IKM uke 17 & 18

kom hjem fra jobb nå og ser jeg har blødd litt i truseinnlegget.. brunt gammel blod. jeg er så redd for at dette er starten på en SA. testene er sterkere nå enn idag tidlig, noen som har noen betryggende ord?
Krysser fingrene for at det er spira som graver seg godt fast og har gitt en liten festeblødning :Heartred Brunt blod er gammel blødning, altså blør du ikke lenger. Det at testene er sterkere er også ett godt tegn

10 DPO her og første test denne syklusen, men ser helt blank ut. Er kanskje et lite håp enda et par dager til.
IMG_7991.jpeg

Jeg skal teste fredag, da er jeg 11dpo. Hva er beste tidlig testen? Har bare vanlige tester, så tenkte få tak i noen mer sensitive :smiley-angelic006

Jeg skal teste fredag, da er jeg 11dpo. Hva er beste tidlig testen? Har bare vanlige tester, så tenkte få tak i noen mer sensitive :smiley-angelic006
Jeg er fornøyd med babyplan sine, de må man bestille på nett (billig-tester.no).

Om jeg må kjøpe i butikk går jeg for clearblue early digital eller RFSU sin tidlig test (rabatt på vitus apotek om du er medlem).

Jeg er fornøyd med babyplan sine, de må man bestille på nett (billig-tester.no).

Om jeg må kjøpe i butikk går jeg for clearblue early digital eller RFSU sin tidlig test (rabatt på vitus apotek om du er medlem).
Er de jeg har brukt også, men nå har jeg bare vanlig :rolleyes: Digital er litt kostbart for en helt sikkert negativ test.. har du testet make sure sine?

Er de jeg har brukt også, men nå har jeg bare vanlig :rolleyes: Digital er litt kostbart for en helt sikkert negativ test.. har du testet make sure sine?
Nei jeg har ikke det, sjekket på Coop i går men da hadde de bare vanlig. Vet ikke om de selger tidlig testene heller. Metode stille fra apotek 1 funker også fint men ikke like sensitive som babyplan sine :happy:

Sniker - jeg har vært fornøyd meg make sure sine! Forrige gang jeg ble gravid fikk jeg utslag på make sure tidlig og vanlig test samtidig, så ikke sikkert det spiller så stor rolle! :smiley-ashamed004

Back
Topp