IKM uke 17 & 18

I dag er det 7 DPO og jeg ga etter for en test på morgnene jeg altså, lite motstand i meg når testene ligger på badet :hilarious: :hilarious:

Men jeg vet ikke om jeg ser syner jeg, men føler jeg ser det som kan bli starten på noe. Tørr ikke håpe enda kjenner jeg.

Jeg så det innen for fristen, men bilde er tatt litt etter fristen. Så jeg tok en til nå, ser det fortsatt jeg altså.

Er det bare mine øyne?
Sniker! Jeg kan også skimte noe :love017

Ja dette var et rimelig heftig sjokk, spesielt nå som jeg mentalt har klart å legge bort heile tanken om en 3 liten ein. Så nå er jeg rimelig livredd egentlig, både for at det ikke skal bli noe og for at det faktisk bli noe. Hvis det gir meining.

Ja har testa i dag. Syns den var svakere i dag ein i går kveld da men.... anna testmerke er det også da
Ja skjønner det :Heartblue Ser fortsatt streken godt!

I dag er det 7 DPO og jeg ga etter for en test på morgnene jeg altså, lite motstand i meg når testene ligger på badet :hilarious: :hilarious:

Men jeg vet ikke om jeg ser syner jeg, men føler jeg ser det som kan bli starten på noe. Tørr ikke håpe enda kjenner jeg.

Jeg så det innen for fristen, men bilde er tatt litt etter fristen. Så jeg tok en til nå, ser det fortsatt jeg altså.

Er det bare mine øyne?
Jeg ser :love2

Okei :love017 Hva som helst til tempmåler, bare det er to desimaler? Og hver morgen fra 1.dag i mens, til samme tid før man går ut av sengen? Må være sikker på at jeg har skjønt det:smiley-angelic006
Ja med desimaler - bestilte make sure sin, det er mange forskjellige typer da.

Jeg satser på ca samme tid hver morgen men ikke alltid det skjer men skiftet på eggløsning ser jeg tydelig uansett.

Denne syklusen har jeg hatt base temp på 36.11 før eggløsning og nå i dpo land har jeg rundt 36.40/50.

Det viktigste er at du ser hva tempen din ligger på før eggløsning. Jeg personlig starter temping og LH tester samtidig, noen dager etter endt mens.

Er det bare mine øyne?
Wææ! Du gjorde det :facepalm: Jeg tror virkelig at det er noe der! :happy: Enig med de andre at det er noe å skimte!!!

Er det bare mine øyne?
Jeg ser!

Ja med desimaler - bestilte make sure sin, det er mange forskjellige typer da.

Jeg satser på ca samme tid hver morgen men ikke alltid det skjer men skiftet på eggløsning ser jeg tydelig uansett.

Denne syklusen har jeg hatt base temp på 36.11 før eggløsning og nå i dpo land har jeg rundt 36.40/50.

Det viktigste er at du ser hva tempen din ligger på før eggløsning. Jeg personlig starter temping og LH tester samtidig, noen dager etter endt mens.
Ja, jeg tar EL-tester i tilegg. Ikke at det har gjort meg så klok akkurat denne syklusen men :hilarious:

Takk for info :love017

Back
Topp