Ikm uke 17 ☆

Er også 8/9 dpo, kommer ikke til å teste enda. :smiley-ashamed004 Har du fått positiv på 8/9 dpo tidligere?
Ja, men veeeeldig svakt. Jeg tror jeg er 8 dpo pga at egget slipper etter positiv test som var 12. april. Som regel har jeg alltid skimtet svak positiv først 9 dpo, men også 10 dpo og da helst på kveldstest. Så hvis det er noe der bør det vises i morgen eller over i morgen kveld. Jeg har alltid sterkere tester på kveld, ikke om morgenen, av en eller annen grunn.
Jeg syns det kjennes ut som om jeg skal ha mensen snart, så får vi se…
Skal du teste i morgen?

Ja, men veeeeldig svakt. Jeg tror jeg er 8 dpo pga at egget slipper etter positiv test som var 12. april. Som regel har jeg alltid skimtet svak positiv først 9 dpo, men også 10 dpo og da helst på kveldstest. Så hvis det er noe der bør det vises i morgen eller over i morgen kveld. Jeg har alltid sterkere tester på kveld, ikke om morgenen, av en eller annen grunn.
Jeg syns det kjennes ut som om jeg skal ha mensen snart, så får vi se…
Skal du teste i morgen?
Jeg testet nå :hilarious: Klarte ikke vente! Fikk noe som ligner på en strek, men garantert skyggestrek:smiley-ashamed004

Jeg håper og håper, men er ganske sikker på at dette er skyggestrek. Hva tenker dere? 8/9 dpo :happy:
6FF42121-117E-4864-8E09-09C0E5ABE45F.jpeg

Sniker: tenker at dette ikke er skygge ;)
Ikke? Tørr egentlig ikke håpe da jeg hadde kjemisk i februar :nailbiting: Kom i løpet av 3 minutter sånn ca. Stoler serr ikke på noen tester lengre:hilarious:

Dagens test. 7 DPO. Føler jeg ser noe i virkeligheten, men vanskelig å få på kamera. Noen som ser? :schocked028

Vedlegg

• 96C66AA7-792C-46C6-9174-573022D07A9F.jpeg
    96C66AA7-792C-46C6-9174-573022D07A9F.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 103
Back
Topp