Ja!Mener du 2/5?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!Mener du 2/5?![]()

Den skal lastes ned! Tusen takk!Vis vedlegget 322752
Anbefaler en app som heter premom, om noen her ikke har hørt om den førMan tar lett bilde av alle EL testene sine også forteller app deg hva den synes om dem
også har man jo da selv oversiktlig bilde av alle
Den har og fin kalender for temperatur, sex, mensen o.s.v
FantastiskVis vedlegget 322548
Lite tips fra meg!
Denne syklusen skal jeg teipe fast testene og holde oversikt på ark. Jeg har også en app (Flo), men elsker å ha oversikt rett foran meg på papir![]()
jeg er også sånn som elsker oversikter, og spesielt lister!! 
Topp!Oj, beklager sen oppdatering! Skal oppdatere nå
![]()
![]()

Det skal jeg gjøre!Topp!
Også fint om du kopierer og limer inn der man skriver resultatene også.
Iallefall den med gravid, for vi skal jo alle havne der denne gangen![]()

og så har jeg ikke brukt strimmel EL-tester sida jeg vart gravid med dattera vår for ganske nøyaktig 2 år sida. MA-en skjedde jo etter vi vart gravide på pp1, så har liksom ikke fått testa noe bortsett fra forrige pp (som jo var helt på bærtur).
Her har det også vært mye kluss etter senabort, så håper på min første normale runde nåKom til å tenke på at jeg også forrige syklus trodde jeg hadde EL ei uke for tidlig fordi jeg da også fikk både typisk el-slim og stikninger ei uke før forventa el. Men jeg fikk jo ikke TR før 3 uker etter det, så kan jo ikke ha hatt el så tidlig. Så kanskje det er noe av det samme som skjer nå. Jeg fortsetter uansett å teste hver dag framover, for jeg har over 30 el-tester som ligger og roper på meg![]()

Håper for oss begge!Her har det også vært mye kluss etter senabort, så håper på min første normale runde nå![]()
Hei hei,
Har ikke prøvd meg på dette før, men kanskje det får tiden til å gå litt raskere
Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
B står for hvilket barn dere prøver på.
Eks:
Gravigdis - 30 år - PP4 - B2 - EL 21/3 - IKM 6/4
Lykke til alle sammen!
Mandag 27.april
Tirsdag 28.april
Miolykke - 29 år - PP6 - B2 - EL 18/4 - 28/4
Onsdag 29.april
Mammaentil2 - 25 år - PP1 - B3 - EL 15/4 eller 17/4 - IKM 29/4 eller 1/5
Lillehjerteknuser - 24 år - PP4 - B1 - EL 14/4 - IKM 29/4
Torsdag 30.april
Kiro91 - PP2 - B2 -EL 15/4- IKM 30/4
Vanillasukilla- 34 år - PP4 - B2 - EL usikker - IKM 30/4
Tittio - 26 - PP3 - B1 - EL usikkert - IKM 30/4
Luna30 - PP2 - B2 - EL 16/4 - IKM 30/4
Fredag 1.mai
Rover7-23år - PP5- B1 - EL17/4 - IKM 1 mai
Lørdag 2.mai
Tutti - 28år - PP2 - B2 - EL 21/4 - IKM 2/5
Annemennemone - 32 år - pp2 (etter MA) - B2 - EL 18/4 -IKM 2/5
Frukt88 - 32 - PP8 - B3- El 18/4 - IKM 2/5
Nr 2 : ) - 33 - PP13 - B2- EL 17/4 - IKM 2/5
Søndag 3.mai
jeg har lagt inn påminnelse i kalenderen om eggløsningstest så jeg skal huske å ta til samme tid hver dag de neste 10 dagene. Oppdaga nettopp at kalenderen er synkronisert med jobbkalenderen! 

jeg har nå sletta alle oppføringene 
Fyyyy flate, for ei blemme!jeg har lagt inn påminnelse i kalenderen om eggløsningstest så jeg skal huske å ta til samme tid hver dag de neste 10 dagene. Oppdaga nettopp at kalenderen er synkronisert med jobbkalenderen!
Er glad det er påske og at sannsynligheten for at noen har sett i kalenderen min er litenjeg har nå sletta alle oppføringene
![]()
Flaks at det er påske nå
Haha! Ja! Fader, blir helt svett bare jeg tenker på det. Begynte i ny jobb for bare 2 uker sidaOii! Haha bra du oppdaget detFlaks at det er påske nå
![]()