IKM uke 17 & 18

Hadde på dag 17 sist, det var første syklusen med Letrozol.

Har PCOS og har pleid å ha eggløsning mellom dag 17 - 24 ca :dead:

Du som hadde lengre sykluser før, har du blitt gravid på en sen eggløsning før? :Heartred

Jeg er blitt gravid på CD22, men mistet bebis i uke 11+0❤️ Fikk EL på CD28 denne første pp etter senaborten, håper veldig på graviditet igjen :smiley-angelic001

Ah, du har PCOS, ja❤️ Men ikke verst at du har hatt eggløsning av deg selv ellers, siden du har PCOS❤️ Håper virkelig at Letrozol kan hjelpe deg med å stabilisere syklusen:) For meg var det salvie-te som funket:happy119
Screenshot_20260414_195214_FF.jpg

Jeg er blitt gravid på CD22, men mistet bebis i uke 11+0❤️ Fikk EL på CD28 denne første pp etter senaborten, håper veldig på graviditet igjen :smiley-angelic001

Ah, du har PCOS, ja❤️ Men ikke verst at du har hatt eggløsning av deg selv ellers, siden du har PCOS❤️ Håper virkelig at Letrozol kan hjelpe deg med å stabilisere syklusen:) For meg var det salvie-te som funket:happy119
Vis vedlegget 481861
Huff, så trist :Heartred Håper virkelig det blir en terminspire på oss alle nå :Heartred Veldig kjekt å ha dere her på forumet som har så mye kunnskap og erfaring!

Ja, har det. Har hatt eggløsning 8 av 9 sykluser siden jeg begynte å følge med. Og sånn 30-35 dagers sykluser stort sett. Så er vel ikke av dem som er mest plaget.
Ble faktisk uplanlagt gravid i 2024 også, selv om mannen gikk på en medisin som ikke var forenlig med å gjøre noen gravide :laughing002 Så jeg vet jo at jeg kan bli gravid, og nå er spermkvaliteten hans tipp topp også. Så prøver å holde motet oppe :Heartred

Ja det er samme her bare mellom 0.2 og 0.4
Håper at den blir positiv snart, om det ikke klaffer nå så blir det iallfall letrozol fra neste syklus - det blir jo og interessant ettersom jeg ser det er en del om får bivirkninger på de.
Ja. Krysser fingrene for det! Hvilken syklusdag er du på nå? :Heartblue

Jeg fikk hetetokter og muskelverk, men alt i alt ikke sånn superille. Den kuren varer jo bare noen dager også.

Ja. Krysser fingrene for det! Hvilken syklusdag er du på nå? :Heartblue

Jeg fikk hetetokter og muskelverk, men alt i alt ikke sånn superille. Den kuren varer jo bare noen dager også.
Er på CD 17 nå, så virker som det blir som forrige syklus- eggløsning CD 21. Og greit nok men det er bare så sykt kjedelig med sykluser på 35 dager når man prøver, blir så lang tid mellom hver gang man får en sjans.

Ja jeg skal nok komme meg gjennom de bivirkningene og som du sier så er det jo ikke mange dagene, er spent på det - forhåpentligvis så slipper jeg og det klaffer denne runden ❤️ Lever evig i håpet :hilarious:

Ikke noe spennende å melde her enda. Har hatt EL på dagen 2 uker etter endt mens i to sykluser nå, så jeg tester egentlig nå bare for å følge med på kroppen :smiley-angelic006

Vedlegg

• IMG_8309.jpeg
    IMG_8309.jpeg
    76,1 KB · Visninger: 8
Er på CD 17 nå, så virker som det blir som forrige syklus- eggløsning CD 21. Og greit nok men det er bare så sykt kjedelig med sykluser på 35 dager når man prøver, blir så lang tid mellom hver gang man får en sjans.

Ja jeg skal nok komme meg gjennom de bivirkningene og som du sier så er det jo ikke mange dagene, er spent på det - forhåpentligvis så slipper jeg og det klaffer denne runden ❤️ Lever evig i håpet :hilarious:
Jaa. Jeg kjenner til det. Har PCOS og har hatt litt lange sykluser før. Det er veldig kjedelig når man er prøver.

Viktig å leve i håpet :Heartblue

Back
Topp