IKM uke 17 & 18

Ja jeg har skjønt det jeg også at det kan variere voldsomt! Det er egentlig rart man kan få kjøpt disse testene. Kun for å tjene penger i guess? Når det er så store forskjeller og veldig upålitelig så er det jo ikke vits at de finnes på en måte :rolleyes: Skal bare bruke de opp og se. I beste fall bli jeg gravid og slipper å teste for progesteron:laughing002
Ja du sier noe der.

Jeg tenker at det som er positivt er jo at den har vært positiv og at kroppen ikke produserer progesteron med mindre den har hatt eggløsning.

Til neste gang ville jeg bedt om blodprøve, nå vet ikke jeg hvordan det er der du bor - men for min egen del har jeg bare bedt om rekvisisjon til blodprøver direkte på Fürst av fastlegen min.

Ja du sier noe der.

Jeg tenker at det som er positivt er jo at den har vært positiv og at kroppen ikke produserer progesteron med mindre den har hatt eggløsning.

Til neste gang ville jeg bedt om blodprøve, nå vet ikke jeg hvordan det er der du bor - men for min egen del har jeg bare bedt om rekvisisjon til blodprøver direkte på Fürst av fastlegen min.
Ja det har jo skjedd et eller annet. Det er så vanskelig å merke noe som helst på kroppen min også. Utfloden min er vanlig kremete, ikke noe våt eller store mengder. Slik jeg har skjønt det så er det bra i lutealfasen? Jeg merka ingen el-smerter, ingen vondter som følge av progesteron øking. Dette er vanskelig. Ikke bare skal man vente i nesten 2 uker før man ser den negative testen lyse mot en, men man må gå og overanalysere alt med kroppen og overbevise seg selv at det fortsatt kan skje. Er jeg gravid om en uke så er det høyere makter som har gjort noe tror jeg :laughing025

Ja jeg ska undersøke litt hva som gjelder her, noe må jeg gjøre for å få fred.

Ja jeg har skjønt det jeg også at det kan variere voldsomt! Det er egentlig rart man kan få kjøpt disse testene. Kun for å tjene penger i guess? Når det er så store forskjeller og veldig upålitelig så er det jo ikke vits at de finnes på en måte :rolleyes: Skal bare bruke de opp og se. I beste fall bli jeg gravid og slipper å teste for progesteron:laughing002
Krysser fingerne for at du blir gravid og slipper mer testing :love2

Ja, de lages sikkert for å tjene penger som veldig mye annet.

Ja du sier noe der.

Hvordan har du det om dagen? Noen symptomer på g?

IMG_1751.png

13 dpo. Skjønner ikke noe av den syklusen her :dead: Har tatt noen tester som er blenda..
Tempen er jo fortsatt «høy» (til å være meg), men synes jo den er veldig hakkete.

Det er hvertfall positivt at jeg ikke har begynt å spotte enda da, hvis EL-dagen stemmer så blir nok dette min lengste lutealfase til nå.

Hei. Tror jeg skal melde meg inn her jeg. Selv om ikm er på mandag.

Mel - 36 - B3 - PP23 - EL 13/4 - IKM 27/4

Vi fikk i starten av desember beskjed om at vi ikke kan få flere barn, dvs ikke på egenhånd. Sku vi få en 3 unge så måtte vi gå gjennom IVF, men siden vi har to barn så takket vi nei.
Vi la egentlig heile tanken om ein til liten ein på hylla, innstilte oss mentalt på at vi var ferdige med babytiden. Å så da denne måneden da, meir å meir ømme bryst og ømming i livmorsområdet. Testet i kveld, med RFSU tidligtest, legger med bilde, og er nå i egentlig rimelig sjokk. Er det lov å håpe eller? Jeg er vettskremt å livredd, både for å håpe at det blir, for at det blir da jeg er så mentalt innstilt til at vi er ferdig, til at det ikke blir noe utav... :nailbiting:

