IKM uke 17 & 18

Jaa, det har jeg også hørt :happy: Temper du?

Det går fint her. Jeg fikk heller aldri peak på testene denne gangen, men ut fra temperaturen så er jeg rundt 5 dpo i dag :love2
Skjønner! Nei, temper ikke. Tenkte jo det neste syklus men har jo ikke fått tr enda :nailbiting: Cd37 her nå… men nå skjer det spennnede ting. Hvordan tolker du/dere denne LH testen? Har eggløsning vært (på ny denne syklus) eller er kroppen i gang nå?
IMG_2024.jpeg

Ja, jeg også tolker det som at eggløsning er i dag. Våt stor flekk i trusa så tror du har rett xsmile4 vet jeg ikke skal undre fælt, men er det håp med samleie onsdag (3 dager før) og evt i morgen? får litt noia av at partner er på reise til i morgen… heh

Ja, jeg også tolker det som at eggløsning er i dag. Våt stor flekk i trusa så tror du har rett xsmile4 vet jeg ikke skal undre fælt, men er det håp med samleie onsdag (3 dager før) og evt i morgen? får litt noia av at partner er på reise til i morgen… heh
Hehe :laughing002 Det kan jo hende eggløsningen er i morgen eller til natten også da, og da kan vel egget rekke det om det blirr noen aksjer imorgen?
Ellers skal det jo være mulig å bli gravid på 3-5 dagers sperm. Selvom det er litt mindre sannsynlig :happy:

Da kommer den vel imorgen, da rekker dere nok aksjer :love2
Takk for svar :angel11 Ja, jeg håper du har rett<3 så får vi satse på at 3-5 levedager gjelder. Føles annerledes ut denne gangen, murringene rundt eggløsning - men kan også være første eggløsning på lenge? evt at jeg ikke har fanget dem opp (men vi har hatt regelmessig samleie). Bare glad jeg har sett peak jeg nå!! Dette er jo pp6!

Takk for svar :angel11 Ja, jeg håper du har rett<3 så får vi satse på at 3-5 levedager gjelder. Føles annerledes ut denne gangen, murringene rundt eggløsning - men kan også være første eggløsning på lenge? evt at jeg ikke har fanget dem opp (men vi har hatt regelmessig samleie). Bare glad jeg har sett peak jeg nå!! Dette er jo pp6!
Jaa :love2 Har du pcos eller lignende siden du er på dag 37?
Bra tegn med murringer og utflod hvertfall :happy:

Den sårt etterlengtede positive LH testen kom endelig i dag tidlig og i dag har jeg hatt en del stikkninger i høyre eggstokk og murringer i korsryggen - rart hvor glad man plutselig blir i litt vondter :hilarious:

Klarer heller ikke la være å tenke på hvis at dette er runden det klaffer, har vi to barn født i januar og vi kan få vår tredje januar-baby!

Ellers har jeg bare en god følelse denne runden, jeg er roligere og vi har hatt upåklagelig aksjer-legging denne syklusen. Vi har iallfall gjort alt vi kan for å gjøre det mest optimalt for at det skal klaffe og nå er det bare opp til kroppen og disse teite tilfeldighetene.

Måtte det blir mange positive tester på oss i denne tråden! ❤️

Den sårt etterlengtede positive LH testen kom endelig i dag tidlig og i dag har jeg hatt en del stikkninger i høyre eggstokk og murringer i korsryggen - rart hvor glad man plutselig blir i litt vondter :hilarious:

Klarer heller ikke la være å tenke på hvis at dette er runden det klaffer, har vi to barn født i januar og vi kan få vår tredje januar-baby!

Ellers har jeg bare en god følelse denne runden, jeg er roligere og vi har hatt upåklagelig aksjer-legging denne syklusen. Vi har iallfall gjort alt vi kan for å gjøre det mest optimalt for at det skal klaffe og nå er det bare opp til kroppen og disse teite tilfeldighetene.

Åh, så godt å lese! Virker som vi er ganske likt da?

Jeg har ikke PSCOS såvidt jeg vet :facepalm:

Takk!! Dato for EL ca 23 april, med IKM ca 3 mai☺️

På forsiden i denne tråden, så står det hva du kan skrive for å melde deg inn :happy:

«For å melde deg inn i gruppen kan du skrive:
Nick - Alder - Barnet du prøver på - Prøveperiode - Eggløsningsdato (EL) - Ikke kommende mens dato (IKM)

F.eks.:
Babydrømmen<3 - 34 - B1 - PP8 - EL 11.04 - IKM 23.04»

Vil du skrive inn dette så legger jeg deg inn i gruppa :love2

Så bra du har en god følelse :love2 Krysser fingrene for oss alle!

Hadde så våt utflod her på fredag og i går at jeg hadde en mistanke om at det nå kom til å bli eggløsning før. Jammen er det bra jeg bestemte meg for å teste tidlig, for nå er testen høy :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_8458.jpeg
    IMG_8458.jpeg
    191,5 KB · Visninger: 32
På forsiden i denne tråden, så står det hva du kan skrive for å melde deg inn :happy:

«For å melde deg inn i gruppen kan du skrive:
Nick - Alder - Barnet du prøver på - Prøveperiode - Eggløsningsdato (EL) - Ikke kommende mens dato (IKM)

F.eks.:
Babydrømmen<3 - 34 - B1 - PP8 - EL 11.04 - IKM 23.04»

Vil du skrive inn dette så legger jeg deg inn i gruppa :love2
Ååå ikke sant, beklager det så jeg ikke, men her kommer det :)

Cammm - 34 - B3 - PP2 - EL 23.04 - IKM 03.05 :happy093

Slenger meg på her selv om alt er litt sånn usikkert mtp på om jeg i det hele tatt har hatt el. Men vi prøver!

Scarlett - 30 - B3 - PP 1 (etter sa i uke 11) - EL (veldig usikker) - IKM ca 25/26 :cat:

Back
Topp