Isab
01.2016 ♥️ 01.2024 ♥️
Tilgangsansvarlig
Stjerneskuddene 2024
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Jeg vet ikke om jeg tørr å håpe på noe, føler jeg MÅ vente til ikm omtrentDenne har jeg troen på![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke om jeg tørr å håpe på noe, føler jeg MÅ vente til ikm omtrentDenne har jeg troen på![]()

Jeg ser og ser ikke om du skjønner? Synes jeg ser på det andre bildet du la ut. Men nå ser jeg liksom streker på ALLE tester som blir lagt utDagens test. 7 DPO. Føler jeg ser noe i virkeligheten, men vanskelig å få på kamera. Noen som ser?![]()

Haha jeg er helt lik, så derfor jeg må høre her og håper flere svarer ogsåJeg ser og ser ikke om du skjønner? Synes jeg ser på det andre bildet du la ut. Men nå ser jeg liksom streker på ALLE tester som blir lagt ut![]()
Ja sant, man blir litt tullete av detteHaha jeg er helt lik, så derfor jeg må høre her og håper flere svarer også![]()
Blir smårar av dette!

Ja ja, får vente til maaandag eller noe da. Enten så lurer jeg meg selv atter en gang, eller så er hcg veldig lavt ennå. Uansett får jeg vite det på tirsdag

Syntes jeg ser noe her!Tok en vanlig fra BP. Noen som ser?

Blir spennende med ny test i morgenOppdatering 8DPO: testen min er ikke økt noe i styrke i dag morges, men er jo under 10t i mellom så vet ikke hvor mye endring man kan forvente så tidlig. Sannsynligheten for at det er skyggestrek øker vel siden testen ser ganske lik ut… Har derfor kjøpt CB early for morgendagen, for å se om eventuelt strek dukker opp på annen type test ogsåHåper testingen deres går bra! Krysser fingrene for mange babystreker når vi nærmer oss IKM
![]()
Ser på den vanlige, men ikke på tidligeTok en vanlig fra BP. Noen som ser?

Krysser fingrene! Gøy at du også ser selv om det er svaktBlir spennende med ny test i morgenman ser hvertfall streken
![]()

Jeg skjønner deg veldig godt. Det er så mange tullestreker ute å går nå! Stoler ikke på det før streken er veldig rosa, og helst en digital ogsåJeg vet ikke om jeg tørr å håpe på noe, føler jeg MÅ vente til ikm omtrent![]()

Haha ja samme her! Monitoren viste ikke gravid i dag, så enten veldig tidlig eller så er jeg faktisk ikke. Håpet lever videre til mens kommer vertfallJeg skjønner deg veldig godt. Det er så mange tullestreker ute å går nå! Stoler ikke på det før streken er veldig rosa, og helst en digital også![]()

Hehe det er nok litt tidlig jaTror kanskje det var i tidligste laget å ta en på monitorenJa ja, får vente til maaandag eller noe da. Enten så lurer jeg meg selv atter en gang, eller så er hcg veldig lavt ennå. Uansett får jeg vite det på tirsdag
Vis vedlegget 403791Vis vedlegget 403792
hvis du ser på tråden som Elsker Jesus har lagt ut ang hcg og strek, så er det fint å måle til. Denne trenger vel 25 mIu (??)Jeg tror du er gravid, men monitoren krever mye hcgHaha ja samme her! Monitoren viste ikke gravid i dag, så enten veldig tidlig eller så er jeg faktisk ikke. Håpet lever videre til mens kommer vertfall![]()

Tar vel søndag eller mandag. Får se hvor lenge jeg klarer å holde megJeg tror du er gravid, men monitoren krever mye hcgnår tar du neste test?
![]()

Oi! Da er du god som venter så lengeTar vel søndag eller mandag. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg![]()
men så gøy, om den faktisk er positiv, å få en så mye tydeligere strek om 2-3 dager Mtp at min digitale slo ut på hCG - 12u/l, vil eg tru ein digital e bankers å teste tidlig med å få reelt svarJeg skjønner deg veldig godt. Det er så mange tullestreker ute å går nå! Stoler ikke på det før streken er veldig rosa, og helst en digital også![]()
er den første digitale eg har tatt, ei i menigheten kjøpte 4 til meg på salg
tørr ikke teste