IKM uke 18 :)

Beklager for at jeg spammer dere med innlegg hele tida :hilarious: Jeg er bare så sinnsykt "på" i prosjekt baby denne pp-en!

Når vil dere ha termin om det lykkes denne pp-en?

Jeg vil ifølge NHI ha termin 10. januar! I så fall blir det jul hjemme i år også (samme som i 2018, da hadde jeg termin i romjula).

https://nhi.no/familie/graviditet/s...il/kalkulator-og-oversikter/terminkalkulator/
Jeg får også 10 Januar i følge Babyverdens terminkalkulator :) Liker ikke den fra NHI da den tar utgangspunkt i at alle har 28 dagers syklus. Min er 26.

Jeg får også 10 Januar i følge Babyverdens terminkalkulator :) Liker ikke den fra NHI da den tar utgangspunkt i at alle har 28 dagers syklus. Min er 26.
Ja, enig i at det er dumt at den tar utg.p. i 28 dagers-syklus. Min er 30 til 31 dager lang. Takk for tips om babyverden sin! Den skal jeg sjekke ut, helt topp hvis den kan ta høyde for lengre/kortere syklus enn 28 dager :)

Den kan og brukes for nå Unnfangelsen ca skjedde :) for ikke alle har EL som samsvarer med normalen heller :)

https://www.babyverden.no/terminkalkulator/
Ååå! Tuuusen takk for tips! Har akkurat prøvd den både regna fra første blødningsdag og fra unnfangelse, og begge sier:

Screenshot_20200417-134026_Chrome.jpg

Så da har jeg nok "normal" EL ut fra sykluslengde. Sykt rart å lese "Du er 2 uker gravid!" :nailbiting: :hilarious:Håper det stemmer! :smiley-angelic001:angelic:

Beklager for at jeg spammer dere med innlegg hele tida :hilarious: Jeg er bare så sinnsykt "på" i prosjekt baby denne pp-en!

Jeg vil ifølge NHI ha termin 10. januar! I så fall blir det jul hjemme i år også (samme som i 2018, da hadde jeg termin i romjula).

https://nhi.no/familie/graviditet/s...il/kalkulator-og-oversikter/terminkalkulator/
Ifølge den kalkulatoren skal jeg i såfall ha termin rundt 6 januar! Fødte sist uke 38+4. Hvis det skjer igjen føder jeg på julaften :santa

Synes det er kjekt med litt spam jeg :) Godt å ha noen å snakke med i denne tiden før EL for noen og i DPO-land for andre!! Dagene går så sent i disse dager når det bare klør i fingrene etter å teste :Heartpink:Heartblue

Så spennende! Hvor mange dpo er du i dag? :D Har du begynt å føle noe?
Veldig! Er 6DPO tror jeg??? Spørs helt når egget faktisk slapp. Jeg er usikker på om det jeg føler er knyttet til en graviditet egentlig. Men de to siste dagene har jeg vært veldig lett på gråten. Grått mye. Også er jeg støl i magen, men trente for 3 dager siden så det kan jo være det :hilarious:

Ser ikke ut som det ble noen eggløsning her likevel. Det bygget seg jo veldig fint opp, helt til det ikke gjorde det lenger. Fikk en ny liten blødning på morgenen i dag, men det ble med den ene, samme som forrige dagen. Jeg aner virkelig ikke hvor i syklus jeg kan befinne meg. Men eggløsning i dag har jeg hvertfall ikke :(

Kan jo for all del være at jeg har hatt tidenes korteste lh-topp og at testen ville vært positiv en gang mellom 01:00 i natt og 13:00 i dag, men det tviler jeg sterkt på. Jeg tror mer at kroppen ikke er helt i gang enda.

Vedlegg

• D9D1EC4D-079B-426C-AAAA-9047CC22EAA4.jpeg
    D9D1EC4D-079B-426C-AAAA-9047CC22EAA4.jpeg
    46,2 KB · Visninger: 100

Jeg har termin 11.januar om spiren sitter denne gangen. Håper håper den sitter nå. Har to barn først barn blir jeg gravid med engang( født 2013) neste sitter pp12(født 2018). Nå er vi i pp8 så håper den sitter nå.

Positive teste nå etter midag, men Jeg tror El er idag masse El slim, murring, press I nederste. Skal ta en test imorgen.

