Hurra [emoji4] [emoji271] skjønner hva folk mener om å bruke CB og få det bekreftet av den
Streken er sterkere i dag også (øverste av de to)
Herlig med den bekreftelsen, gratulerer [emoji173]️ hva var du- 12 dpo i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra [emoji4] [emoji271] skjønner hva folk mener om å bruke CB og få det bekreftet av den
Herlig med den bekreftelsen, gratulerer [emoji173]️ hva var du- 12 dpo i dag?
Tusen takk [emoji4]
Ja 12 dpo i dag
Hjelp- jeg er 11 i dag. Jobbtur på fjellet og ingen test, men blir mandag da på 13 dpo..evt i morgen når jeg kommer hjem på 12 dpo..lurer på om det går an å teste på ettermiddag da- er så spent! Har en tidlig/sensitiv test liggende. Er så godt å leve i håpet også! Var så dum og testet 8 og 9 dpo og det var ikke så mye som antydning til strek. Så veldig usikker.
Gratulerer så mye
da har galskapen begynt! Jeg er bare 5/6dpo og jeg har begynt å teste xD jeg klarer Søren ikke å la være selvfølgelig er den blenda!
Synes tanta kan holde seg langt unna!Nå kjennes det ut som at tanta kommer Så klarte hvertfall å holde meg unna testeskuffen.
Redd spottingen igår var starten, men har aldri spottet mer enn en dag før tr og den skal jo egentlig ikke komme før torsdag.
hahah så godt å høre at det ikke bare er meg!!Tok ein test eg og på 4-7 dpo [emoji85] håpløst, Hehe! [emoji28]
Den var fin da
Fikk denne når jeg brukte bank ID på mobil nå nettopp.
Kanskje det er et tegn? [emoji12]
Der kom tanta på skikkelig. Så jeg kan settes opp på tr.. Lykke til til dere andre må det bli en haug med streker