Ikm uke 17 ☆

Dagens test. 7 DPO. Føler jeg ser noe i virkeligheten, men vanskelig å få på kamera. Noen som ser? :schocked028
Jeg ser og ser ikke om du skjønner? Synes jeg ser på det andre bildet du la ut. Men nå ser jeg liksom streker på ALLE tester som blir lagt ut :hilarious:

Tror kanskje det var i tidligste laget å ta en på monitoren :hilarious: Ja ja, får vente til maaandag eller noe da. Enten så lurer jeg meg selv atter en gang, eller så er hcg veldig lavt ennå. Uansett får jeg vite det på tirsdag :happy:
CA79C4E8-B9BF-48D3-A0FE-7655A4C82C3B.jpeg
CDF642BC-A9C4-4D3E-AB69-E66269CFC16E.jpeg

Oppdatering 8DPO: testen min er ikke økt noe i styrke i dag morges, men er jo under 10t i mellom så vet ikke hvor mye endring man kan forvente så tidlig. Sannsynligheten for at det er skyggestrek øker vel siden testen ser ganske lik ut… Har derfor kjøpt CB early for morgendagen, for å se om eventuelt strek dukker opp på annen type test også ☺️ Håper testingen deres går bra! Krysser fingrene for mange babystreker når vi nærmer oss IKM :Heartpink

Vedlegg

• 75406325-8997-4EB5-AE91-7D7408E33371.jpeg
    75406325-8997-4EB5-AE91-7D7408E33371.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 112
Oppdatering 8DPO: testen min er ikke økt noe i styrke i dag morges, men er jo under 10t i mellom så vet ikke hvor mye endring man kan forvente så tidlig. Sannsynligheten for at det er skyggestrek øker vel siden testen ser ganske lik ut… Har derfor kjøpt CB early for morgendagen, for å se om eventuelt strek dukker opp på annen type test også ☺️ Håper testingen deres går bra! Krysser fingrene for mange babystreker når vi nærmer oss IKM :Heartpink
Blir spennende med ny test i morgen:) man ser hvertfall streken:)

Jeg vet ikke om jeg tørr å håpe på noe, føler jeg MÅ vente til ikm omtrent :smiley-ashamed004
Jeg skjønner deg veldig godt. Det er så mange tullestreker ute å går nå! Stoler ikke på det før streken er veldig rosa, og helst en digital også :hilarious:

Jeg skjønner deg veldig godt. Det er så mange tullestreker ute å går nå! Stoler ikke på det før streken er veldig rosa, og helst en digital også :hilarious:
Haha ja samme her! Monitoren viste ikke gravid i dag, så enten veldig tidlig eller så er jeg faktisk ikke. Håpet lever videre til mens kommer vertfall :hilarious:

Tror kanskje det var i tidligste laget å ta en på monitoren :hilarious: Ja ja, får vente til maaandag eller noe da. Enten så lurer jeg meg selv atter en gang, eller så er hcg veldig lavt ennå. Uansett får jeg vite det på tirsdag :happy:Vis vedlegget 403791Vis vedlegget 403792
Hehe det er nok litt tidlig ja :joyful: hvis du ser på tråden som Elsker Jesus har lagt ut ang hcg og strek, så er det fint å måle til. Denne trenger vel 25 mIu (??)

Haha ja samme her! Monitoren viste ikke gravid i dag, så enten veldig tidlig eller så er jeg faktisk ikke. Håpet lever videre til mens kommer vertfall :hilarious:
Jeg tror du er gravid, men monitoren krever mye hcg :) når tar du neste test? :love017

Tar vel søndag eller mandag. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg :smiley-ashamed004
Oi! Da er du god som venter så lenge :D hadde jeg aldri klart :hilarious: men så gøy, om den faktisk er positiv, å få en så mye tydeligere strek om 2-3 dager ❤️

Mtp at min digitale slo ut på hCG - 12u/l, vil eg tru ein digital e bankers å teste tidlig med å få reelt svar :happy: er den første digitale eg har tatt, ei i menigheten kjøpte 4 til meg på salg:hilarious:

Er egentlig ikke en prøver, men har symptomer:
- murring i magen/lyskene
- stråling i lyskene
- mye luft i magen
- kaffe smaker dritt
- ryggen låste seg på jobb i dag, slet med bekkenet sist jeg var gravid

Skal få mensen på mandag så blir noen spennende dager.. :hungover: tørr ikke teste

Noen som har lignende symptomer?

Last edited by a moderator:
Back
Topp