Gurimalla! Det er jo kjempebra!Okei.. Oppdatering etter svar på blodprøven: Hcg var på 23![]()
Hvordan er det mulig, å gå fra hcg på 3 til hcg på 23 med to dagers mellomromtvillinger?
Noen meninger?
ja, tenkt om det er to! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gurimalla! Det er jo kjempebra!Okei.. Oppdatering etter svar på blodprøven: Hcg var på 23![]()
Hvordan er det mulig, å gå fra hcg på 3 til hcg på 23 med to dagers mellomromtvillinger?
Noen meninger?
ja, tenkt om det er to! 

Glemte å legge ved bilde
uff så dumt..
Hvor høy på EL testene være for å være positiv? Hvilken app bruker du?
Er godt med forumpauser innimellom når det er sånn ❤ Jeg trengte det samme forrige pp da el lot vente på seg.Hei! Så kjekt å lese at noen allerede har fått positive svarGratulerer så masse!! Jeg tok meg en forumpause de to siste dagene og har kost meg ute i finværet sammen med familien, deilig å tenke litt på noe annet. For min del ble det ikke positiv el-test nå heller. Det så ut som den skulle bli positiv hvert øyeblikk, men den sank igjen rimelig kjapt. Så det ser ut til å ta tid dette her for min del. Litt kjedelig men, jeg gleder meg til å se enda flere positive tester i denne gruppen her i dagene som kommer!
![]()
Oi, det er jo veldig positivt??? Du er vel hvertfall gravidSpennende om det hadde vært to da?
![]()
men det var veldig høy stigning, men det trenger ikke bety noe heller Gurimalla! Det er jo kjempebra!ja, tenkt om det er to!
![]()

det hadde jo bare vært dobbel lykke, er det ikke det en sier 
Jeg synes jeg kan skimte noe på den redigerte! Tenker du fortsette å teste de neste dagene? Dette er jo veldig spennende!Men! Det jeg derimot kan er å skimte strek på babyplan tidligtest!! Kan være det bare er skygge, men hvis dere husker tok jeg en test til sammenligning for noen dager siden som var helt uten skyggestrek, fra samme pakken. Jeg legger ikke for mye i det, siden jeg eventuelt er maks 7dpo, og det meget mulig er en skygge. Men man får jo litt håp da?
Første bildet er originalt, andre bilde er redigert. Ser dere noe antydning her?

Men! Det jeg derimot kan er å skimte strek på babyplan tidligtest!! Kan være det bare er skygge, men hvis dere husker tok jeg en test til sammenligning for noen dager siden som var helt uten skyggestrek, fra samme pakken. Jeg legger ikke for mye i det, siden jeg eventuelt er maks 7dpo, og det meget mulig er en skygge. Men man får jo litt håp da?
Første bildet er originalt, andre bilde er redigert. Ser dere noe antydning her?
spennende 
Jeg synes jeg kan skimte noe på den redigerte! Tenker du fortsette å teste de neste dagene? Dette er jo veldig spennende!![]()

Skjønner! Kanskje annenhver? Eller ny på mandag om du klarer vente så lenge? Jeg hadde tenkt å vente til mandag selv (10dpo), men har lagt til grunn at jeg sikkert ikke klarer å vente lenger enn til søndag. Men nå sitter jeg med kraftige murringer på begge sider og øm korsrygg, så nå funderer jeg å ta en tidligtest allerede i morgen! Men 8dpo er jo veldig tidlig..Vet ikke om jeg orker å teste hver dag, da kan en jo bli sprø, men jeg vet samtidig ikke om jeg klarer å la være heller![]()
Skjønner! Kanskje annenhver? Eller ny på mandag om du klarer vente så lenge? Jeg hadde tenkt å vente til mandag selv (10dpo), men har lagt til grunn at jeg sikkert ikke klarer å vente lenger enn til søndag. Men nå sitter jeg med kraftige murringer på begge sider og øm korsrygg, så nå funderer jeg å ta en tidligtest allerede i morgen! Men 8dpo er jo veldig tidlig..![]()
Enig! Jeg begynner hvert fall å få trua!Jeg fikk svak positiv 8dpo i forrige svangerskap! Så det er mulig!! Jeg krysser fingrene for degLovende med symptomer som ikke er der til vanlig
![]()
da tror jeg at jeg ryker på en tidligtest i morgen. Det er jo uansett så tidlig at skulle den være negativ, så er jo likevel ikke håpet ute.Enig! Jeg begynner hvert fall å få trua!da tror jeg at jeg ryker på en tidligtest i morgen. Det er jo uansett så tidlig at skulle den være negativ, så er jo likevel ikke håpet ute.
Hmm, ja, den kan kanskje se litt grå ut. Men den er så svak at det ikke er godt å si ut fra bildetNå har testen tørket og streken er veldig tydelig, men helt grå. Vet ikke om en svak strek ville blitt grålig etter tidsfristen uansett, men jeg tolker dette som skygge.. kjedelig at babyplan blir mer og mer kjent for skyggestreker. (Blir superdårlig kvalitet på bildene her men det synes jo greit likevel)

Enig! Jeg begynner hvert fall å få trua!da tror jeg at jeg ryker på en tidligtest i morgen. Det er jo uansett så tidlig at skulle den være negativ, så er jo likevel ikke håpet ute.