IKM uke 17 & 18

Sniker inn her - jeg har lest motsatt om salvie te, kan være økt abortfare og skal heller ikke drikkes om man ammer. Litt frustrerende at det finnes informasjon som går begge veier men kanskje noe å være obs på når man prøver :nailbiting:

Må ikke drikkes som gravid(kun inntil EL og maks 14 dager i strekk) eller ammende. Har drukket det siden 2020, for å forkorte folikkelfasen

Har hatt litt forskjellige bivirkninger de to rundene jeg har tatt, hetetokter og muskelverk går liksom igjen :dead:
Takk for det :love2

Kanskje jeg må gi det et nytt forsøk neste syklus, hvis det blir noe :happy:

Jeg ble så hormonell, hodepine, hissig, og som jeg svetta:oops: For meg har salvie-te funket ypperlig, men noen har ingen virkning av det! Og maks 2 kopper daglig i maks 14 dager, eller inntil EL..begynner å drikke det på CD5❤️

Dpo 7 og første test tatt
1000019697.jpg

CD29 og trooor jeg er i dpo-land:smiley-bounce012:happy093.:cool05:dance008:dance011:gen014 Hadde så sykt vonde el-smerter igår, var så vondt atte:wtf:7 dager igjen til testetøsa slippes friiii:smiley-bounce015:happy112
Screenshot_20260414_113427_FF.jpg

Ja og testen er ihvertfall ikke blenda i virkeligheten. Kom en svak skygge etter et min. Veldig konsentrert urin, så kan være derfor, men håper litt

Håper så veldig for deg :smiley-bounce012 :smiley-angelic001

Vis vedlegget 481835
Da har jeg fått kryss i FF. Men jeg får ikke det til å stemme med hverken eggløsningstester, eller måling av follikkel forrige tirsdag som var 13mm.

Hmm.

FF kan gjøre feil, gjort det flere PP hos meg! Tester med el-tester og får heldigvis vondt når jeg har eggløsning, så kjenner det som regel meget godt :happy119 har du hatt en kort lh-topp, maybe?

FF kan gjøre feil, gjort det flere PP hos meg! Tester med el-tester og får heldigvis vondt når jeg har eggløsning, så kjenner det som regel meget godt :happy119 har du hatt en kort lh-topp, maybe?
Jaa. Jeg har jo mye «trykk» i området rundt EL, men syns liksom ikke jeg har hatt det nå.

IMG_1727.jpeg

Det her er EL-testene fra forrige uke, syns jo jeg burde hatt høyere hvis EL hadde vært, har testet mer enn dette også men gadd ikke å legge inn alle fordi de var samme.
Forrige syklus hadde jeg positiv EL-test i ca 24 timer.

Jaa. Jeg har jo mye «trykk» i området rundt EL, men syns liksom ikke jeg har hatt det nå.

Vis vedlegget 481856
Det her er EL-testene fra forrige uke, syns jo jeg burde hatt høyere hvis EL hadde vært, har testet mer enn dette også men gadd ikke å legge inn alle fordi de var samme.
Forrige syklus hadde jeg positiv EL-test i ca 24 timer.

Ingen av disse ser positive ut, nei:confused: Bare å fortsette å tempe❤️ Hvilken CD hadde du EL på forrige syklus?

Back
Topp