Hvor mange dpo er du? Håpe TR ikke kommer daRøk på en test, og negativ som kan bli. Da venter jeg på TR. Pleier alltid teste positivt tidlig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dpo er du? Håpe TR ikke kommer daRøk på en test, og negativ som kan bli. Da venter jeg på TR. Pleier alltid teste positivt tidlig.

Hvor mange dpo er du? Håpe TR ikke kommer da![]()
Håpe bare det tar litt lenger tid denne gangen da med positivJeg er 10 eller 11 dpo
Jeg vet ikke egentlig, for jeg pleier ha mensensmerter også og på en måte vite ganske sikkert at det er mensen som kommer.. Men jeg tenker alltid at blod ikke er positivtååTror du det er mensen som er på vei?
Jeg hadde blødninger i forrige svangerskap. Hadde det frem til uke 10. En veninne av meg også hadde brun utflod / blødning de 3 første mnd.. så kan jo enda være håp![]()
Jeg er nok bare så redd for å bli skuffa tror jeg 
Håpe bare det tar litt lenger tid denne gangen da med positiv![]()

Jeg krysser fingrene for dere uansett!!Ja det hadde vært veldig kjektMen med aksjer kun dagen etter el smerter, er det vel heller usannsynlig
![]()

Jeg har ikke opplevd å føle det slik, men har da hørt at oppblåsthet er et godt tegn?6 dpo, veldig oppblåst, kjennes ut som jeg har et belte rundt magen, flere som har opplevd det?

Endelig!Jeg kjenner det er litt kjipt å vite at jeg egentlig skulle nærmet meg ikm nå, men er fortsatt glad for at el,- strimmelen endelig er positiv i dag på cd26.Aksjer er lagt og krysser fingrene. Lykke til med innspurten til positive tester folkensVis vedlegget 324111
blir spennede dager framover!Så flink du er8DPO og ingen testetrang endaSå fornøyd! Men lite tro på at det gikk denne gangen siden jeg ikke har et sterkt behov for å teste, og kjøpte en boks snus i går
Får se når jeg nærmer meg 10 DPO
![]()
![]()
mister håpet mer og mer, men kan være forsatt tidlig, håper det.
kos deg med snusen du Jeg testet også i går, og i dag på morgenurin.. Begge to helt blenda hvit.. Er også 10-12 dpo. Håper det bare er veldig tidlig.. Temperaturen er fortsatt høy, og alt annet ubehag er der... men er nok bare TR som er på veiSå flink du er, jeg gikk på en smell på onsdag - blenda hvit. Og en i dag - blenda hvit. Er 10 - 12 DpO
kos deg med snusen du
![]()
Fortsatt tidlog, så hold motet oppe litt tilSå flink du er, jeg gikk på en smell på onsdag - blenda hvit. Og en i dag - blenda hvit. Er 10 - 12 DpO
kos deg med snusen du
![]()
Du holder vel også en knapp på IKM 28.4, så kan jo være for tidlig til å slå ut. Hvordan er streksynet ditt? Har du tolka mange tester tidligere da dere prøvde på førstemann? Har sett mange eksempler her inne på folk som tror de har blenda tester, men hvor det er en begynnende strek! Tempen og ubehag er gode indikatorer! Jeg håper på spire!Jeg testet også i går, og i dag på morgenurin.. Begge to helt blenda hvit.. Er også 10-12 dpo. Håper det bare er veldig tidlig.. Temperaturen er fortsatt høy, og alt annet ubehag er der... men er nok bare TR som er på vei![]()

Tempen og ubehag er gode indikatorer! Jeg håper på spire!Jeg testet også i går, og i dag på morgenurin.. Begge to helt blenda hvit.. Er også 10-12 dpo. Håper det bare er veldig tidlig.. Temperaturen er fortsatt høy, og alt annet ubehag er der... men er nok bare TR som er på vei![]()

Er så spent på stigningen! Når i dag forventer du å få svar på prøven? Håper du vil oppdatere ossSterkere strek i dag, 11 dpo![]()
Legen ville ha meg inn på ny blodprøve i dag, så da får jeg svar i morgen. (Jeg tar blodprøver regelmessig av andre grunner)
Men jeg må si at det er litt merkelig å få utslag på test som har følsomhet på 25, når jeg vet at jeg hadde hcg på 3 dagen før![]()

Første graviditet hadde jeg ingen tegn, og fikk ikke svak positiv før 14DPO, ordentlig strek 16 DPOSå flink du er, jeg gikk på en smell på onsdag - blenda hvit. Og en i dag - blenda hvit. Er 10 - 12 DpO
kos deg med snusen du
![]()