IKM uke 18 :)

I dag landa det 28 nye eggløsningstester ned i postkassa mi! Denna syklusen SKAL jeg finne EL! :smiley-bounce012

92712693_2582224592056820_8793523180066045952_n.jpg

Anbefaler en app som heter premom, om noen her ikke har hørt om den før :) Man tar lett bilde av alle EL testene sine også forteller app deg hva den synes om dem :) også har man jo da selv oversiktlig bilde av alle :) Den har og fin kalender for temperatur, sex, mensen o.s.v

Vis vedlegget 322752
Anbefaler en app som heter premom, om noen her ikke har hørt om den før :) Man tar lett bilde av alle EL testene sine også forteller app deg hva den synes om dem :) også har man jo da selv oversiktlig bilde av alle :) Den har og fin kalender for temperatur, sex, mensen o.s.v
Den skal lastes ned! Tusen takk! :)

Lurer på om jeg nærmer meg eggløsning...? Ei uke for tidlig? Skjønner ingenting! Er CD9 i dag. Pleier å ha EL CD 16/17.

Har hatt EL-stikninger, skikkelig sticky utflod (med friskt blod i?? Er jo ferdig med spotting etter TR, og den er jo uansett vanligvis brun), så tok en EL-test. Synes den er litt vel sterk til at EL først skal skje om 7-8 dager?

Men er litt rusten i EL-testingsgamet, for jeg r på pp2 etter MA, og jeg fant ikke EL forrige pp. Da brukte jeg ikke strimmel, men sånne digitale med smilefjes fra CB. Den forrige syklusen var også hele 1 uke forsinka, så kroppen er jo litt "dust" etter MA-en virker det som..:meh: og så har jeg ikke brukt strimmel EL-tester sida jeg vart gravid med dattera vår for ganske nøyaktig 2 år sida. MA-en skjedde jo etter vi vart gravide på pp1, så har liksom ikke fått testa noe bortsett fra forrige pp (som jo var helt på bærtur).

Sier forresten appen "high" fordi det er det eneste testresultatet som er lagt inn (og så vil det justerer seg etter hvert som man legger inn flere, at den liksom sammenligner resultatene)? Er første gang jeg bruker Premom.

Vedlegg

• Screenshot_20200410-171919_Premom.jpg
    Screenshot_20200410-171919_Premom.jpg
    10,6 KB · Visninger: 104
Kom til å tenke på at jeg også forrige syklus trodde jeg hadde EL ei uke for tidlig fordi jeg da også fikk både typisk el-slim og stikninger ei uke før forventa el. Men jeg fikk jo ikke TR før 3 uker etter det, så kan jo ikke ha hatt el så tidlig. Så kanskje det er noe av det samme som skjer nå. Jeg fortsetter uansett å teste hver dag framover, for jeg har over 30 el-tester som ligger og roper på meg :hilarious:

Åå, har så lyst å hive meg med her! Dumme pause....

Men det må skje et mirakel om mannen skal komme hjem akkurat til EL :hilarious::hilarious:

kommer til å snike heftig inne her. Skal teste etter EL også (kontrollfreaken i meg sier så).

Kom til å tenke på at jeg også forrige syklus trodde jeg hadde EL ei uke for tidlig fordi jeg da også fikk både typisk el-slim og stikninger ei uke før forventa el. Men jeg fikk jo ikke TR før 3 uker etter det, så kan jo ikke ha hatt el så tidlig. Så kanskje det er noe av det samme som skjer nå. Jeg fortsetter uansett å teste hver dag framover, for jeg har over 30 el-tester som ligger og roper på meg :hilarious:
Her har det også vært mye kluss etter senabort, så håper på min første normale runde nå :D

Hei! Helt ny her men slenger meg på jeg også:happy:

Rover7-23år - PP5- B1 - EL17/4 - IKM 1 mai :)

Dette er også første normale syklus på 24 dager. De siste mnd har jeg hatt syklus på 45-50 dager:inpain:

Hei hei,

Har ikke prøvd meg på dette før, men kanskje det får tiden til å gå litt raskere :)

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM
B står for hvilket barn dere prøver på.

Eks:
Gravigdis - 30 år - PP4 - B2 - EL 21/3 - IKM 6/4

Lykke til alle sammen!❤️

Mandag 27.april

Tirsdag 28.april

Miolykke - 29 år - PP6 - B2 - EL 18/4 - 28/4

Onsdag 29.april

Mammaentil2 - 25 år - PP1 - B3 - EL 15/4 eller 17/4 - IKM 29/4 eller 1/5

Lillehjerteknuser - 24 år - PP4 - B1 - EL 14/4 - IKM 29/4

Torsdag 30.april

Kiro91 - PP2 - B2 -EL 15/4- IKM 30/4

Vanillasukilla- 34 år - PP4 - B2 - EL usikker - IKM 30/4

Tittio - 26 - PP3 - B1 - EL usikkert - IKM 30/4

Luna30 - PP2 - B2 - EL 16/4 - IKM 30/4

Fredag 1.mai

Rover7-23år - PP5- B1 - EL17/4 - IKM 1 mai

Lørdag 2.mai

Tutti - 28år - PP2 - B2 - EL 21/4 - IKM 2/5

Annemennemone - 32 år - pp2 (etter MA) - B2 - EL 18/4 -IKM 2/5

Frukt88 - 32 - PP8 - B3- El 18/4 - IKM 2/5

Nr 2 : ) - 33 - PP13 - B2- EL 17/4 - IKM 2/5

Søndag 3.mai

Trulteguri - 33år - PP5 - B1 - EL 18/4 -IKM 2/5

Fyyyy flate, for ei blemme! :facepalm: jeg har lagt inn påminnelse i kalenderen om eggløsningstest så jeg skal huske å ta til samme tid hver dag de neste 10 dagene. Oppdaga nettopp at kalenderen er synkronisert med jobbkalenderen! :facepalm::hilarious:

Er glad det er påske og at sannsynligheten for at noen har sett i kalenderen min er liten :hilarious: jeg har nå sletta alle oppføringene :hilarious:

Fyyyy flate, for ei blemme! :facepalm: jeg har lagt inn påminnelse i kalenderen om eggløsningstest så jeg skal huske å ta til samme tid hver dag de neste 10 dagene. Oppdaga nettopp at kalenderen er synkronisert med jobbkalenderen! :facepalm::hilarious:

Er glad det er påske og at sannsynligheten for at noen har sett i kalenderen min er liten :hilarious: jeg har nå sletta alle oppføringene :hilarious:

Oii! Haha bra du oppdaget det:nailbiting: Flaks at det er påske nå:hello2

Oii! Haha bra du oppdaget det:nailbiting: Flaks at det er påske nå:hello2
Haha! Ja! Fader, blir helt svett bare jeg tenker på det. Begynte i ny jobb for bare 2 uker sida :hilarious:
La det heldigvis inn først i går ettermiddag/kveld, så lå kun inne et snaut døgn :oops:

Back
Topp