Godt å se så mange positive her

Jeg har kommet ditt at jeg orker ikke mer,

Eggløsning skulle være ca mellom 12 - 14, i følge apper. EL tester skjønte jeg ikke stort av. Men men lagt inn aksjer fra etter forrige TR og annenhver og hver dag i en periode.
Nå er jeg nesten der at jeg bare håper TR kommer, føler kroppen bare tuller med meg.. 3 dagen med murringer. I går kom det brått etter samboer dro på jobb, ble være etter vi hoppet i køys. Slet med å finne god sove stilling, strakk og dro på sidene av Magen. Prøvde å rydde opp no kvist i går og bøyde meg og det strakk og ble jo helt uvel. Våknet opp i dag med forsatt strekning og murringer, i det jeg går ut av senga får jeg intens sulten har ikke spist på 3 uker kvalme. Noe jeg aldri får, jeg spiser gjerne ikke før etter 9 en gang da begynner jeg å bli sulten. Har spist men forsatt kvalm som jeg ikke skulle spist på 1 uke.
TR er ikke før 28 mener jeg ( vært de siste 2 mnd) har en app som sier 26 og en som sier 28.
Vet kroppen bare tuller, sitter med en tro om at det ikke har klaffet, tross alt 1 PP. Aner jo ikke eksakt ang EL om den kom da, før eller seinere. Men pleier aldri å ha murringer eller noe sånt mellom TR
Håper virkerlig at det klaffer for alle dere fine der ute