få holdepunkter for at det har skjedd. Og om du klarer så er det nok godt å fokusere på andre ting slik som du gjør (lettere sagt enn gjort, i know!). Og heller vente på at du får begynne ny syklus. Forhåpentligvis er den mer på rett kjør ❤ ❤ ❤

Men! Det jeg derimot kan er å skimte strek på babyplan tidligtest!! Kan være det bare er skygge, men hvis dere husker tok jeg en test til sammenligning for noen dager siden som var helt uten skyggestrek, fra samme pakken. Jeg legger ikke for mye i det, siden jeg eventuelt er maks 7dpo, og det meget mulig er en skygge. Men man får jo litt håp da? :angelic:

Første bildet er originalt, andre bilde er redigert. Ser dere noe antydning her?
Jeg synes jeg kan skimte noe på den redigerte! Tenker du fortsette å teste de neste dagene? Dette er jo veldig spennende! :smiley-bounce012

Jeg ser en strek :Heartred spennende :love017

Svak murring venstre side i dag tidlig ble til litt sterkere murring begge sider som bå er kraftige murringer begge sider nå. Altså, jeg tipper jeg ryker på en tidligtest allerede i morgen (8dpo), for nå får jeg trua!!! :happy090

Vet ikke om jeg orker å teste hver dag, da kan en jo bli sprø, men jeg vet samtidig ikke om jeg klarer å la være heller :angelic:
Skjønner! Kanskje annenhver? Eller ny på mandag om du klarer vente så lenge? Jeg hadde tenkt å vente til mandag selv (10dpo), men har lagt til grunn at jeg sikkert ikke klarer å vente lenger enn til søndag. Men nå sitter jeg med kraftige murringer på begge sider og øm korsrygg, så nå funderer jeg å ta en tidligtest allerede i morgen! Men 8dpo er jo veldig tidlig.. :oops:

Skjønner! Kanskje annenhver? Eller ny på mandag om du klarer vente så lenge? Jeg hadde tenkt å vente til mandag selv (10dpo), men har lagt til grunn at jeg sikkert ikke klarer å vente lenger enn til søndag. Men nå sitter jeg med kraftige murringer på begge sider og øm korsrygg, så nå funderer jeg å ta en tidligtest allerede i morgen! Men 8dpo er jo veldig tidlig.. :oops:

Jeg fikk svak positiv 8dpo i forrige svangerskap! Så det er mulig!! Jeg krysser fingrene for deg ❤️ Lovende med symptomer som ikke er der til vanlig ❤️

Jeg fikk svak positiv 8dpo i forrige svangerskap! Så det er mulig!! Jeg krysser fingrene for deg ❤️ Lovende med symptomer som ikke er der til vanlig ❤️
Enig! Jeg begynner hvert fall å få trua! :smiley-bounce012 da tror jeg at jeg ryker på en tidligtest i morgen. Det er jo uansett så tidlig at skulle den være negativ, så er jo likevel ikke håpet ute.

Nå har testen tørket og streken er veldig tydelig, men helt grå. Vet ikke om en svak strek ville blitt grålig etter tidsfristen uansett, men jeg tolker dette som skygge.. kjedelig at babyplan blir mer og mer kjent for skyggestreker. (Blir superdårlig kvalitet på bildene her men det synes jo greit likevel)

Vedlegg

• D75DEA73-A805-404C-8AD4-637D2BB3D5B4.jpeg
    D75DEA73-A805-404C-8AD4-637D2BB3D5B4.jpeg
    19,2 KB · Visninger: 124
  • 597D6F57-8AF6-4766-846A-22965B79259A.jpeg
    597D6F57-8AF6-4766-846A-22965B79259A.jpeg
    23,3 KB · Visninger: 114
Nå har testen tørket og streken er veldig tydelig, men helt grå. Vet ikke om en svak strek ville blitt grålig etter tidsfristen uansett, men jeg tolker dette som skygge.. kjedelig at babyplan blir mer og mer kjent for skyggestreker. (Blir superdårlig kvalitet på bildene her men det synes jo greit likevel)
Hmm, ja, den kan kanskje se litt grå ut. Men den er så svak at det ikke er godt å si ut fra bildet :bored:

Back
Topp