IKM uke 17 & 18

Ja, problemet er jo at uansett hva man gjør får man ikke gjort noe med hodet. Men strikker litt jeg også, med avansert mønster, så hodet må fokusere på det ;) :cool:
Akkurat samme jeg gjør for å koble fra, avanserte mønstre gjør og at jeg ikke tenker så mye på annet. Nå strikker jeg på jakke til datter

Vedlegg

• Screenshot_20260417_181817_Gallery.jpg
    Screenshot_20260417_181817_Gallery.jpg
    301,7 KB · Visninger: 32
Nydelig. Jeg strikker Alasuq Polar-genser til min datter. Og er på bærestykket med masse mønster. Passet veldig bra nå xsmile9
Den er så fin, har jeg og lyst til å strikke :gen014 strikking er beste form for meditasjon for meg. Akkurat fått masse garn til nye strikkeprosjekter. Prøver å få fokuset bort fra prøving :playful:

Jeg har hatt regelmessig sykluser frem til nå ja! Men nå skjedde det sykeste - jeg har LH test på 0,41. Jeg skrev jo istad at den alltid har vært lav?? aldri sett så «sterk» strek før. Også er mannen på jobbreise omgggg nei.
Wow, så sprøtt :wacky: Kanskje du bare har hatt veldig kort peak så du ikke har klart å fange det opp?

Våknet til dette i dag 6+1... kom litt grums da jeg tørket meg, så svakt at jeg så det fordi jeg "visste" det var der, og kom noe småbiter av gammelt blod. Knapt synlig det og. Målte hcg mandag og onsdag og verdiene steg med nesten 10000 på 48 timer, og hcg på onsdag var 22928.

Blir så bekymret for dette nå, jeg trodde jo at endelig var det vår tur igjen!

Vedlegg​

Back
Topp