Himmelmamma
Flørter med forumet
Haha, kjenner følelsenJeg sitter på legekontoret nå og skal spørre legen, men vi får se om han bare synes jeg er hysterisk haha
Heia deg, stå på ditt og få den blodprøven Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, kjenner følelsenJeg sitter på legekontoret nå og skal spørre legen, men vi får se om han bare synes jeg er hysterisk haha
Heia deg, stå på ditt og få den blodprøven Det ble blodprøve. Har heldigvis en veldig snill fastlegeHaha, kjenner følelsenHeia deg, stå på ditt og få den blodprøven
![]()

Så braDet ble blodprøve. Har heldigvis en veldig snill fastlege![]()
Jeg tror at menn, ansett hvor mye de prøver å forstå- vil de aldri helt skjønne hvordan det erJeg dro også til legen i dag. Null hjelp. Lo bare av meg og at prøveperioden denne runden hadde vært så kort enda. Fastlegen min er langtidssykemeldt dessverre. Hun er god. Ikke han her. Greit om han mener det er for tidlig eller det ikke er noe å gjøre enda. Men vis litt forståelse da.
Huff.. Skulle ønske man fikk så mye mer forståelse over hvor frustrerende dette kan væreJeg dro også til legen i dag. Null hjelp. Lo bare av meg og at prøveperioden denne runden hadde vært så kort enda. Fastlegen min er langtidssykemeldt dessverre. Hun er god. Ikke han her. Greit om han mener det er for tidlig eller det ikke er noe å gjøre enda. Men vis litt forståelse da.

Så leitDa er det bare å sette meg på TR![]()
Dette var tungt kjenner jeg. Jaja.

Så kjedelig å høreSer ut til at TR er forsinket. Ny digital sa ikke gravid 14dpo, så da er løpet kjørt. Så nå håper jeg bare TR kommer så det går fortere til neste runde. Ååh. Så fortvilende dette er folkens![]()

Herregud. Blir skikkelig irritert av sånne leger. De forstår ikke hvordan det erJeg dro også til legen i dag. Null hjelp. Lo bare av meg og at prøveperioden denne runden hadde vært så kort enda. Fastlegen min er langtidssykemeldt dessverre. Hun er god. Ikke han her. Greit om han mener det er for tidlig eller det ikke er noe å gjøre enda. Men vis litt forståelse da.

Herregud. Blir skikkelig irritert av sånne leger. De forstår ikke hvordan det er![]()
Huff.. Skulle ønske man fikk så mye mer forståelse over hvor frustrerende dette kan være![]()
Helt klart. Tenkte egentlig å bare avlyse timen, når jeg forsto jeg fikk en mann som vikar. Bør egentlig ikke være slik. Men stemte jo å. Er så stygt mot noen å le og si jeg bare må slappe av.Jeg tror at menn, ansett hvor mye de prøver å forstå- vil de aldri helt skjønne hvordan det erhåper du møter mer forståelse neste gang!
Han legen der skal jeg IKKE møte igjen.Ååh. Så lei meg på dine vegneHer er det bare dårlige nyheter i dag. Vært hos gynekolog og fått påvist en stor follikkelcyste (vanncyste) på den ene eggstokken. Som er tegn på mislykket eggløsning. Den var såpass stor at han sendte henvisning til sykehuset for å følge opp.. Håper ikke den sprekker, for det er visst sykt vondt.
Slimhinnen var tynn, så ikke noe TR på vei heller, og aner ikke når ny syklus vil starte. Faen altså![]()
Hva gjør man med slike cyster?Nei for en drittlegeHelt klart. Tenkte egentlig å bare avlyse timen, når jeg forsto jeg fikk en mann som vikar. Bør egentlig ikke være slik. Men stemte jo å. Er så stygt mot noen å le og si jeg bare må slappe av.
Når jeg starta med at jeg mista 27 uker på vei i fjor og alt. "Du har også 2 barn fra før" sier han. "Øøh. Ja. Og så?" Spør jeg. Det gjør like vondt og er like sårt fordi og ønsket om denne graviditeten er like sterk.
Takk for støtten dereHan legen der skal jeg IKKE møte igjen.
Føler noenganger de legene kan være så arrogante, og når det er en mann i tillegg…
Ååh. Så lei meg på dine vegneHva gjør man med slike cyster?

Har prøvd å lese litt om det, og tror de enten kan sprekke av seg selv (veldig vondt), gå over, eller så kan man operere bort.Huff. Håper det da går over av seg selv. Det hørtes ut som det beste alternativet. Krysser fingrene for deg! Du får holde oss oppdatert
Tror det ble merket som hastesak, så får nok oppfølgning innen et par dager, med mindre jeg får sterke smerter, da måtte jeg ringe legevaktHar prøvd å lese litt om det, og tror de enten kan sprekke av seg selv (veldig vondt), gå over, eller så kan man operere bort.
Jaa. Tusen takkHuff. Håper det da går over av seg selv. Det hørtes ut som det beste alternativet. Krysser fingrene for deg! Du får holde oss oppdatert![]()