Jente26
Betatt av forumet
Åå.. jeg skjønner <3 Hm.. Prøve å ta en ny test om noen dager da kanskje?Jeg ønsker helst ikke en graviditet, har en på 9 mnd..
Tror IKM er onsdag, akkurat fått mensen tilbake.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå.. jeg skjønner <3 Hm.. Prøve å ta en ny test om noen dager da kanskje?Jeg ønsker helst ikke en graviditet, har en på 9 mnd..
Tror IKM er onsdag, akkurat fått mensen tilbake.
Hm Jeg skifter mellom hetetokter og iskald jeg.. mest kald daJa, Kom veldig i dag! Er på en måte sår i halsen, småvond i kroppen og hetetokter men kjennes ikke som feber likevel liksom. Enda
Frysing er visst og et symptomkrysser fingrene!Hm Jeg skifter mellom hetetokter og iskald jeg.. mest kald da
Vi får krysse fingra uansett Hehe
Hehe, visste jeg ikkeFrysing er visst og et symptomkrysser fingrene!
Okei! Ja, det er den nok Sånn hele tiden eller innimellom?
Ja, ser den, greit å følge med litt på stigningen også
Nei, jeg håper ikke det er tilfeldigheter! Men det kan det jo godt være
Hadde egentlig ikke tenkt å teste, tenkte bare vente til dagen etter ikm hvis mensen ikke kommer.. men får se litt, har en billigstrimmel liggende så jeg, kanskje jeg prøver meg på en test på søndag da er jeg 11 dpo.. tørr ikke teste noe før
OkiAv og til murring og stikking
Ja da er du like langt som meg. Kan få en svak strek som jeg gjorde i dag [emoji4][emoji4] tvi tvi! Jeg krysser fingrene for alle her!
Hurra [emoji4] [emoji271] skjønner hva folk mener om å bruke CB og få det bekreftet av den
Streken er sterkere i dag også (øverste av de to)
Åå gratulerer!! Da blir du den første jeg kan sette opp som gravid på lista så glad på dine vegne!
Hurra [emoji4] [emoji271] skjønner hva folk mener om å bruke CB og få det bekreftet av den
Gratulere! Så gøy! [emoji2]
Åå gratulerer!! Da blir du den første jeg kan sette opp som gravid på lista så glad på dine vegne!
Håper jeg og!Tusen takk
Takk [emoji4][emoji4] håper flere kommer etter! Virker lovende )
Hvor er den lista?
Håper jeg og!
Den ligger som første innlegg i denne tråden. Er det alle ikm datoer og slikt ligger også
Gratulerer!
Gratulerer[emoji4]