Gratulerer så mye!!Klarte ikke vente jeg. Så tok en test idag tidlig. Den var positiv, klar og tydelig strek! 8/9 dpo idag… må få tak i en digital![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!Klarte ikke vente jeg. Så tok en test idag tidlig. Den var positiv, klar og tydelig strek! 8/9 dpo idag… må få tak i en digital![]()

Ser strekDagens: 10 dpo
Vis vedlegget 403746

Gratulerer så myeKlarte ikke vente jeg. Så tok en test idag tidlig. Den var positiv, klar og tydelig strek! 8/9 dpo idag… må få tak i en digital![]()

GratulererKlarte ikke vente jeg. Så tok en test idag tidlig. Den var positiv, klar og tydelig strek! 8/9 dpo idag… må få tak i en digital![]()
Ja, men veeeeldig svakt. Jeg tror jeg er 8 dpo pga at egget slipper etter positiv test som var 12. april. Som regel har jeg alltid skimtet svak positiv først 9 dpo, men også 10 dpo og da helst på kveldstest. Så hvis det er noe der bør det vises i morgen eller over i morgen kveld. Jeg har alltid sterkere tester på kveld, ikke om morgenen, av en eller annen grunn.Er også 8/9 dpo, kommer ikke til å teste enda.Har du fått positiv på 8/9 dpo tidligere?
Jeg testet nåJa, men veeeeldig svakt. Jeg tror jeg er 8 dpo pga at egget slipper etter positiv test som var 12. april. Som regel har jeg alltid skimtet svak positiv først 9 dpo, men også 10 dpo og da helst på kveldstest. Så hvis det er noe der bør det vises i morgen eller over i morgen kveld. Jeg har alltid sterkere tester på kveld, ikke om morgenen, av en eller annen grunn.
Jeg syns det kjennes ut som om jeg skal ha mensen snart, så får vi se…
Skal du teste i morgen?
Klarte ikke vente! Fikk noe som ligner på en strek, men garantert skyggestrek
Den ser VELDIG fin ut til å være 8/9 dpo!!! Jeg tror det blir bebis!Jeg håper og håper, men er ganske sikker på at dette er skyggestrek. Hva tenker dere? 8/9 dpoVis vedlegget 403770
Herreguud, tenk om det er bebis denne pp’nDen ser VELDIG fin ut til å være 8/9 dpo!!! Jeg tror det blir bebis!

Denne ser jo lovende ut <3Jeg håper og håper, men er ganske sikker på at dette er skyggestrek. Hva tenker dere? 8/9 dpoVis vedlegget 403770
Håper det ikke er skyggestrek. Neste test blir på søndagDenne ser jo lovende ut <3

Sniker: tenker at dette ikke er skyggeJeg håper og håper, men er ganske sikker på at dette er skyggestrek. Hva tenker dere? 8/9 dpoVis vedlegget 403770
Ikke? Tørr egentlig ikke håpe da jeg hadde kjemisk i februarSniker: tenker at dette ikke er skygge![]()
Kom i løpet av 3 minutter sånn ca. Stoler serr ikke på noen tester lengre
Ja! Synes jeg ser en skyggestrek derJeg håper og håper, men er ganske sikker på at dette er skyggestrek. Hva tenker dere? 8/9 dpoVis vedlegget 403770

Ja! Synes jeg ser noe der![]()
SerJeg håper og håper, men er ganske sikker på at dette er skyggestrek. Hva tenker dere? 8/9 dpoVis vedlegget 403770
Denne har jeg troen påJeg håper og håper, men er ganske sikker på at dette er skyggestrek. Hva tenker dere? 8/9 dpoVis vedlegget 403770