Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det ikke en rfsu du tok tidligere i dag? Etter alt jeg har sett her inne så er de svært dårlige og slår ut sent. Så jeg tror kanskje en digital vil slå ut, uten at jeg snakker av erfaringHar egentlig veldig lyst å ta den digitale, men føler på meg at det er tidlig. Noen som har erfaring?

Jeg fikk positiv på digital nå 11 dpo. Ganske svake streker på tidlig-testene.Har egentlig veldig lyst å ta den digitale, men føler på meg at det er tidlig. Noen som har erfaring?
Hahah, det går fint! Kommer nok til å ta den i morgen tidlig jaVar det ikke en rfsu du tok tidligere i dag? Etter alt jeg har sett her inne så er de svært dårlige og slår ut sent. Så jeg tror kanskje en digital vil slå ut, uten at jeg snakker av erfaring
Om det var meg, så hadde jeg nok ventet til i morgen, for å være helt sikker. Men igjen.. hadde jeg nettopp fått lønn så hadde jeg helt sikkert tatt den nå og løpt på vaktapoteket i morgen eller vanlig apotek på mandag
Sorry! Var ikke så mye hjelp fra meg![]()
Har ikke vaktapotek her jeg bor, så måtte ventet til mandag for å kjøpe ny
GratulererJeg fikk positiv på digital nå 11 dpo. Ganske svake streker på tidlig-testene.
kommer til å ta den i morgen på morgenurinen, da er jeg 10/11 dpoHusk! Urin nr 2, ikke dritt tissHahah, det går fint! Kommer nok til å ta den i morgen tidlig jaHar ikke vaktapotek her jeg bor, så måtte ventet til mandag for å kjøpe ny
![]()

Sååå gøy! Har en ny test av samme typen til i morgen, håper på tydeligere strek og tenker å kjøpe digital til mandag om den blir sterkereJeg hadde sånn strek igår,9dpo og tok digital idag, den viste 1-2 uker![]()

Ikke enda, mannen har blitt streng på testeregimet (som tok litt avDenne så spennende uthar du testet mer?
) haha, så neste test i morgen tidlig
Tror det blir en urolig søvn i natt i påvente av test
Haha litt godt at noen passer på, ellers kan vi jo ta helt avIkke enda, mannen har blitt streng på testeregimet (som tok litt av) haha, så neste test i morgen tidlig
Tror det blir en urolig søvn i natt i påvente av test
![]()
det blir nok lite søvn i natt på deg, ja hehe. 

Om jeg slutter å drikke før leggetid da? Regnes det fortsatt som dritt tiss?Husk! Urin nr 2, ikke dritt tiss![]()

Håper for din del at det IKKE stemmer at mens kommer! Krysser alt jeg har for degJeg har helt klart følelsen av å få mensen, det føles som den skal komme hvert sekund. Jeg har heller ikke ømme pupper som jeg bruker å ha ved positiv test, MEN jeg skimter noe i det fjerne på en strimmel her…. Enten begynner jeg å blø eller så må jeg jo se noe i morgen… nei, det her er litt for spennende. Hvordan sove…..?

Din tur nå!Haha litt godt at noen passer på, ellers kan vi jo ta helt avdet blir nok lite søvn i natt på deg, ja hehe.
Kjekt å se så mange har startet å teste, og flertallet som har startet har testet positivt![]()
Om jeg slutter å drikke før leggetid da? Regnes det fortsatt som dritt tiss?![]()
jeg har en tanke om at morgenurin inneholder gårsdagens hcg, at urin nr 2 får dagens hcg.. jeg aner ikke 
Det skal jeg teste i morgenjeg har en tanke om at morgenurin inneholder gårsdagens hcg, at urin nr 2 får dagens hcg.. jeg aner ikke
![]()

Hahah, ja altså, jeg skjønner logikkenjeg har en tanke om at morgenurin inneholder gårsdagens hcg, at urin nr 2 får dagens hcg.. jeg aner ikke
![]()

Håper for degJeg har helt klart følelsen av å få mensen, det føles som den skal komme hvert sekund. Jeg har heller ikke ømme pupper som jeg bruker å ha ved positiv test, MEN jeg skimter noe i det fjerne på en strimmel her…. Enten begynner jeg å blø eller så må jeg jo se noe i morgen… nei, det her er litt for spennende. Hvordan sove…..?
Håper detDin tur nå!
Du, her er det jo noe på gang! Fin strek til 8 dpoDagens test, fortsatt veldig usikker….DPO 8