Ikm uke 17 ☆

Har egentlig veldig lyst å ta den digitale, men føler på meg at det er tidlig. Noen som har erfaring?

Har egentlig veldig lyst å ta den digitale, men føler på meg at det er tidlig. Noen som har erfaring?
Var det ikke en rfsu du tok tidligere i dag? Etter alt jeg har sett her inne så er de svært dårlige og slår ut sent. Så jeg tror kanskje en digital vil slå ut, uten at jeg snakker av erfaring :hilarious:
Om det var meg, så hadde jeg nok ventet til i morgen, for å være helt sikker. Men igjen.. hadde jeg nettopp fått lønn så hadde jeg helt sikkert tatt den nå og løpt på vaktapoteket i morgen eller vanlig apotek på mandag :hilarious::hilarious:

Sorry! Var ikke så mye hjelp fra meg :hilarious:

Jeg fikk positiv på digital nå 11 dpo. Ganske svake streker på tidlig-testene.

Vedlegg

• 867CB11C-3D54-4787-A749-218F3676CAF2.jpeg
    867CB11C-3D54-4787-A749-218F3676CAF2.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 72
Her er mine fra forrige svangerskap, de to øverste er 10 miu/ml og de 2 nederste 25. Slo ut på digital, 1-2 uker

Screenshot_20230422_213644_Photos.jpg

Var det ikke en rfsu du tok tidligere i dag? Etter alt jeg har sett her inne så er de svært dårlige og slår ut sent. Så jeg tror kanskje en digital vil slå ut, uten at jeg snakker av erfaring :hilarious:
Om det var meg, så hadde jeg nok ventet til i morgen, for å være helt sikker. Men igjen.. hadde jeg nettopp fått lønn så hadde jeg helt sikkert tatt den nå og løpt på vaktapoteket i morgen eller vanlig apotek på mandag :hilarious::hilarious:

Sorry! Var ikke så mye hjelp fra meg :hilarious:
Hahah, det går fint! Kommer nok til å ta den i morgen tidlig ja :hilarious: Har ikke vaktapotek her jeg bor, så måtte ventet til mandag for å kjøpe ny:smiley-ashamed004

Ikke enda, mannen har blitt streng på testeregimet (som tok litt av :angelic:) haha, så neste test i morgen tidlig:nailbiting: Tror det blir en urolig søvn i natt i påvente av test:hilarious:
Haha litt godt at noen passer på, ellers kan vi jo ta helt av :hilarious: det blir nok lite søvn i natt på deg, ja hehe. :love017

Kjekt å se så mange har startet å teste, og flertallet som har startet har testet positivt :D:happy093

Jeg har helt klart følelsen av å få mensen, det føles som den skal komme hvert sekund. Jeg har heller ikke ømme pupper som jeg bruker å ha ved positiv test, MEN jeg skimter noe i det fjerne på en strimmel her…. Enten begynner jeg å blø eller så må jeg jo se noe i morgen… nei, det her er litt for spennende. Hvordan sove…..?

Jeg har helt klart følelsen av å få mensen, det føles som den skal komme hvert sekund. Jeg har heller ikke ømme pupper som jeg bruker å ha ved positiv test, MEN jeg skimter noe i det fjerne på en strimmel her…. Enten begynner jeg å blø eller så må jeg jo se noe i morgen… nei, det her er litt for spennende. Hvordan sove…..?
Håper for din del at det IKKE stemmer at mens kommer! Krysser alt jeg har for deg :Heartred

Håper for deg❤️ alle graviditeter er ulike, så det er håp til mensen kommer :) håper du får sove i natt, men skjønner deg godt!
Håper det❤️ får leve i håpet til tr kommer, ihvertfall :D

Back
Topp