Lillefrø24
Første møte med forumet
Lillefrø24- 38- B2- PP3- EL 1/5- IKM 20/4
Hei hei
Helt ny her inne. Jeg står i en situasjon hvor jeg skal til gyn om en uke og sjekke at alt ok etter fødsel (føler noe er off). Jeg har regelmessig mens og el, men ikke klaffet for oss. Jeg fyller 39 og har ikke "tid" til og prøve syklus etter syklus. Har noen erfaring med og få hjelp til befruktning pga alder? Med medisiner, ivf etc? Vet ikke helt hva jeg skal spørre gyn om, så hvis noen har forslag fyr gjerne løs
På forhånd takk
Hei hei
Helt ny her inne. Jeg står i en situasjon hvor jeg skal til gyn om en uke og sjekke at alt ok etter fødsel (føler noe er off). Jeg har regelmessig mens og el, men ikke klaffet for oss. Jeg fyller 39 og har ikke "tid" til og prøve syklus etter syklus. Har noen erfaring med og få hjelp til befruktning pga alder? Med medisiner, ivf etc? Vet ikke helt hva jeg skal spørre gyn om, så hvis noen har forslag fyr gjerne løs
På forhånd takk
Last edited:

Starter gjerne uka før mens med smerter! Så har ikke de store forhåpningene
Har idag lagt g-tester i testekassen min på hylla ved siden av doen(må få bestilt noen flere digitale med ukesindikator, har bare 2stk, men har 4 stk av tidligdigital), så er klar til å teste fra onsdag av. Da er jeg 9dpo eller 7dpo
Jeg ber til Gud om et mirakel; at egget er blitt befruktet, og at jeg er GRAVID
Blir spennende med testing!

Apotera har mye bra, og er ofte billigst
Bare hyggelig