Vedlegg

• 20260425_194307.jpg
    20260425_194307.jpg
    802,8 KB · Visninger: 27
Det går tregt i dpo land men ellers bra ❤️ Ingen tegn enda, det er nok litt tidlig uansett men håper jo det klaffer. Blir spennende å begynne testingen om noen dager! Hva med deg? ❤️
Uff, helt enig. Tiden står sssstille…. :facepalm: Ja, enig. Gleder meg! Foreløpig meget såre og store bryster. Ikke noe jeg vanligvis merker noe til? Antydninger til spotting i dag, men aner virkelig ikke. Vi får bare vente i spenning.

Uff, helt enig. Tiden står sssstille…. :facepalm: Ja, enig. Gleder meg! Foreløpig meget såre og store bryster. Ikke noe jeg vanligvis merker noe til? Antydninger til spotting i dag, men aner virkelig ikke. Vi får bare vente i spenning.
Ja jeg har jo første syklus med progesteron støtte som kan gi gravid symptomer så er ikke så lett å skille dette - men eneste er vel at jeg er mer trøtt enn tidligere.

Ved tidligere graviditeter har jeg kun hatt det som tidlig tegn, har nedsatt følsomhet i brystene etter reduksjon når jeg var yngre så det er liksom ikke noe å gå etter.

Håper sååååå at vi tester positivt til uken!

Ja jeg har jo første syklus med progesteron støtte som kan gi gravid symptomer så er ikke så lett å skille dette - men eneste er vel at jeg er mer trøtt enn tidligere.

Ved tidligere graviditeter har jeg kun hatt det som tidlig tegn, har nedsatt følsomhet i brystene etter reduksjon når jeg var yngre så det er liksom ikke noe å gå etter.

Håper sååååå at vi tester positivt til uken!
Haha, tuller du! Vi er i samme klubb:greet025 Så gøy at du også har redusert tidligere!!!! Men derfor synes jeg det er så merkelig og rart å kjenne det mer der nå?! Blodårer som tyter frem mer enn «vanlig» som ikke er vanlige heller heh.

Heia oss!!!

Haha, tuller du! Vi er i samme klubb:greet025 Så gøy at du også har redusert tidligere!!!! Men derfor synes jeg det er så merkelig og rart å kjenne det mer der nå?! Blodårer som tyter frem mer enn «vanlig» som ikke er vanlige heller heh.

Heia oss!!!
Håper det er tidlig tegn for din del da! Selv er det ikke så lenge siden jeg mistet melke-rester etter fødselen i januar så stoler ikke på puppene helt enda :hilarious:

Heia oss!!!
Det er vel 7 dpo i morgen, kjenner fristelsen for å teste begynner å melde seg men bør vel egentlig holde meg litt mer :hilarious:

Hei. Tror jeg skal melde meg inn her jeg. Selv om ikm er på mandag.

Mel - 36 - B3 - PP23 - EL 13/4 - IKM 27/4

Vi fikk i starten av desember beskjed om at vi ikke kan få flere barn, dvs ikke på egenhånd. Sku vi få en 3 unge så måtte vi gå gjennom IVF, men siden vi har to barn så takket vi nei.
Vi la egentlig heile tanken om ein til liten ein på hylla, innstilte oss mentalt på at vi var ferdige med babytiden. Å så da denne måneden da, meir å meir ømme bryst og ømming i livmorsområdet. Testet i kveld, med RFSU tidligtest, legger med bilde, og er nå i egentlig rimelig sjokk. Er det lov å håpe eller? Jeg er vettskremt å livredd, både for å håpe at det blir, for at det blir da jeg er så mentalt innstilt til at vi er ferdig, til at det ikke blir noe utav... :nailbiting:

Velkommen hit :love2 Det er nok litt av et sjokk når dere har fått en sånn beskjed! Har du flere tester så du kan teste imorgen?

Back
Topp