IKM uke 18 ❤

f7a51f95c686ffda0351164fe03888c7.jpg
fe0f042c04517998aaee12a4f83551c5.jpg

Hurra [emoji4] [emoji271] skjønner hva folk mener om å bruke CB og få det bekreftet av den :)
Streken er sterkere i dag også (øverste av de to) :)

Herlig med den bekreftelsen, gratulerer [emoji173]️ hva var du- 12 dpo i dag?

Tusen takk alle sammen [emoji6][emoji4][emoji8] tør nesten ikke å tro på det ennå :)

Tusen takk [emoji4]
Ja 12 dpo i dag :)

Hjelp- jeg er 11 i dag. Jobbtur på fjellet og ingen test, men blir mandag da på 13 dpo..evt i morgen når jeg kommer hjem på 12 dpo..lurer på om det går an å teste på ettermiddag da- er så spent! Har en tidlig/sensitiv test liggende. Er så godt å leve i håpet også! Var så dum og testet 8 og 9 dpo og det var ikke så mye som antydning til strek. Så veldig usikker.

Her har det vært litt murringer i går og i dag. Håper det er et godt tegn og at det ikke er TR som kommer tidlig.

Må bare si at det er veldig kjekt at det begynner å komme positive tester. Blir så glad på deres vegne.
Men får også veldig testetrang selv [emoji12]

Hjelp- jeg er 11 i dag. Jobbtur på fjellet og ingen test, men blir mandag da på 13 dpo..evt i morgen når jeg kommer hjem på 12 dpo..lurer på om det går an å teste på ettermiddag da- er så spent! Har en tidlig/sensitiv test liggende. Er så godt å leve i håpet også! Var så dum og testet 8 og 9 dpo og det var ikke så mye som antydning til strek. Så veldig usikker.

Hadde ikke antydning 9 dpo heg heller :)
Det går nok an å teste på ettermiddag om du ikke drikker veldig mye og holder deg :) testet med ettermiddag i går og da fikk jeg en svak strek :)

da har galskapen begynt! Jeg er bare 5/6dpo og jeg har begynt å teste xD jeg klarer Søren ikke å la være :p selvfølgelig er den blenda!

Vedlegg

• 2017-29-4--13-07-31.jpeg
    2017-29-4--13-07-31.jpeg
    237,2 KB · Visninger: 121
Nå kjennes det ut som at tanta kommer :( Så klarte hvertfall å holde meg unna testeskuffen.
Redd spottingen igår var starten, men har aldri spottet mer enn en dag før tr og den skal jo egentlig ikke komme før torsdag.

Nå kjennes det ut som at tanta kommer :( Så klarte hvertfall å holde meg unna testeskuffen.
Redd spottingen igår var starten, men har aldri spottet mer enn en dag før tr og den skal jo egentlig ikke komme før torsdag.
Synes tanta kan holde seg langt unna!:Heartred

Der kom tanta på skikkelig. Så jeg kan settes opp på tr.. Lykke til til dere andre :-) må det bli en haug med streker :-)

4dpo og jeg er veldig øm nederst i magen. Det gjør nesten litt vondt å sette seg. Ustabil mage.

Back
Topp