IKM uke 18 :)

Merkelig at testene ble så forskjellige fra samme urin. Jeg har kun erfaring med Babyplan sine tester, og alltid vært fornøyd.

Jeg vil tro at du kan stole på Make Sure sine tester, som viser at du har eggløsning i disse dager. Har du andre tegn på eggløsning?

Takk for svar

Jeg er i pp8 nå. de første 7prøve periodene brukte jeg babyplanen sin tester, og jeg var veldig fornøyd med dem også. Jeg får alltid positive test mellon cd14-cd16.
Andre tegn på El:
El-slim har Jeg.
føler ubehagelig i puppene.
litt vondt nederste i magen.

Merkelige greier når det er samme urin, men du har jo åpenbart en kraftig stigning i LH i dag (cd14):woot: Så jeg ville bare fortsatt å teste og se hvor lenge LH holder seg oppe og kjent etter EL-symptomer og logga godt underveis :) og selvsagt legge inn aksjer! ;)

takk, mener du at jeg skal ta en test ikveld??
Jeg har tatt den siste idag 16:30

takk, mener du at jeg skal ta en test ikveld??
Jeg har tatt den siste idag 16:30
Nei, jeg tenker ikke at du må det :) Jeg tester ganske hyppig nå, fordi jeg ikke fant el forrige syklus da den var på bærtur etter MA, og kroppen har tulla litt i starten av denna syklusen. Så nå skal jeg ikke gå glipp av noe :hilarious:men hadde det ikke vært for det hadde jeg ikke testa flere ganger om ettermiddag/kveld. Så jeg tenker du sikkert kan slå deg til ro med at du har positiv i dag, og så teste igjen i morgen ettermiddag og se om den fortsatt er positiv eller om den er blitt negativ. Jeg tester også om morgenen nå som jeg har fått positiv, men drt er som sagt bare fordi jeg er litt kontrollfreak akkurat nå :hilarious:

Tok enda en test nå i kveld, dette ser jo rimelig lovende ut, eller? Appen beregner EL i morgen

Vedlegg

• 6E6F1191-7C05-4FAD-9BFC-0ADB3DC7D183.jpeg
    6E6F1191-7C05-4FAD-9BFC-0ADB3DC7D183.jpeg
    41,8 KB · Visninger: 105
Hvor er dere i syklusen nå? :rolleyes: Jeg er 5DPO og utålmodig etter å starte testingen!!! Hvor tidlig tenker dere å starte? :Heartpink

Så heldig som er i dpo land! Jeg har forventet EL i morgen, så i teorien straks i dpo land selv, men det gjenstår jo å se om kroppen vil samarbeide denne syklusen da :shifty: Finner jeg EL kommer jeg til å prøve å vente med å teste fra ca 12dpo, spørs bare om jeg klarer å vente så lenge :shy:

Med førstemann fikk jeg positiv fra 8dpo men da var det 4 dager med synsing og tolkning på streker som gjorde meg helt tullete :angelic:

Jeg er også snart i dpo-land. Positiv test i går og fortsatt positiv test i dag (cd16). EL er dermed i dag eller i morgen. Så langt er dette spot on som min stabile syklus før MA. Bare DET gjør meg megaglad! :flower

Men, jeg har alltid regna dagen jeg får EL som 1dpo. Men det ser ut til at premom teller fra dagen etter (noe som forsåvidt gir mening mtp at det heter "days past ovulation").

Hvilken dag regner dere som 1dpo?

Jeg er også snart i dpo-land. Positiv test i går og fortsatt positiv test i dag (cd16). EL er dermed i dag eller i morgen. Så langt er dette spot on som min stabile syklus før MA. Bare DET gjør meg megaglad! :flower

Men, jeg har alltid regna dagen jeg får EL som 1dpo. Men det ser ut til at premom teller fra dagen etter (noe som forsåvidt gir mening mtp at det heter "days past ovulation").

Hvilken dag regner dere som 1dpo?
Jeg har pleid å regnet dagen etter EL som 1dpo. Men vet ikke om det er det som stemmer :happy118

Jeg har pleid å regnet dagen etter EL som 1dpo. Men vet ikke om det er det som stemmer :happy118
Takk for svar! :) da antar jeg at jeg er 1dpo i morgen, for selv om el-testen var tydelig positiv i dag, så synes jeg streken var en anelse svakere enn i går. Men LH produseres på dagen, så blir spennende å se på ettermiddagens test. Gleder meg uansett til å komme over til dpo-land i løpet av helga :smiley-bounce012

Godt å se så mange positive her xsmile9:Heartbigred

Jeg har kommet ditt at jeg orker ikke mer, :bored:
Eggløsning skulle være ca mellom 12 - 14, i følge apper. EL tester skjønte jeg ikke stort av. Men men lagt inn aksjer fra etter forrige TR og annenhver og hver dag i en periode. :wtf:

