Ikm uke 17 ☆

Nei, bruker å ta på ettermiddagen mellom kl15-20 en gang. Første gangen jeg må tisse etter jobb i ukedagene :happy: gir klart svar uavhentede av konsentrasjonen, men kan gi falsk positiv nære EL om jeg er dehydrert ved eks omgangssyke ol
Åh så bra!! Var litt redd for jeg skulle bli helt dehydrert i denne prøvingen :hilarious:
Er det noen tid på døgnet som er best å teste?

Det blir spennende å se, om dette stemmer :)
Hvor mange tester tar dere til dagen? Jeg har tatt 1 til nå. Glemte i går, da..

Vedlegg

• Screenshot_20230406_113734_Premom.jpg
    Screenshot_20230406_113734_Premom.jpg
    508 KB · Visninger: 86
Det blir spennende å se, om dette stemmer :)
Hvor mange tester tar dere til dagen? Jeg har tatt 1 til nå. Glemte i går, da..

Jeg har aldri hatt eggløsning tidligere enn CD 15, så jeg pleier å ta en om dagen fra CD 10, også tar jeg to om dagen (eller 3) når de begynner å bli sterkere. Men jeg har lang topp, så jeg er ikke så redd for å gå glipp av den da :)

Jeg har aldri hatt eggløsning tidligere enn CD 15, så jeg pleier å ta en om dagen fra CD 10, også tar jeg to om dagen (eller 3) når de begynner å bli sterkere. Men jeg har lang topp, så jeg er ikke så redd for å gå glipp av den da :)
Jeg tok en til nå, den ble lavere, 0,6 noe. Kjenner jeg er øm dere nede, murring i mage å korsrygg. Dette er veldig spennende, altså! Kan jo være lenge til el, kjenner ikke kroppen min om det så smalt :hilarious:

Åh så bra!! Var litt redd for jeg skulle bli helt dehydrert i denne prøvingen :hilarious:
Er det noen tid på døgnet som er best å teste?
Rundt kl 13-15 er vel egentlig ideelt har jeg hørt, men om det stemmer vet jeg ikke:happy: passer dårlig i arbeidshverdagen, men tenker at det vises vel uansett.
Det beste for kroppen som prøver å bli gravid er vel å drikke ekstra vann har jeg og hørt :confused013

Gleder meg til å begynne testing etter el i morgen, og til å følge med på dere de neste dagene:love2 Begynt å drømme om at 2024-gruppene blir synlige, og håper så veldig på en plass i en av de første termingruppene neste år!:smiley-angelic001 Her har jeg nesten kjent noe el-liknende smerter i går, men bare en kort stund, og håper ikke det var noe så tidlig. Må rekke å komme oss hjem fra påskefjellet i tide til å legge inn aksjer:cool:

Rundt kl 13-15 er vel egentlig ideelt har jeg hørt, men om det stemmer vet jeg ikke:happy: passer dårlig i arbeidshverdagen, men tenker at det vises vel uansett.
Det beste for kroppen som prøver å bli gravid er vel å drikke ekstra vann har jeg og hørt :confused013
Det kan nok stemme, man får vel mer slim også hvis man drikker mye vann?
Jeg er heldigvis veldig glad i vann, og føler jeg må ta igjen det tapte i den laange syklusen min hvor jeg nesten ble dehydrert for jeg skulle teste :hilarious: :laughing001

Gleder meg til å begynne testing etter el i morgen, og til å følge med på dere de neste dagene:love2 Begynt å drømme om at 2024-gruppene blir synlige, og håper så veldig på en plass i en av de første termingruppene neste år!:smiley-angelic001 Her har jeg nesten kjent noe el-liknende smerter i går, men bare en kort stund, og håper ikke det var noe så tidlig. Må rekke å komme oss hjem fra påskefjellet i tide til å legge inn aksjer:cool:
Så enig! Gleder meg til 2024 gruppene dukker opp, og håper sånn at det er en plass for oss i januar gruppen ❤️ det blir gøy å se flere tester fremover! Jeg har også begynt å kjenne på litt el symptomer, håper og tror det blir mer de neste dagene.

Når skal dere hjem? Håper el lar vente på seg :D

Fortsatt en uke til premom mener jeg har el, å den pleier som regel å komme en dag eller to etter det som er antatt. Noe jeg egentlig syns er helt greit denne runden da jeg er på dag tre med influensa, å gubben begynner å føle seg dårlig også :bored:
Håper vi rekker å hente oss inn før det er for sent å legge inn aksjer.

Ønsket er baby mellom januar og april om jeg kunne velge. Har en født tidlig mars fra før å det var perfekt tidspunkt. Har også en i Oktober, å jeg merker jeg foretrekker å gå mot sommer med nyfødt heller en mot vinter:wacky:

Fortsatt en uke til premom mener jeg har el, å den pleier som regel å komme en dag eller to etter det som er antatt. Noe jeg egentlig syns er helt greit denne runden da jeg er på dag tre med influensa, å gubben begynner å føle seg dårlig også :bored:
Håper vi rekker å hente oss inn før det er for sent å legge inn aksjer.