Vedlegg

• A1257614-D2A3-4D1B-A1BD-E120FD473F0A.jpeg
    A1257614-D2A3-4D1B-A1BD-E120FD473F0A.jpeg
    28,9 KB · Visninger: 103
Ser ikke ut som det ble noen eggløsning her likevel. Det bygget seg jo veldig fint opp, helt til det ikke gjorde det lenger. Fikk en ny liten blødning på morgenen i dag, men det ble med den ene, samme som forrige dagen. Jeg aner virkelig ikke hvor i syklus jeg kan befinne meg. Men eggløsning i dag har jeg hvertfall ikke :(

Kan jo for all del være at jeg har hatt tidenes korteste lh-topp og at testen ville vært positiv en gang mellom 01:00 i natt og 13:00 i dag, men det tviler jeg sterkt på. Jeg tror mer at kroppen ikke er helt i gang enda.

Det at den blir sterkere for så å bli svakere kan bety iallefall to ting. At du hadde, som du selv foreslo, veldig kort topp, eller at kroppen prøvde l slippe men ikke fikk det til. Da vil isåfall kroppen prøve igjen snart så jeg ville fortsatt å teste litt til. Forrige pp hadde jeg det sånn, sterk en mandag også ble den svakere utover uken. Men så fikk jeg plutselig positiv søndag og mandag, altså en uke etter den første sterke el testen. Det ble jo forsinket el, men den kom iallefall. Håper det blir positiv test på deg:angelic:

Hvor ofte hopper dere til køys i løpet av en PP? :cool05

Vet alle når de eksakt får EL?

La inn aksjer i dag og, men sykt ubehag i korsryggen å ligge der, har alltid beina på skuldrene te mannen, men var rett og slett ubehagelig og ble små kvalm:meh:
Men kom oss igjennom:smiley-ashamed008, men tenker jo at snart må nok være nok. :smiley-angry026

TR mellom 26 - 28 i følge appene, to siste mnd TR den 28 i mnd :nailbiting:

Kan ikke forsette med ubehag:dance011

Det at den blir sterkere for så å bli svakere kan bety iallefall to ting. At du hadde, som du selv foreslo, veldig kort topp, eller at kroppen prøvde l slippe men ikke fikk det til. Da vil isåfall kroppen prøve igjen snart så jeg ville fortsatt å teste litt til. Forrige pp hadde jeg det sånn, sterk en mandag også ble den svakere utover uken. Men så fikk jeg plutselig positiv søndag og mandag, altså en uke etter den første sterke el testen. Det ble jo forsinket el, men den kom iallefall. Håper det blir positiv test på deg:angelic:

tusen takk for svar! Ja, jeg får fortsette å teste. Krysser fingrene for at det blir positiv test til slutt ja :Heartred

La inn aksjer i dag og, men sykt ubehag i korsryggen å ligge der, har alltid beina på skuldrene te mannen, men var rett og slett ubehagelig og ble små kvalm:meh:
Men kom oss igjennom:smiley-ashamed008, men tenker jo at snart må nok være nok. :smiley-angry026

Tror jeg hadde EL 13 April. La inn aksjer 9, 11, 12, 13 og 15. Håper virkelig det har klaffet...

Jeg har også ikm mellom 26-28. Sååå spent!!! :dance008

Vi la inn aksjer 4 av de 5 mest fertile dagene da jeg testet og hadde positiv test. Men vi gjør aldri noe som føles ubehagelig da :rolleyes: Må vel ikke det? Da jeg var gravid i august (SA), hadde vi bare «vanlige» stillinger som vi alltid pleier. Jeg har sett tydelig denne pp når EL har vært, men hvor lenge det har tatt før egget har sluppet etter positiv test er jeg usikker på.. Men vi bare hopper til køys uansett :p

Test negativ i dag :) Som er bra siden den var positiv i går :) Nå er klokka over 12, så litt fredagshumor får bli: 1DPO, jeg må på DO, og god natt ale sammen :) :) håper dere har masse fredashygge og at alle blir gravide :D :D

Nei, shit det er jo Lørdag nå.... Jaja Lørdagshygge da :p

Jeg har termin 11.januar om spiren sitter denne gangen. Håper håper den sitter nå. Har to barn først barn blir jeg gravid med engang( født 2013) neste sitter pp12(født 2018). Nå er vi i pp8 så håper den sitter nå.

Jeg har også termin 11 januar om den sitter denne pp, håper det! Hadde eggløsning 17/4 så er per dags dato på 1dpo, endelig:happy: Håper det klaffer for alle mann:Heartpink

Back
Topp