IKM uke 17 & 18

Lillefrø24- 38- B2- PP3- EL 1/5- IKM 20/4

Hei hei
Helt ny her inne. Jeg står i en situasjon hvor jeg skal til gyn om en uke og sjekke at alt ok etter fødsel (føler noe er off). Jeg har regelmessig mens og el, men ikke klaffet for oss. Jeg fyller 39 og har ikke "tid" til og prøve syklus etter syklus. Har noen erfaring med og få hjelp til befruktning pga alder? Med medisiner, ivf etc? Vet ikke helt hva jeg skal spørre gyn om, så hvis noen har forslag fyr gjerne løs

På forhånd takk

Last edited:
IMG_1739.jpeg

Lite tempdropp her idag.. Håper det ikke er et dårlig tegn :Heartblue
Har begynt å tempen med ordentlig termometer nå, så de siste tre tempene er helt korrekte hvertfall.

CD35/ 7dpo eller 5dpo?: Har siden igår hatt mensensmerter/mensenmurringer og oppblåst herifra og til månen:smiley-ashamed008 Starter gjerne uka før mens med smerter! Så har ikke de store forhåpningene:angel10 Har idag lagt g-tester i testekassen min på hylla ved siden av doen(må få bestilt noen flere digitale med ukesindikator, har bare 2stk, men har 4 stk av tidligdigital), så er klar til å teste fra onsdag av. Da er jeg 9dpo eller 7dpo:smiley-bounce012Jeg ber til Gud om et mirakel; at egget er blitt befruktet, og at jeg er GRAVID:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Screenshot_20260420_115007_FF.jpg

CD35/ 7dpo eller 5dpo?: Har siden igår hatt mensensmerter/mensenmurringer og oppblåst herifra og til månen:smiley-ashamed008 Starter gjerne uka før mens med smerter! Så har ikke de store forhåpningene:angel10 Har idag lagt g-tester i testekassen min på hylla ved siden av doen(må få bestilt noen flere digitale med ukesindikator, har bare 2stk, men har 4 stk av tidligdigital), så er klar til å teste fra onsdag av. Da er jeg 9dpo eller 7dpo:smiley-bounce012Jeg ber til Gud om et mirakel; at egget er blitt befruktet, og at jeg er GRAVID:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Screenshot_20260420_115007_FF.jpg
Krysser fingrene for deg :love2 Blir spennende med testing!

Her skjer det jo egentlig ingenting nå, jeg er så utålmodig.. Blir gal! Har bestilt pdg-tester fra babyplan, spent på hva de sier

Vedlegg

• IMG_8484.png
    IMG_8484.png
    1,1 MB · Visninger: 14
Så kjedelig. Kan du ha misset toppen?
Hvilken dag pleier du å ha eggløsning?
ChatGPT mener jo at jeg nok hadde en liten topp i går og at eggløsning mest sannsynlig skjer i dag/tidlig i morgen. Den har pleid å være 14 dager etter endt mens, så det er jo en stund til. Kommer til å teste hver dag og se hva som skjer :rolleyes:

Vi skal hoppe i høyet hver dag denne uka, for å være helt sikker på at vi har truffet. Inkl at vi hoppet litt ekstra i helga da samboer fylte 30:love017

:Heartblue
Når jeg bestilte termometer nå så bestilte jeg fra Babyplan.no
Bestilte også en sånn 3-pack med Clearblue ultratidlig og digital med uker. Og den pakken kom på under 1,5 døgn. Bare et tips :happy:

Bestilte med instabox fra Apotera, kommer imorgen :smiley-bounce012 men takk for tipset❤️ når jeg bestiller fra BT, så tar det gjerne ei uke før pakken er framme!

ChatGPT mener jo at jeg nok hadde en liten topp i går og at eggløsning mest sannsynlig skjer i dag/tidlig i morgen. Den har pleid å være 14 dager etter endt mens, så det er jo en stund til. Kommer til å teste hver dag og se hva som skjer :rolleyes:

Vi skal hoppe i høyet hver dag denne uka, for å være helt sikker på at vi har truffet. Inkl at vi hoppet litt ekstra i helga da samboer fylte 30:love017
Ja, så da har dere noen dager på dere med aksjelegging :talk017

Så koselig med bursdag da :Heartblue

Ååh så bra! Det har jeg ikke hørt om faktisk! :happy:

Ja, fra den billige-tester tok det tid for meg også, men fra selve babyplan.no gikk det fort :love2

Så rart, er ikke det egentlig samme firma? Hmmm, kanskje prøve de neste gang, da:happy119 Apotera har mye bra, og er ofte billigst:)

Det kan godt hende, de har hvertfall mye av de samme produktene. Jeg tror hvertfall grunne til at det gikk fort var pga. helthjem levering :happy:

Så bra tips, skal sjekke det ut!

Vi har ikke helthjem levering hos oss lengre, det mistet vi i fjor. Så da er det posten, postnord eller instabox. Og Instabox er da det kjappeste, de andre alternativene tar ei uke:happy090 Bare hyggelig❤️

Last edited:
Back
Topp