Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende jaNå jobber hjernen på høygir og det er egentlig ganske slitsomt. Men de svake strekene jeg så på de to testene jeg la ut bilde av tidligere i dag, sammen med denne grafen min så synes jeg dette er skikkelig spennende!

Syns det ser kjempelovende utNå jobber hjernen på høygir og det er egentlig ganske slitsomt. Men de svake strekene jeg så på de to testene jeg la ut bilde av tidligere i dag, sammen med denne grafen min så synes jeg dette er skikkelig spennende!
Og håper veldig for deg. Når tar du neste test?Jeg tar neste i morgen tidlig tenker jeg, klarer jo ikke venteSyns det ser kjempelovende utOg håper veldig for deg. Når tar du neste test?
Forresten, hvordan får man DPO dagene til å stå over der, er det premium feature?

Er ikke så lett når syklusen blir sånnHaha, ja ikkesant. IKM er egentlig 16.04 for forrige tr start var 13.03så aner virkelig ikke hvor april tr blei av — men kanskje det er normalt at kroppen hopper over en? Cd 42 liksom hehe. Men jaa, jeg hører vel til i den andre! Takk!
Men hvor lang lutealfase pleier du å ha da?
Hehe, okei.Jeg tar neste i morgen tidlig tenker jeg, klarer jo ikke vente
Ja det tror jeg det er, for jeg har sånn prøve periode![]()
Så spennende!Ja dessverre
Hvordan går det med deg forresten?

Masse lykke til neste gangJa dessverre![]()

Takk som spørHvordan går det med deg da @babydrømm
Hvordan går det med deg forresten?![]()

Ville jo tro den var dagen etter toppen?Vis vedlegget 482296
Kan det enkelte meg med å forstå dette? Trodde EL skulle være for noen dager siden, men det stemmer jo ikkeDet kan vell ikke være at EL har vært når LH nivået fremdeles er så «høyt»??
Akkurat nå er jeg meget usikker — er veldig forvirra etter at tr ikke kom nå i april, men det stemmer den pleier å komme i normal takt typ 12-14 dagerEr ikke så lett når syklusen blir sånnMen hvor lang lutealfase pleier du å ha da?
Hvis man tenker 12-14 dager fra EL så kan det jo være du hører til her allikevel![]()
Kan du ikke skrive meg opp da så kan du heller fjerne meg?Jeg gjør detAkkurat nå er jeg meget usikker — er veldig forvirra etter at tr ikke kom nå i april, men det stemmer den pleier å komme i normal takt typ 12-14 dagerKan du ikke skrive meg opp da så kan du heller fjerne meg?
Kan være egget ikke slapp på første topp, og prøver å slippe igjen?Vis vedlegget 482296
Kan det enkelte meg med å forstå dette? Trodde EL skulle være for noen dager siden, men det stemmer jo ikkeDet kan vell ikke være at EL har vært når LH nivået fremdeles er så «høyt»??

Negativ uansett da, men bittelitt økning fra 5dpo. Tester nok dette veldig feil, så jeg tar ikke dette som en fasit heldigvis. Men rart hva slags rush man får av å ta tester! Jeg tror det er en sykdom
Nei så dumt! Er jo ikke rart man får forhåpningerI dag var testen helt negativ, det er jo til å bli små rar av. Heldigvis er jeg bare 8 dpo i dag så det er vel fortsatt muligheter for at det kan bli positivt.
Det er dog veldig kjipt og man kjenner håpet forlater kroppen. Jeg synes det er rart at jeg fikk disse suuper svake strekene på to babyplan og en RFSU i går også er det ingenting. Men ikke noe å gjøre med det![]()
Men fortsatt tidlig som du sierGratulererTok ny test i dag, make sure sin vanlige test. Er vel ingen tvil lenger nå![]()