IKM uke 17 & 18

Jaa det er ikke verst altså :love2
Det skjønner jeg. Satser på at tempen stiger imorgen :happy:

Er på CD19 idag. LH-har svingt litt opp og ned, men ikke noen tegn til eggløsning enda. Den kommer vel snart :Heartblue

Pleier su å ha ustabile og lange sykluser(folikkelfasen er forskjellig fra pp til pp)? Er så nedtur, sånn var det for meg før jeg fikk siste barnet... Da fikk jeg EL alt fra CD15 til CD24:rolleyes: Er nå på CD28 etter SA i uke 11, og håper for guds skyld tempen stiger imorgen, for jeg vil inn i dpo-land:smiley-bounce022 Krysser fingrene for positive el-tester snart:signs003

Pleier su å ha ustabile og lange sykluser(folikkelfasen er forskjellig fra pp til pp)? Er så nedtur, sånn var det for meg før jeg fikk siste barnet... Da fikk jeg EL alt fra CD15 til CD24:rolleyes: Er nå på CD28 etter SA i uke 11, og håper for guds skyld tempen stiger imorgen, for jeg vil inn i dpo-land:smiley-bounce022 Krysser fingrene for positive el-tester snart:signs003
Jaa, har hatt litt ustabile sykluser tidligere. Har fått hjelp av gynekolog nå og fått Letrozol for å stabilisere syklusen :happy:

Krysser fingrene for oss :Heartblue

Jaa, har hatt litt ustabile sykluser tidligere. Har fått hjelp av gynekolog nå og fått Letrozol for å stabilisere syklusen :happy:

Krysser fingrene for oss :Heartblue

Håper Letrozol hjelper for deg, det var ikke noe for meg- fikk så mye bivirkninger❤️ Og forlenget syklusen også, forkortet den dessverre ikke hos meg. Jeg drikker salvie-te til vanlig, og da er EL rundt CD13/ CD14(salvie-te forkorter folikkelfasen). Så skal bruke det igjen, om det blir en neste PP:angelic:

Er på CD 15 i dag så det er ikke så ille sånn sett, bare så utrolig slitsomt med den ventingen hele tiden :hilarious:

Haff, er så kjipt å vente på EL, liker meg best i dpo-land og full av HÅP:love017 Da er jobben lissom gjort, og en kan slappe av:p Er på CD28 etter senabort i uke 11+0, og forhåpentligvis EL idag:smiley-angelic001

Haff, er så kjipt å vente på EL, liker meg best i dpo-land og full av HÅP:love017 Da er jobben lissom gjort, og en kan slappe av:p Er på CD28 etter senabort i uke 11+0, og forhåpentligvis EL idag:smiley-angelic001
Ja, jeg venter vel egentlig fortsatt på at syklusen skal stabiliseres etter d.fødsel i uke 22 i januar.

Trist å høre om det som skjedde deg, leser dagboken din ❤️ krysser fingrene for oss alle.
Frustrerende greier når man er så klar for å prøve også skal det være så mye venting i mellom alt.

Fikk litt blod med eggløsningsslimet, det kan vel ikke være bra? Liker ikke blod når det ikke er mens som skal komme.

Jeg må bare si at jeg er så takknemlig for dette forumet og alle som er her, hvor man kan dele alle tanker og følelser fritt og uten å føle seg dum eller teit for de utallige tankene man får når man prøver ❤️

Ja, jeg venter vel egentlig fortsatt på at syklusen skal stabiliseres etter d.fødsel i uke 22 i januar.

Trist å høre om det som skjedde deg, leser dagboken din ❤️ krysser fingrene for oss alle.
Frustrerende greier når man er så klar for å prøve også skal det være så mye venting i mellom alt.

Følger med i din også❤️ Så utrolig lei meg for tapet av lille gutten din:sad002

Er så kjipt med tull i syklusen og at en aldri aner når EL er:bag: Gjør det litt vanskelig å vite når man burde ha svømmerne på plass:p Yup, den hersens ventingen!:bored: Trives best i dpo-land, med masse HÅP:love017:smiley-bounce012

Back
Topp