IKM uke 17 & 18

Hei alle sammen! :Heartred:greet025
Jeg har hatt pause her 2-3 mnd, men kaster meg på igjen. Skal lese meg opp på all happenings, i mellomtiden:

Pippimor19 - 36 - B2 - PP12 - EL wildcard denne mnd, tror 14/4 - IKM 27/4

Fikk ikke fanget opp eggløsning da jeg tror den kom fire dager tidligere enn vanlig. Etter å ha fortsatt el testing med negative tester, og etter å ha vært hos gynekolog (bare for rutinesjekk) som sa at eggløsning hadde vært er mine estimater at vi bare fikk lagt inn akser en dag etter eller på el dagen (testet kun etter el dagen etter samleie :hilarious:). Så ja, man kan jo ha hatt flaks, men blir ikke akkurat knust om det ikke blir noe denne mnd :shy:
Mulig jeg tester i morgen 10ish dpo
Velkommen hit :Heartblue
Blir spennende å se når du skal teste :happy:

God morgen! Da er det ingen tvil :Heartpink
IMG_8724.jpeg

Jeg er 10dpo. Tok clearblue digital. "Ikke gravid". Kan jo være for tidlig også, men samtidig hørt om så mange som får positiv på den når de er 10dpo.
Så i dag er en dårlig dag, og jeg fatter ikke hva som skal til for at egget skal sitte.

Last edited:
Tatt dagens pdg test, og jeg kjenner denne testingen egentlig ble mer stressende enn hjelpsom. Gikk fra 6,4 (positiv mengde progesteron) til 4,5 i dag (negativ)… Jeg har hatt en anelse før også om jeg har lavt progesteron. Mistet i uke 6 i desember. Gikk på det fra uke 22 med gutten da jeg lå på sykehuset for truende abort. Likevel kom han i uke 34, en uke etter jeg sluttet på progesteron.

Burde jeg dra og måle verdiene mine? Føler ikke helt at legekontoret her hører så veldig mye på meg. Det er jo normalt å bruke litt tid sier de. Og ja det er det, men om man mistenker en grunn, så må jo det være like greit å sjekke om ma har rett?

Back
Topp