Nå er jeg nesten der at jeg bare håper TR kommer, føler kroppen bare tuller med meg.. 3 dagen med murringer. I går kom det brått etter samboer dro på jobb, ble være etter vi hoppet i køys. Slet med å finne god sove stilling, strakk og dro på sidene av Magen. Prøvde å rydde opp no kvist i går og bøyde meg og det strakk og ble jo helt uvel. Våknet opp i dag med forsatt strekning og murringer, i det jeg går ut av senga får jeg intens sulten har ikke spist på 3 uker kvalme. Noe jeg aldri får, jeg spiser gjerne ikke før etter 9 en gang da begynner jeg å bli sulten. Har spist men forsatt kvalm som jeg ikke skulle spist på 1 uke. :hungover:

TR er ikke før 28 mener jeg ( vært de siste 2 mnd) har en app som sier 26 og en som sier 28.:hungover:

Vet kroppen bare tuller, sitter med en tro om at det ikke har klaffet, tross alt 1 PP. Aner jo ikke eksakt ang EL om den kom da, før eller seinere. Men pleier aldri å ha murringer eller noe sånt mellom TR :confused:

Håper virkerlig at det klaffer for alle dere fine der ute :Heartbigred

Eggløsning skulle være ca mellom 12 - 14, i følge apper. EL tester skjønte jeg ikke stort av. Men men lagt inn aksjer fra etter forrige TR og annenhver og hver dag i en periode. :wtf:

Nå er jeg nesten der at jeg bare håper TR kommer, føler kroppen bare tuller med meg.. 3 dagen med murringer. I går kom det brått etter samboer dro på jobb, ble være etter vi hoppet i køys. Slet med å finne god sove stilling, strakk og dro på sidene av Magen. Prøvde å rydde opp no kvist i går og bøyde meg og det strakk og ble jo helt uvel. Våknet opp i dag med forsatt strekning og murringer, i det jeg går ut av senga får jeg intens sulten har ikke spist på 3 uker kvalme. Noe jeg aldri får, jeg spiser gjerne ikke før etter 9 en gang da begynner jeg å bli sulten. Har spist men forsatt kvalm som jeg ikke skulle spist på 1 uke. :hungover:

TR er ikke før 28 mener jeg ( vært de siste 2 mnd) har en app som sier 26 og en som sier 28.:hungover:

Vet kroppen bare tuller, sitter med en tro om at det ikke har klaffet, tross alt 1 PP. Aner jo ikke eksakt ang EL om den kom da, før eller seinere. Men pleier aldri å ha murringer eller noe sånt mellom TR :confused:

Huff, kjipt at du føler det slik :( Får krysse fingrene for oss alle her :Heartred Når dere har lagt inn aksjer såpass mye, kan det jo hende det har gått likevel? Du er vel uansett i DPO-land hvis EL har vært mellom 12-14? Kanskje det er noe der du merker? Jeg har også en god del murringer og stikkinger. Hadde det også i min første graviditet :wav
God klem til deg

Hvor er dere i syklusen nå? :rolleyes: Jeg er 5DPO og utålmodig etter å starte testingen!!! Hvor tidlig tenker dere å starte? :Heartpink

Jeg er 5 dpo :D eller, lastet ned en annen app i går og den mener jeg er 6 dpo i dag :dontknow helt greit for meg og hoppe en dag frem :dance008

Jeg har ikke bestemt meg for når jeg skal teste enda. Prøve å vente lengst mulig, men plutselig svir jeg av en test dersom jeg føler symptomer :dance018

Når tenker du å starte testingen?

Det er så frustrerende når man ikke finner ut av syklusen. Men hold ut! Det er fortsatt sjanser. Og du skriver jo at dere har lagt inn aksjer minst annahver dag sida TR. Da er dere jo safe uansett når EL er ;)

Hvis du hadde el rundt 12. April, så kan det jo være feste? Jeg kan lite om hva som kan skje og hvordan kroppen er ved feste, men forrige gang jeg var gravid hadde jeg sinnsyke murringer ulikt tidligere sykluser, ømhet og press i korsrygg og jeg var veldig kvalm. Jeg sa faktisk til samboeren min at noe av det kjentes ut som da fødselen av vårt første barn var i anmarsj :hilarious:. Dette var 5-7 dager etter EL. Varte i 2 dager. Har aldri hatt det sånn tidligere. Jeg var sikker på at det måtte være feste, og ca 3 dager senere fikk jeg svaaaak positiv strek! Kan jo være noe sånt? Men det er ikke anna å gjøre enn å sitte stille i båten og vente å se dessverre :yuck:

Back
Topp