IKM uke 17 & 18

Hadde på dag 17 sist, det var første syklusen med Letrozol.

Har PCOS og har pleid å ha eggløsning mellom dag 17 - 24 ca :dead:

Du som hadde lengre sykluser før, har du blitt gravid på en sen eggløsning før? :Heartred

Jeg er blitt gravid på CD22, men mistet bebis i uke 11+0❤️ Fikk EL på CD28 denne første pp etter senaborten, håper veldig på graviditet igjen :smiley-angelic001

Ah, du har PCOS, ja❤️ Men ikke verst at du har hatt eggløsning av deg selv ellers, siden du har PCOS❤️ Håper virkelig at Letrozol kan hjelpe deg med å stabilisere syklusen:) For meg var det salvie-te som funket:happy119
Screenshot_20260414_195214_FF.jpg

Jeg er blitt gravid på CD22, men mistet bebis i uke 11+0❤️ Fikk EL på CD28 denne første pp etter senaborten, håper veldig på graviditet igjen :smiley-angelic001

Ah, du har PCOS, ja❤️ Men ikke verst at du har hatt eggløsning av deg selv ellers, siden du har PCOS❤️ Håper virkelig at Letrozol kan hjelpe deg med å stabilisere syklusen:) For meg var det salvie-te som funket:happy119
Vis vedlegget 481861
Huff, så trist :Heartred Håper virkelig det blir en terminspire på oss alle nå :Heartred Veldig kjekt å ha dere her på forumet som har så mye kunnskap og erfaring!

Ja, har det. Har hatt eggløsning 8 av 9 sykluser siden jeg begynte å følge med. Og sånn 30-35 dagers sykluser stort sett. Så er vel ikke av dem som er mest plaget.
Ble faktisk uplanlagt gravid i 2024 også, selv om mannen gikk på en medisin som ikke var forenlig med å gjøre noen gravide :laughing002 Så jeg vet jo at jeg kan bli gravid, og nå er spermkvaliteten hans tipp topp også. Så prøver å holde motet oppe :Heartred

Ja det er samme her bare mellom 0.2 og 0.4
Håper at den blir positiv snart, om det ikke klaffer nå så blir det iallfall letrozol fra neste syklus - det blir jo og interessant ettersom jeg ser det er en del om får bivirkninger på de.
Ja. Krysser fingrene for det! Hvilken syklusdag er du på nå? :Heartblue

Jeg fikk hetetokter og muskelverk, men alt i alt ikke sånn superille. Den kuren varer jo bare noen dager også.

Back
Topp