IKM uke 17 & 18

Ja det er altoppslukende å være prøver etter tap. Jeg er enig i at det er tøffere å stå i etter tap.

Selv så ønsker jeg så sårt ett liv og håp som kan leve parallelt med sorgen over Emil. Jeg savner han hver eneste dag, og jeg er sikkert altfor mye på graven hans - men det er den eneste måten jeg får være mammaen hans på nå.

Jeg håper så inderlig vi alle får positive tester og mammaene som har mistet får hjerteplasteret sitt ❤️

Det er så tungt etter tap:sad010 Helt forferdelig å miste barnet sitt, og det eneste en sitter igjen med er sorgen etter lille skatten sin:sad002 Så ubeskrivelig lei meg for at dere mistet sønnen deres:sad010 Intet annet enn hjerteskjærende:sad002❤️

Er ikke denne litt sterk for at jeg har hatt eggløsning for 2 dager siden? Bruker egentlig å synke fort etter EL… men synes denne var litt for sterk ennå? Noen erfaringer her? Ble 0,84 i Premom :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_8680.jpeg
    IMG_8680.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 38
IMG_1732.jpeg

Okei, jenter. Hva tenker dere om dette bildet her?
Det er temp fra Helse-appen på iphone. Jeg hadde discardet den lave temperaturen der i FF fordi jeg syns den var for lav til å kunne stemme (34.5 eller noe).
Men når jeg ser på den grafen der ligner den jo veldig på en eggløsningsgraf?

Positiv EL test i dag. Må vel bare gå all inn på prøving både i dag og i morgen? La inn aksjer igår.
Forrige syklus ble det aldri noen EL topp. Men nå er den tydelig.

Vedlegg

• IMG_7835.jpeg
    IMG_7835.jpeg
    104,5 KB · Visninger: 35
Husmor40- B2- PP8- EL 12.04- IKM 26.04

Forrige syklus var veldig rar, så litt usikker på disse datoene. Men får heller endre på det etterpå om det blir nødvendig :happy:

Ja! Da blir det noen spennende dager fremover!

Jeg er litt usikker :hilarious: FF mener jeg er 5 dpo, noe som ikke stemmer i det hele tatt med follikkelmåling forrige uke og eggløsningstester. Vet ikke om jeg har hatt eggløsning enda fordi testene ikke har blitt positive :dead: men har hatt stabil høy temp i noen dager så det kan jo hende jeg har misset toppen. CD 21.
Har noen erfaring med typ 0,018-0,1 i LH? Jeg har aldri sett høyere tall enn 0,19. Noen som vet det er normalt? Jeg slutter på pilla i oktober, og nå har heller ikke tr kommet. cd36….

Back
Topp