IKM uke 17 & 18

Liten oppdatering fra meg. Jeg fikk akutte smerter i underlivet i går og dro på legevakten, ble sendt til sykehuset. Antakeligvis cysten som har sprukket, for de fant væske på ultralyd og ingen cyste lenger. Blør endel idag. Så litt forvirret om dette regnes som mens eller bortfallsblødning eller om det er blod fra cysten. Skulle jo ikke tro det var mens heller, siden gynekologen sa at cysten utviklet seg grunnet manglende eggløsning. Jaja. Jeg får bare begynne å tempe igjen når blødningen gir seg og starte LH-testing om noen uker.

Ja, er ikke mye håp igjen i meg nå - men vet jo at mange ikke tester positivt før senere og mange sier at 10 dpo fortsatt er tidlig men det er ikke lett å være like håpefull måned etter måned altså ❤️
Jeg skjønner at du føler det sånn. Allikevel så syns jeg det er tidlig med 10 dpo. Kjenner faktisk en som ikke fikk positiv før 21 dpo, og det ble til en frisk baby :love2

Jeg håper for deg litt til, høres ut som en god plan å gå på progesteron og teste frem til søndag :Heartblue har du noe symptomer?

Jeg skjønner at du føler det sånn. Allikevel så syns jeg det er tidlig med 10 dpo. Kjenner faktisk en som ikke fikk positiv før 21 dpo, og det ble til en frisk baby :love2

Jeg håper for deg litt til, høres ut som en god plan å gå på progesteron og teste frem til søndag :Heartblue har du noe symptomer?
Ja, satser på at det bare er for tidlig enda. Humøret er ikke på topp i dag, en tung dag. Hatt masse tull med gravsteinen til Emil også, som skulle vært oppe for flere uker siden - så viser det seg at de ikke har startet produksjonen av den engang. Blir litt mye på en gang noen ganger! ❤️

Ingen symptomer egentlig, veldig vanskelig å skille fra progesteron støtten. Men har hatt mye murringer fra 7/8 dpo og er veldig tappet for energi, sover mye.

Ja, satser på at det bare er for tidlig enda. Humøret er ikke på topp i dag, en tung dag. Hatt masse tull med gravsteinen til Emil også, som skulle vært oppe for flere uker siden - så viser det seg at de ikke har startet produksjonen av den engang. Blir litt mye på en gang noen ganger! ❤️

Ingen symptomer egentlig, veldig vanskelig å skille fra progesteron støtten. Men har hatt mye murringer fra 7/8 dpo og er veldig tappet for energi, sover mye.
Så leit å høre! Det er jo kjempedårlig! Kan se for meg det blir ekstra tungt for dere :Heartblue

Ja. Den lutealfasen kan være lunefull. Ta vare på deg selv og hvil deg, det fortjener du :Heartblue

12 DPO i dag, negativ test på morgenen - så at det ikke var veldig konsentrert da det gikk litt mye Pepsi Max ved sybordet i går kveld :hilarious:

Men den burde vel hatt en liten svak strek om det hadde klaffet nå, men denne tempen i dag er jo litt rar til at mensen burde da kommet i dag/i morgen ca.

Siste test i morgen før jeg stopper på progesteron, og selvom jeg går på det skulle kroppens egen produksjon klart å gi meg fall i temperaturen i følge min gode venn chat - men jeg tviler på at det har klaffet og det er bare å brette opp ermene og fortsette!

Vedlegg

• IMG_5358.jpeg
    IMG_5358.jpeg
    275,8 KB · Visninger: 11
Hva tenker dere om denne? Veldig usikker på når EL var… er vell 4-6 dpi
Veldig tidlig å teste positivt eventuelt og disse clearblue med blått blekk er kjent for skygger - er bilde tatt innenfor tiden så er den iallfall veldig interessant! ❤️ Blir spennende å se hvordan den utvikler seg da! Lykke til ❤️

:HeartredVeldig tidlig å teste positivt eventuelt og disse clearblue med blått blekk er kjent for skygger - er bilde tatt innenfor tiden så er den iallfall veldig interessant! ❤️ Blir spennende å se hvordan den utvikler seg da! Lykke til

Takk for svar! Jeg så streken innenfor tidsfristen men den ble liksom sterkere etterpå! Clearblue kan jo være litt lure så det kan være skyggestrek :rolleyes: :rolleyes:

12 DPO i dag, negativ test på morgenen - så at det ikke var veldig konsentrert da det gikk litt mye Pepsi Max ved sybordet i går kveld :hilarious:

Men den burde vel hatt en liten svak strek om det hadde klaffet nå, men denne tempen i dag er jo litt rar til at mensen burde da kommet i dag/i morgen ca.

Siste test i morgen før jeg stopper på progesteron, og selvom jeg går på det skulle kroppens egen produksjon klart å gi meg fall i temperaturen i følge min gode venn chat - men jeg tviler på at det har klaffet og det er bare å brette opp ermene og fortsette!
Tror kanskje chat gpt tar litt feil der for jeg er ganske sikker på at temperaturen kan være forhøyet så lenge man tar progesteron. Ikke hos alle men ja.. det gjør det hos meg i hvert fall:/

Håper virkelig at testen plutselig viser positiv imorgen :Heartpink

Jeg syns den tempen der ser så sykt lovende ut @Himmelmamma :Heartblue Satser på strek imorgen!

Back
Topp