IKM uke 17 & 18

Ja jeg har skjønt det jeg også at det kan variere voldsomt! Det er egentlig rart man kan få kjøpt disse testene. Kun for å tjene penger i guess? Når det er så store forskjeller og veldig upålitelig så er det jo ikke vits at de finnes på en måte :rolleyes: Skal bare bruke de opp og se. I beste fall bli jeg gravid og slipper å teste for progesteron:laughing002
Ja du sier noe der.

Jeg tenker at det som er positivt er jo at den har vært positiv og at kroppen ikke produserer progesteron med mindre den har hatt eggløsning.

Til neste gang ville jeg bedt om blodprøve, nå vet ikke jeg hvordan det er der du bor - men for min egen del har jeg bare bedt om rekvisisjon til blodprøver direkte på Fürst av fastlegen min.

Ja du sier noe der.

Jeg tenker at det som er positivt er jo at den har vært positiv og at kroppen ikke produserer progesteron med mindre den har hatt eggløsning.

Til neste gang ville jeg bedt om blodprøve, nå vet ikke jeg hvordan det er der du bor - men for min egen del har jeg bare bedt om rekvisisjon til blodprøver direkte på Fürst av fastlegen min.
Ja det har jo skjedd et eller annet. Det er så vanskelig å merke noe som helst på kroppen min også. Utfloden min er vanlig kremete, ikke noe våt eller store mengder. Slik jeg har skjønt det så er det bra i lutealfasen? Jeg merka ingen el-smerter, ingen vondter som følge av progesteron øking. Dette er vanskelig. Ikke bare skal man vente i nesten 2 uker før man ser den negative testen lyse mot en, men man må gå og overanalysere alt med kroppen og overbevise seg selv at det fortsatt kan skje. Er jeg gravid om en uke så er det høyere makter som har gjort noe tror jeg :laughing025

Ja jeg ska undersøke litt hva som gjelder her, noe må jeg gjøre for å få fred.

Ja jeg har skjønt det jeg også at det kan variere voldsomt! Det er egentlig rart man kan få kjøpt disse testene. Kun for å tjene penger i guess? Når det er så store forskjeller og veldig upålitelig så er det jo ikke vits at de finnes på en måte :rolleyes: Skal bare bruke de opp og se. I beste fall bli jeg gravid og slipper å teste for progesteron:laughing002
Krysser fingerne for at du blir gravid og slipper mer testing :love2

Ja, de lages sikkert for å tjene penger som veldig mye annet.

Back
Topp