IKM uke 18 :)

åå :( Tror du det er mensen som er på vei?
Jeg hadde blødninger i forrige svangerskap. Hadde det frem til uke 10. En veninne av meg også hadde brun utflod / blødning de 3 første mnd.. så kan jo enda være håp :smiley-angelic001
Jeg vet ikke egentlig, for jeg pleier ha mensensmerter også og på en måte vite ganske sikkert at det er mensen som kommer.. Men jeg tenker alltid at blod ikke er positivt :( Men er betryggende å vite at du har opplevd blødninger, og samme med venninna di. Da kan det jo faktisk være håp for meg også :angelic: Jeg er nok bare så redd for å bli skuffa tror jeg :Heartpink

6 dpo, veldig oppblåst, kjennes ut som jeg har et belte rundt magen, flere som har opplevd det?

Status 7dpo:

Oppblåst, støl/øm i korsryggen, litt småøm følelse brystene.

For meg er det veldig tidlig å kjenne noe, så jeg prøver ikke å legge så mye i det. Og korsryggen kan likesågodt komme av dårlig sittestillingnpå hjemmekontor. Men det kan jo uansett gi jo håp :flower

Skjedde noe anna merkelig i går: tre ganger på rad i løpet ca 4-5 min fikk jeg noen stramminger i magen som kjentes helt likt som kynnere. Livmoren vil vel uansett være for liten til at det kan være merkbart på den måten hvis den jobben med noe? Så jeg prøver å ikke tillegge det noen verdi. Men jeg stussa voldsomt da det skjedde! Men var sikkert bare en anna muskel eller noe :scratch

Last edited:
Nå kan jeg legge til murring i venstre lyske også! *prøver å ikke få for høye forhåpninger* :smiley-angelic006

8DPO og ingen testetrang enda :D Så fornøyd! Men lite tro på at det gikk denne gangen siden jeg ikke har et sterkt behov for å teste, og kjøpte en boks snus i går :hilarious::hungover: Får se når jeg nærmer meg 10 DPO :hilarious: :nailbiting:

Jeg kjenner det er litt kjipt å vite at jeg egentlig skulle nærmet meg ikm nå, men er fortsatt glad for at el,- strimmelen endelig er positiv i dag på cd26.Aksjer er lagt og krysser fingrene. Lykke til med innspurten til positive tester folkens :)
20200424_074727.jpg

Jeg kjenner det er litt kjipt å vite at jeg egentlig skulle nærmet meg ikm nå, men er fortsatt glad for at el,- strimmelen endelig er positiv i dag på cd26.Aksjer er lagt og krysser fingrene. Lykke til med innspurten til positive tester folkens :)Vis vedlegget 324111
Endelig! :gen014 blir spennede dager framover!

8DPO og ingen testetrang enda :D Så fornøyd! Men lite tro på at det gikk denne gangen siden jeg ikke har et sterkt behov for å teste, og kjøpte en boks snus i går :hilarious::hungover: Får se når jeg nærmer meg 10 DPO :hilarious: :nailbiting:
Så flink du er:):), jeg gikk på en smell på onsdag - blenda hvit. Og en i dag - blenda hvit. Er 10 - 12 DpO :sorry: mister håpet mer og mer, men kan være forsatt tidlig, håper det.:nailbiting: kos deg med snusen du :)

Så flink du er:):), jeg gikk på en smell på onsdag - blenda hvit. Og en i dag - blenda hvit. Er 10 - 12 DpO :sorry: mister håpet mer og mer, men kan være forsatt tidlig, håper det.:nailbiting: kos deg med snusen du :)
Jeg testet også i går, og i dag på morgenurin.. Begge to helt blenda hvit.. Er også 10-12 dpo. Håper det bare er veldig tidlig.. Temperaturen er fortsatt høy, og alt annet ubehag er der... men er nok bare TR som er på vei :(

Fortsatt tidlog, så hold motet oppe litt til :) Du har jo hatt en del symptomer på det som KAN være spire, så det blir spennede å se de neste dagene:angel8 Du holder vel også en knapp på IKM 28.4, så kan jo være for tidlig til å slå ut. Hvordan er streksynet ditt? Har du tolka mange tester tidligere da dere prøvde på førstemann? Har sett mange eksempler her inne på folk som tror de har blenda tester, men hvor det er en begynnende strek! :)

Jeg testet også i går, og i dag på morgenurin.. Begge to helt blenda hvit.. Er også 10-12 dpo. Håper det bare er veldig tidlig.. Temperaturen er fortsatt høy, og alt annet ubehag er der... men er nok bare TR som er på vei :(
Tempen og ubehag er gode indikatorer! Jeg håper på spire! :smiley-bounce012

Tempen og ubehag er gode indikatorer! Jeg håper på spire! :smiley-bounce012

Sterkere strek i dag, 11 dpo :love017 :happy093

Legen ville ha meg inn på ny blodprøve i dag, så da får jeg svar i morgen. (Jeg tar blodprøver regelmessig av andre grunner)

Men jeg må si at det er litt merkelig å få utslag på test som har følsomhet på 25, når jeg vet at jeg hadde hcg på 3 dagen før :think005
Er så spent på stigningen! Når i dag forventer du å få svar på prøven? Håper du vil oppdatere oss :love7

Første graviditet hadde jeg ingen tegn, og fikk ikke svak positiv før 14DPO, ordentlig strek 16 DPO :)

Back
Topp