IKM uke 17 & 18

Åh denne pp her er veldig altoppslukende.. Klarer ikke tenke på noe annet enn dette. Samboer er også nesten ikke hjemme for øyeblikket, så jeg har både morgen og kveld alene sett bortifra middag. Det er beinhardt dette. Men alle gode ting er 3, ikke sant? Håper det klaffer nå❤️

Åh denne pp her er veldig altoppslukende.. Klarer ikke tenke på noe annet enn dette. Samboer er også nesten ikke hjemme for øyeblikket, så jeg har både morgen og kveld alene sett bortifra middag. Det er beinhardt dette. Men alle gode ting er 3, ikke sant? Håper det klaffer nå❤️
Jeg skjønner deg så godt og kjenner meg igjen - det er virkelig altoppslukende å prøve på baby, det er jo ingenting man vil mer enn at det bare skal klaffe!

Jeg prøver å holde meg opptatt, går tur, rydder og vasker, malt stua, bygd ett skap og prøver så godt jeg kan - men det surrer å går oppi nøtta hele tiden.

Håper det klaffer for oss snart ❤️

Hei alle sammen! :Heartred:greet025
Jeg har hatt pause her 2-3 mnd, men kaster meg på igjen. Skal lese meg opp på all happenings, i mellomtiden:

Pippimor19 - 36 - B2 - PP12 - EL wildcard denne mnd, tror 14/4 - IKM 27/4

Fikk ikke fanget opp eggløsning da jeg tror den kom fire dager tidligere enn vanlig. Etter å ha fortsatt el testing med negative tester, og etter å ha vært hos gynekolog (bare for rutinesjekk) som sa at eggløsning hadde vært er mine estimater at vi bare fikk lagt inn akser en dag etter eller på el dagen (testet kun etter el dagen etter samleie :hilarious:). Så ja, man kan jo ha hatt flaks, men blir ikke akkurat knust om det ikke blir noe denne mnd :shy:
Mulig jeg tester i morgen 10ish dpo

Last edited:
Dette kan vel ikke bare være skygge? Fikk negativ cb digital ultratidlig, men kan vel være for tidlig?
IMG_4974.jpeg

Den lå bare noen minutter. 9dpo ca i dag. Jeg og typen blir ikke enig om den er rosa eller grå, og med negativ digital blir jeg så usikker
Om den ser grå ut ville jeg ventet til i morgen for å ta en ny. Den skal være rosa, men man får jo mye håp! Urettferdig med så tydelig grå skygge… jeg har fått så sinnsykt mange tydelige skygger på tidligtestene til makesure og bp så holder meg til de vanlige 25 testene fra makesure :) Men de fleste får ingen skygger..

Back
Topp