Ønsket er baby mellom januar og april om jeg kunne velge. Har en født tidlig mars fra før å det var perfekt tidspunkt. Har også en i Oktober, å jeg merker jeg foretrekker å gå mot sommer med nyfødt heller en mot vinter:wacky:
Huff, det er mye sykdom fortiden. Mannen min hangler med noe, typisk på denne tiden rett rundt el! Håper vi får lagt inn aksjer i dag, selvom ❤️

Jeg tenker det samme, vår-baby er best! Jeg har november og april fra før, og april var uten tvil best. :love017

CD11 og begynte testingen etter el i går. Tror ikke jeg får el før rundt CD18 og da er jeg på jobbreise. Sa til mannen at om jeg har eggløsning dagen jeg drar så må vi legge inn så mye aksjer som mulig dagene før. Han begynte å le for han hadde ikke hørt om å legge inn aksjer på den måten før :hilarious:

Så enig! Gleder meg til 2024 gruppene dukker opp, og håper sånn at det er en plass for oss i januar gruppen ❤️ det blir gøy å se flere tester fremover! Jeg har også begynt å kjenne på litt el symptomer, håper og tror det blir mer de neste dagene.

Når skal dere hjem? Håper el lar vente på seg :D
Reiser hjem i morgen, og er cd10 i dag, så det burde heldigvis gå greit ;) Krysser så fingrene for januarbebis!! Har en fra før og det var veldig fint:Heartred Håper det klaffer for deg også!

Noen her som har blitt gravide med conceive plus glidemiddel? Jeg har jo så å si mista eggløsningsslimet mitt :rolleyes: Så har kjøpt en pakke med mini tuber og tenkte prøve denne pp’n.

Reiser hjem i morgen, og er cd10 i dag, så det burde heldigvis gå greit ;) Krysser så fingrene for januarbebis!! Har en fra før og det var veldig fint:Heartred Håper det klaffer for deg også!
Da burde det holde :) så godt å høre! Har liksom tenkt litt på det.. det er fremdeles mørkt å kaldt i januar, men det går jo raskt mot lysere tider. Hadde nok blitt veldig koselig med en januarbebis :love017

Da burde det holde :) så godt å høre! Har liksom tenkt litt på det.. det er fremdeles mørkt å kaldt i januar, men det går jo raskt mot lysere tider. Hadde nok blitt veldig koselig med en januarbebis :love017
Ja, jeg syntes det bare var deilig å kunne sitte inne med god samvittighet i barseltiden og kunne kle meg i deilige gensere mens kroppen «kom seg», for deretter å ha perm hele våren, sommeren og den fine høsten med en litt større baby som kunne sove i vogna på løpeturer:happy: Koste meg skikkelig! Skader ikke med februar eller mars, heller, altså. Men personlig synes jeg det er pyton å være høygravid / ha barseltiden i varmen (prøvd det også), så håper det klaffer før det…:angelic:

Ja, jeg syntes det bare var deilig å kunne sitte inne med god samvittighet i barseltiden og kunne kle meg i deilige gensere mens kroppen «kom seg», for deretter å ha perm hele våren, sommeren og den fine høsten med en litt større baby som kunne sove i vogna på løpeturer:happy: Koste meg skikkelig! Skader ikke med februar eller mars, heller, altså. Men personlig synes jeg det er pyton å være høygravid / ha barseltiden i varmen (prøvd det også), så håper det klaffer før det…:angelic:
Hørtes herlig ut!❤️ håper det klaffer for oss begge denne pp'en, så vi får en januar baby neste år og mange fine trilleurer på våren :love017

Dritt PCOS:shifty: men jeg fortsetter å teste, og ser om den blir sterkere om noen dager :)

Vedlegg

• Screenshot_20230407_221800_Premom.jpg
    Screenshot_20230407_221800_Premom.jpg
    473,1 KB · Visninger: 80
Huff, det er mye sykdom fortiden. Mannen min hangler med noe, typisk på denne tiden rett rundt el! Håper vi får lagt inn aksjer i dag, selvom ❤️

Jeg tenker det samme, vår-baby er best! Jeg har november og april fra før, og april var uten tvil best. :love017
Da satser vi på vårbabytid på hele gjengen! Heldigvis fortsatt ingen tegn til el her, da gubben ligger rett ut :wacky:

Håper dere kom i mål med aksjelegginga på tross s sykdom og drit:shy:

Temper ikke denne mnd med termometer, men har jo applewatch og tok og justerte at den skulle være min bbt. Så ser ut som jeg er 5dpo i dag:bookworm:
EFC07927-4DFB-4402-8D6B-17132FAA6BFE.jpeg

Følger dere selv om mens kommer i slutten av neste uke, om det er greit?

Jeg skjønner ikke helt denne monitoren. Er den veldig sikker? Ser ikke strekene på pinnen liksom, så ble usikker :smiley-ashamed004
4577D255-D57A-4D0C-9292-E7F77391EBE0.jpeg

Back
Topp