IKM uke 18 ❤

er 6/7 dpo idag, jeg aldri fått skygger på disse etter tidsfristen, men i dag dukket det opp noe. Dette er Make sure testen :)

Vedlegg

• 2017-30-4--09-42-15.jpeg
    2017-30-4--09-42-15.jpeg
    501,4 KB · Visninger: 135
er 6/7 dpo idag, jeg aldri fått skygger på disse etter tidsfristen, men i dag dukket det opp noe. Dette er Make sure testen :)

Ser strek.
Men om den kom etter fristen skal man vel i grunn ikke stole på den. Men tenker jo likevel at det må være noe som har gitt utslag.
Blir spennende å se når du tester neste gang.

Da har tr kommet her også! Satser på at neste syklus ikke blir på 47 dager :confused:

Spottingen har ikke tatt seg opp men heller ikke stoppet. Merkelige greier, men kjennes veldig som tr kommer snart siden jeg har murringer i korsryggen :( Pleier vanligvis å spotte en halv dag før tr kommer for fullt, men nå har det holdt på siden fredag.
Har hvertfall klart å holde meg unna testeskuffen, men fortsetter denne rare spottinga så ryker det nok en test imorgen eller tirsdag. Har hatt blødninger tidlig i begge foregående svangerskap, men dette kjennes dessverre annerledes ut.

3 dager til ikm og det var sånn ca nå jeg testet positivt forrige gang!
Har ingen tester og skal ikke kjøpe heller før tr uteblir..
flere som skal vente til over ikm? [emoji2][emoji2][emoji2]
(Prøve hvertfall... [emoji849])

Planen her var å vente til over ikm som er 3 mai.. men tror jeg ryker på en test i morgen tidlig.. :p

Jeg skulle egentlig vente til etter Ikm, men har blitt invitert i bursdag den dagen jeg har Ikm,så blir å teste den morgenen for å vite om det er trygt å drikke eller ikke[emoji12]

Ser strek.
Men om den kom etter fristen skal man vel i grunn ikke stole på den. Men tenker jo likevel at det må være noe som har gitt utslag.
Blir spennende å se når du tester neste gang.
tipper det bare er en skygge, men får krysse fingrene for at det er starten på noe :)

tipper det bare er en skygge, men får krysse fingrene for at det er starten på noe :)

Synes den virker for rosa til å være skygge!
Men nå er ikke jeg noe ekspert.

Men håper det er starten på noe!

Deler du bilde når du tester igjen?

Spottingen har ikke tatt seg opp men heller ikke stoppet. Merkelige greier, men kjennes veldig som tr kommer snart siden jeg har murringer i korsryggen :( Pleier vanligvis å spotte en halv dag før tr kommer for fullt, men nå har det holdt på siden fredag.
Har hvertfall klart å holde meg unna testeskuffen, men fortsetter denne rare spottinga så ryker det nok en test imorgen eller tirsdag. Har hatt blødninger tidlig i begge foregående svangerskap, men dette kjennes dessverre annerledes ut.
Du får holde oss oppdatert om hvordan det går, så krysser jeg fingrene for at det ikke er tr :Heartred

Spennende! Flink du er ;) jeg får se til uka hvordan jeg holder meg. Jo lengre mot helga jeg klarer å holde meg jo bedre:p

Back
Topp